Så fungerar tradeskills i The Elder Scrolls Online
spelmekanik som siege och crafting kommer nog vara väldigt roligt att leka med men grafiken känns grå och tråkig. SPelade lite i betan. Men kommer det vara värt 500kr + 100kr i månaden... nej det kommer det inte med tanke på att det Wildstar lurar i knutarna som verkar vara roligare (spelat lite i betan på det med)
Blev sjukt besviken på betan och att det dessutom kommer kostar i månaden. Flopp!
Jag tror att spelet kommer klara sig hyfsat. Bara för att det inte levde upp till dina förväntningar så behöver det inte floppa..
Jag tycker det är bra att det kostar att spela spelet för free to play brukar oftast bli crap plus att man ofta lägger ner mer pengar än vad man gör när man betalar en gång i månaden..
Jag gillar craftingen i ESO rätt mycket. Kul att man lagt in en del där man forskar fram egenskaper i rustningar, vapen, potions etc., men är lite rädd för att de kommer lägga in en betalfunktion i detta för att dra ner på tiden man måste vänta med forskandet.
En sak som hade varit riktigt kul är om de hade lagt in en mängd olika egenskaper i materialen, liknande det de hade i SWG. Det ger ett helt annat djup i craftingen, och den envise samlaren kan på så sätt skapa något unikt.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Blev sjukt besviken på betan och att det dessutom kommer kostar i månaden. Flopp!
Jag tror att spelet kommer klara sig hyfsat. Bara för att det inte levde upp till dina förväntningar så behöver det inte floppa..
Jag tycker det är bra att det kostar att spela spelet för free to play brukar oftast bli crap plus att man ofta lägger ner mer pengar än vad man gör när man betalar en gång i månaden..
Spelet kommer klara sig hyftast enbart för det lever på sitt namn.
Jag gillar craftingen i ESO rätt mycket. Kul att man lagt in en del där man forskar fram egenskaper i rustningar, vapen, potions etc., men är lite rädd för att de kommer lägga in en betalfunktion i detta för att dra ner på tiden man måste vänta med forskandet.
En sak som hade varit riktigt kul är om de hade lagt in en mängd olika egenskaper i materialen, liknande det de hade i SWG. Det ger ett helt annat djup i craftingen, och den envise samlaren kan på så sätt skapa något unikt.
Jag håller helt med dig... sedan SWG har jag letat efter bra MMOs där crafters är värderade och har en personlig prägel. Där inte alla blir mästare på crafting för att de craftat en dag eller två...
Jag gillar craftingen i ESO rätt mycket. Kul att man lagt in en del där man forskar fram egenskaper i rustningar, vapen, potions etc., men är lite rädd för att de kommer lägga in en betalfunktion i detta för att dra ner på tiden man måste vänta med forskandet.
En sak som hade varit riktigt kul är om de hade lagt in en mängd olika egenskaper i materialen, liknande det de hade i SWG. Det ger ett helt annat djup i craftingen, och den envise samlaren kan på så sätt skapa något unikt.
Jag håller helt med dig... sedan SWG har jag letat efter bra MMOs där crafters är värderade och har en personlig prägel. Där inte alla blir mästare på crafting för att de craftat en dag eller två...
Nä, de slänger in lite olika halvmesyrer i craftingen, som i GW2 och nu i ESO. Lite forskning som ger illusionen om att man kan skapa något unikt, men där recepten ger samma resultat om man använder rätt material. Båda är steg i rätt riktning om man jämför med WoW eller Rift, men man kommer inte ifrån att alla kan skapa identiska prylar. Verkar som de tror att spelarna inte har ork eller lust att sätta sig in i komplicerade craftingmodeller. Jaja, får väl se fram emot The Repopulation, när nu det kommer
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Jag gillar craftingen i ESO rätt mycket. Kul att man lagt in en del där man forskar fram egenskaper i rustningar, vapen, potions etc., men är lite rädd för att de kommer lägga in en betalfunktion i detta för att dra ner på tiden man måste vänta med forskandet.
En sak som hade varit riktigt kul är om de hade lagt in en mängd olika egenskaper i materialen, liknande det de hade i SWG. Det ger ett helt annat djup i craftingen, och den envise samlaren kan på så sätt skapa något unikt.
Jag håller helt med dig... sedan SWG har jag letat efter bra MMOs där crafters är värderade och har en personlig prägel. Där inte alla blir mästare på crafting för att de craftat en dag eller två...
Nä, de slänger in lite olika halvmesyrer i craftingen, som i GW2 och nu i ESO. Lite forskning som ger illusionen om att man kan skapa något unikt, men där recepten ger samma resultat om man använder rätt material. Båda är steg i rätt riktning om man jämför med WoW eller Rift, men man kommer inte ifrån att alla kan skapa identiska prylar. Verkar som de tror att spelarna inte har ork eller lust att sätta sig in i komplicerade craftingmodeller. Jaja, får väl se fram emot The Repopulation, när nu det kommer
Repopulation verkar bli sjukligt bra!