Company of Heroes 2 har fått stabilare multiplayer

Robot
Company of Heroes 2 har fått stabilare multiplayer

Relic slänger upp servrar för att slå ihjäl laggproblem.

#relic-entertainment, #company-of-heroes-2


Medlem
Company of Heroes 2 har fått stabilare multiplayer

Tack för det. Alltid tråkigt när man ser att någon annan laggar så man väntar lite och sen blir man själv kickad.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Detta är jävligt nice. Det var ofta matchen lagga sönder och någon droppa. Blir till och testa.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Lite sent kan man ju tycka, samtidigt bra att dom supportar ett spel som förmodligen inte kommer sälja så många fler ex.

Medlem

Kommer ihåg att jag & min kompis som bor i Sverige spelade 2v2 mot en snubbe som bor i Amerika och en annan som bodde i Tianjin, Kina. Needless to say, lagget var extremt och jag förstår inte hur det kan ha gått nästan ett år innan de har fixat in en "fix" till lagget.

Sen är inte spelet lika responsivt som i youtube klippet.

För er som inte vet vart Tianjin ligger. http://tinyurl.com/qjh3254.

Förstår inte varför elr hur man kan spela detta spel när Men of War finns ute och som fortf går att spela grymma matcher i över tunngle.

Imo så är det och kommer alltid att vara bättre än detta arkad/strategi/barn spel, har aldrig och kommer aldrig förstå det roliga i CoH 2 elr 1 för den delen.

Medlem

Synd att spelet suger, ettan var fan bättre och det var inte så värst bra heller.

Geeks Gaming

Visst det är nice. Men spelet behöver fortfarande en game browser så man kan se vad det finns för kartor man kan spela. Orka matchmaking.

Medlem

Tyvärr blev CoH 2 något av ett antiklimax... Dock inte sagt att den här patchen inte är väl behövd.

Men jag har inte spelat CoH 2 sen någon gång i höstas, typ. Det har helt enkelt inte lockat det minsta.

Jag får ge spelet ett till varv efter patchen efter denna eller så. Har inga höga förväntningar dock... Ettan med Eastern Front-modden är långt bättre.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Synd att spelet suger, ettan var fan bättre och det var inte så värst bra heller.

Ettan är ett legendariskt bra spel.

Skrivet av KatOne:

Tyvärr blev CoH 2 något av ett antiklimax... Dock inte sagt att den här patchen inte är väl behövd.

Men jag har inte spelat CoH 2 sen någon gång i höstas, typ. Det har helt enkelt inte lockat det minsta.

Jag får ge spelet ett till varv efter patchen efter denna eller så. Har inga höga förväntningar dock... Ettan med Eastern Front-modden är långt bättre.

Jag var själv besviken på CoH2. Men sen när besvikelsen lagt sig och man försökte se vad som är bra med det istället så är det ändå ett bra och roligt spel. Community är bättre i CoH2 bl a. I CoH är det världens avskum som verkar ha samlats. Bara massa rasister, smurfar och horungar typ. Otrevliga som aldrig förr.

Men jag sörjer fortfarande CoHO, det var fantastiskt. Enda gång jag varit med i en klan. Trevligt som fasen var det. Worst Clan Ever [WCE] hette vi, nästan bara max-level folk. Folk blev vansinnigt besvikna när beskedet om nedläggning kom. Kommer ihåg en som skrev att det var allt han hade i livet : S


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Inaktiv

Bojkott!


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

1
Skriv svar