APB-skaparen nära konkurs

Medlem
APB-skaparen nära konkurs

Hade de lyssnat på vad vi testare gnällde om så hade det nog gått bättre.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Ish
Medlem

Är det befogat att säga att det suger NU då?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skrivet av Ish:

Är det befogat att säga att det suger NU då?

En smärre underdrift


signatur
Medlem

Grattis, dofilusåkaffe! 26 inlägg med samma mening!

Medlem

Så som Sillage sa....

Dom lyssnade inte + att dom släppte spelet på tok för tidigt

Det var 30 stycken konstigt eftersom jag klickade max 4 ggr på skicka knappen. Det går tyvärr inte att radera dem fort nog så jag har kontaktat FZ för att hjälpa mig ta bort dem.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Sillage:

Hade de lyssnat på vad vi testare gnällde om så hade det nog gått bättre.

Detta

Men jag tror inte att motorn/spelet var stabilt nog i grunden. Mycket som kändes halvengagerande. Allt från hur man sköt, styrde bilar.

Konceptet var bra, men allt runt om kring höll inte. Det var bara samma sak om och om och om och om igen.

Medlem

Som några har nämnt redan så var iden riktigt bra, men tyvär så fanns det också en heldel fel med spelet också, men dom valde att släppa det iaf.

Körde betan, samt betala lite efter releasen men tyvär.. Inget som jag tyckte var skoj i längden.

Medlem

Så går det när man släpper skitdåliga spel!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Jag är inte förvånad. Spelade betan och sedan köpte jag skiten. Efter mindre än en vecka med kanske 24 timmars gratistid kvar så tröttnade jag. Alla fjortisar satt där med Rocket launchers och försökte hitta exploits genom att hoppa upp på taken i spelet och communityt var WoW gånger tio. Character customization var dock nåt man kan behålla och kopiera i framtida spel.

Medlem

Jag spelade betan ungefär två gånger. Två spelomgångar. Det var stelt, tomt, och kontrollen var under all kritik. Så fort man hade synpunkter och förmedlade detta i forumet, skyllde utvecklarna alltid på att det berodde på att de för tillfället stresstestade servrarna och bad om ursäkt för det och menade att spelet fungerade egentligen.

Det är samma skit fortfarande...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

1
Skriv svar