The Order: 1886 – nya filmer från spelet

Robot
Medlem
The Order: 1886 – nya filmer från spelet

Tasty.


signatur

//Schmoo

Medlem

Det största problemet jag har med tredjepersons cover shooters a la gears of war är alla dessa midjehöga murar och hinder som dyker upp lägligt inför varje strid.

Fortfarande inte sett ett spel i genren som lyckats få dessa att smälta in ordentligt i miljön, det känns alltid som att man strider i en paintballarena.

Som i videon ovan, strategiskt placerade småmurar utanför varje port, vad fyller dom för funktion i världen förutom att fungera som temporära skydd för hjältarna?

Jag sitter och tittar ut genom fönstret och inser att gården utanför min lägenhet skulle vara superdödlig... Inte en midjehög mur så långt ögat når


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Jag hade hoppats på lite mer utforskande och "klurande" med nu verkar det bli mest en shooter. Stämningen verkar i alla fall vara på topp och förhoppningsvis visar de lite andra spelmoment senare.

Medlem

PS4 EXKLUSIV.*

ÅHHHHH. Ge till PC ):

Medlem

Jag vet att tanken med dom här klippen är att man ska bli mer taggad inför just The Order. Men jag blir ännu mer taggad av det här på vad Naughty Dog kan göra och hur Uncharted 4 kommer se ut!

Men jo det här ser rätt skojjigt ut också. Bara man får veta liiite mer om storyn och om det blir en massa twists.

Medlem

Ser ganska imponerande ut. Även om kanske inte spelet är det rätta så är iallafall grafiken riktigt snygg.

Medlem

Tyckte detta såg lovande ut, men nu... Blarf genetisk shooter som inte verkar komma med något nytt, mest rida på vågen som är med nya skins. Trist, mycket trist.

I am buying this sheet. Ser bra ut, och man förstår att visa urgamla spelmoment, som QTE hänger med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Åh jag är redan superkär i atmosfären i spelet. Älskar steampunk ala sotiga London. Får väl se om man hunnit skaffa sig en PS4 sen för releasen bara, sitter idag mest på PC men har en PS3 står.


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Skrivet av Kevax:

Åh jag är redan superkär i atmosfären i spelet. Älskar steampunk ala sotiga London. Får väl se om man hunnit skaffa sig en PS4 sen för releasen bara, sitter idag mest på PC men har en PS3 står.

Läs på om Kung Arthur, det kommer du behöva inför det här spelet. Jag berättar inte mer


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Kevax:

Åh jag är redan superkär i atmosfären i spelet. Älskar steampunk ala sotiga London. Får väl se om man hunnit skaffa sig en PS4 sen för releasen bara, sitter idag mest på PC men har en PS3 står.

Läs på om Kung Arthur, det kommer du behöva inför det här spelet. Jag berättar inte mer

Haha jaså? Ja det ska jag inte glömma


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

1
Skriv svar