Det finns kanske monster i Titanfall

Medlem

Jippie... not. För mycket CoD över detta, kommer falla platt som pannkaka som vanligt.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Qvisten:
Skrivet av Bojkott:

Det stora monstret påminner en hel del om den här filuren.

http://static3.wikia.nocookie.net/__cb20130126141924/aliens/i...

Från The mist som för övigt är jäkligt bra

Riktigt bra film,

med ett riktigt vrickat slut

Så sant, synd det inte finns fler filmer som denna

Medlem
Skrivet av zn0r:

Är jag den enda som inte är intresserad av Titanfall överhuvudtaget ? FInner ingen hype i det alls.

Hade inte heller det i början mene efter att ha fixat en beta nyckel så satte jag och en polare en kväll och körde last titan standing och hade faktiskt mycket roligt! Däremot tror jag inte det blir någon day 1 precis mene spelet visade sig ha sina glims

Medlem
Skrivet av Qvisten:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Qvisten:

Från The mist som för övigt är jäkligt bra
http://s1.hubimg.com/u/3262438_f520.jpg

Sa ju ovanför ditt inlägg

Du sa att du tänkte direkt på the mist, bara bekräfta vad du tänkte på

Jag menade att jag trodde det var det han också tänkt på så därför tog han fram bilden


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Monster?

Finns väl inga mer skräckinjagande monster än de människor som är med i spelet.

Så man skall gå från Robocod, till alien "colon" marines och injicera lite god of whore!

Det blir bra d

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Är ju redan sagt att dom inte kommer vara med i banorna.

For those buzzing about the Levithan monsters in Titanfall, when I spoke with Respawn they informed me they won&#039;t actually enter the maps.

https://twitter.com/timturi/status/435923021157900288

Ordvalet 'enter' låter som att de möjligtvis kommer att synas i omgivningen men inte befinna sig i själva spelområdet.
Beskrivningen av banan Boneyard låter lite som jätteskeletten i 'Pitch Black'.

ZF
Medlem

även de mindre kräken påminner en del om de i filmen.

frågan är bara om detta är mer än atmosfärsskapande. spelet blev genast lite mer intressant om så är fallet.

Skrivet av Qvisten:

Så sant, synd det inte finns fler filmer som denna

finns det allt rätt gott om, men visst, det är ovanligt att en film med hyfsad stor budget som inte heller är oberoende vågar sig på ett .tuls tretsyd ssapås

Medlem
Skrivet av ZF:

finns det allt rätt gott om, men visst, det är ovanligt att en film med hyfsad stor budget som inte heller är oberoende vågar sig på ett .tuls tretsyd ssapås

Vill minnas att novellen hade ett ännu dystrare slut (Det i filmen är inte med i novellen) men det i filmen förtjänar en egen guldstjärna.

Medlem
Skrivet av ZF:

även de mindre kräken påminner en del om de i filmen.

frågan är bara om detta är mer än atmosfärsskapande. spelet blev genast lite mer intressant om så är fallet.

Skrivet av Qvisten:

Så sant, synd det inte finns fler filmer som denna

finns det allt rätt gott om, men visst, det är ovanligt att en film med hyfsad stor budget som inte heller är oberoende vågar sig på ett .tuls tretsyd ssapås

Du får mer än gärna ge tips på några som inte följer standardramen (hollywood) som denna.

Medlem
Skrivet av Arnoldo:
Skrivet av adde111:
Skrivet av reaver:

Titanfall är faktiskt ganska roligt, i alla fall i lagom mängder. Märks tydligt att dessa grabbarna pysslat med Call of Duty innan dock, på gott och ont.
Men en sak som irriterar mig: varför i helvete kostar spelet 599 kronor i Origins butik?! Inte konstigt att folk köper Origin-spel från ljusskygga "cd-key shops" med dessa hutlösa priser...

Själv så använder man proxy och köper det för 300 spänn

fusk mitt kostade 304 kr

Kollade igen och mitt var tydligen 245 kr

12
Skriv svar