Sacred 3 till pc och konsoler i sommar

Robot
Sacred 3 till pc och konsoler i sommar
Medlem
Sacred 3 till pc och konsoler i sommar

Jag gillade Sacred väldigt mycket men kunde aldrig riktigt ta till mig Sacred 2, kan ju hoppas att det här blir bättre.

Xbox One & PS4 stöds inte?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

k3m
Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Xbox One & PS4 stöds inte?

det släpps säkert till de också så småningom.

Medlem

Ser fram emot detta

Medlem
Skrivet av Ahris:

Jag gillade Sacred väldigt mycket men kunde aldrig riktigt ta till mig Sacred 2, kan ju hoppas att det här blir bättre.

Samma här. Ettan var bra och spelade det mycket, men det var inte samma känsla i tvåan. Hoppas denna blir mer stämningsfull.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Sacred 1 var väldigt bra men fastnade inte riktigt för Sacred 2.

Medlem

Sacred 2 + Co-op med en polare och några öl, legendariskt trevligt!

Medlem

Jag spelade aldrig Sacred 2. Sacred spelade jag, men ganska begränsat. Jag hann inte riktigt komma in i det men gillade konceptet med den öppna spelvärlden.

Jag tackar inte nej till ett bra ARPG att roa mig med i sommar.

Medlem

Vilken intetsägande trailer.

Medlem

Jag gillade Sacred, men det var så vansinnigt buggigt.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

om/när det kommer till ps4 blir det att köpa.

Medlem

Sacred var oerhört bra men kan inte säga detsamma om Sacred 2. Testade spela det med ett par polare men slutade bara illa, och vad i helvete har de gjort med musiken(S2)?! Var det första "bästa" garagepojkbandet som fick göra deras soundtrack?

Hoppas att Sacred 3 blir mer lovande, saknar verkligen det första spelet. Hade gärna fått en HD-remake.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Sacred var oerhört bra men kan inte säga detsamma om Sacred 2. Testade spela det med ett par polare men slutade bara illa, och vad i helvete har de gjort med musiken(S2)?! Var det första "bästa" garagepojkbandet som fick göra deras soundtrack?

Hoppas att Sacred 3 blir mer lovande, saknar verkligen det första spelet. Hade gärna fått en HD-remake.

HD-remake av första Sacred....*dräggel*, det vore något det
Spelade igenom det med ett par olika karaktärer, dock blev det aldrig att köra igenom hela expansionen tyvärr.
2:an körde jag en bra bit men blev aldrig att köra klart det tyvärr.
Hoppas 3:an blir riktigt bra nu bara


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Sacred var oerhört bra men kan inte säga detsamma om Sacred 2. Testade spela det med ett par polare men slutade bara illa, och vad i helvete har de gjort med musiken(S2)?! Var det första "bästa" garagepojkbandet som fick göra deras soundtrack?

Hoppas att Sacred 3 blir mer lovande, saknar verkligen det första spelet. Hade gärna fått en HD-remake.

Blind Guardian är väl inte direkt ett garagepojkband?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Luciphear:

Sacred var oerhört bra men kan inte säga detsamma om Sacred 2. Testade spela det med ett par polare men slutade bara illa, och vad i helvete har de gjort med musiken(S2)?! Var det första "bästa" garagepojkbandet som fick göra deras soundtrack?

Hoppas att Sacred 3 blir mer lovande, saknar verkligen det första spelet. Hade gärna fått en HD-remake.

Blind Guardian är väl inte direkt ett garagepojkband?

https://www.youtube.com/embed/JyfE55c_ZjI

Tja, väl ingame så upplevde vi det som ett katastrofalt dåligt soundtrack, lät rent skit. Tror det har med att det inte alls passade spelets stil för vår del. Kan inte uttala mig om bandet för övrigt.

1
Skriv svar