Så fungerar tradeskills i The Elder Scrolls Online

Robot
Medlem
Så fungerar tradeskills i The Elder Scrolls Online

Det verkar som om det kommer bli ett ganska fint system inte banbrytande men ändå intressant!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Vill att det ska bli bra, men det ser ju så stelt ut :'(

Medlem
Skrivet av SnelHest:

Vill att det ska bli bra, men det ser ju så stelt ut :'(

Någon som inte vaccinerade sig mot stelkramp...

Medlem

Blev sjukt besviken på betan och att det dessutom kommer kostar i månaden. Flopp!

Medlem

Jag blir bara knäckt av den klumpiga och stämningsbrytande UI'n, och grafikens själlösa tomhet och kvalitativa brist.

Trots att de ska förvalta ett att de mest unika av fantasy IP'n så framstår designen för mig som så otroligt generisk.

Jag instämmer i kören; flopp.

Medlem

För att vara ett mmo ser det rätt bra ut.

Medlem

spelmekanik som siege och crafting kommer nog vara väldigt roligt att leka med men grafiken känns grå och tråkig. SPelade lite i betan. Men kommer det vara värt 500kr + 100kr i månaden... nej det kommer det inte med tanke på att det Wildstar lurar i knutarna som verkar vara roligare (spelat lite i betan på det med)

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Blev sjukt besviken på betan och att det dessutom kommer kostar i månaden. Flopp!

Jag tror att spelet kommer klara sig hyfsat. Bara för att det inte levde upp till dina förväntningar så behöver det inte floppa..

Jag tycker det är bra att det kostar att spela spelet för free to play brukar oftast bli crap plus att man ofta lägger ner mer pengar än vad man gör när man betalar en gång i månaden..

Medlem

Jag gillar craftingen i ESO rätt mycket. Kul att man lagt in en del där man forskar fram egenskaper i rustningar, vapen, potions etc., men är lite rädd för att de kommer lägga in en betalfunktion i detta för att dra ner på tiden man måste vänta med forskandet.

En sak som hade varit riktigt kul är om de hade lagt in en mängd olika egenskaper i materialen, liknande det de hade i SWG. Det ger ett helt annat djup i craftingen, och den envise samlaren kan på så sätt skapa något unikt.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Plimp:
Skrivet av Rakoon:

Blev sjukt besviken på betan och att det dessutom kommer kostar i månaden. Flopp!

Jag tror att spelet kommer klara sig hyfsat. Bara för att det inte levde upp till dina förväntningar så behöver det inte floppa..

Jag tycker det är bra att det kostar att spela spelet för free to play brukar oftast bli crap plus att man ofta lägger ner mer pengar än vad man gör när man betalar en gång i månaden..

Spelet kommer klara sig hyftast enbart för det lever på sitt namn.

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Jag gillar craftingen i ESO rätt mycket. Kul att man lagt in en del där man forskar fram egenskaper i rustningar, vapen, potions etc., men är lite rädd för att de kommer lägga in en betalfunktion i detta för att dra ner på tiden man måste vänta med forskandet.

En sak som hade varit riktigt kul är om de hade lagt in en mängd olika egenskaper i materialen, liknande det de hade i SWG. Det ger ett helt annat djup i craftingen, och den envise samlaren kan på så sätt skapa något unikt.

Jag håller helt med dig... sedan SWG har jag letat efter bra MMOs där crafters är värderade och har en personlig prägel. Där inte alla blir mästare på crafting för att de craftat en dag eller två...

Medlem

Kommer bli hur bra som helst. Ser verkligen fram emot när det släpps. Jag är grymt nöjd med hur craftingen fungerar och hur otroligt rolig pvp:n är. Kommer bli många timmar framför datorn=). Kommer definitivt inte bli en flopp.

Medlem

Äh! Börja spela WoW igen.. Bli level 90 nu innan nästa exp-pack å var med från början i Draenor ! WoW kommer hålla tronen ett par år till som kom tillbaka.. ni vet att ni vill....

Medlem
Skrivet av isma:
Skrivet av Priapsi:

Jag gillar craftingen i ESO rätt mycket. Kul att man lagt in en del där man forskar fram egenskaper i rustningar, vapen, potions etc., men är lite rädd för att de kommer lägga in en betalfunktion i detta för att dra ner på tiden man måste vänta med forskandet.

En sak som hade varit riktigt kul är om de hade lagt in en mängd olika egenskaper i materialen, liknande det de hade i SWG. Det ger ett helt annat djup i craftingen, och den envise samlaren kan på så sätt skapa något unikt.

Jag håller helt med dig... sedan SWG har jag letat efter bra MMOs där crafters är värderade och har en personlig prägel. Där inte alla blir mästare på crafting för att de craftat en dag eller två...

Nä, de slänger in lite olika halvmesyrer i craftingen, som i GW2 och nu i ESO. Lite forskning som ger illusionen om att man kan skapa något unikt, men där recepten ger samma resultat om man använder rätt material. Båda är steg i rätt riktning om man jämför med WoW eller Rift, men man kommer inte ifrån att alla kan skapa identiska prylar. Verkar som de tror att spelarna inte har ork eller lust att sätta sig in i komplicerade craftingmodeller. Jaja, får väl se fram emot The Repopulation, när nu det kommer


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av isma:
Skrivet av Priapsi:

Jag gillar craftingen i ESO rätt mycket. Kul att man lagt in en del där man forskar fram egenskaper i rustningar, vapen, potions etc., men är lite rädd för att de kommer lägga in en betalfunktion i detta för att dra ner på tiden man måste vänta med forskandet.

En sak som hade varit riktigt kul är om de hade lagt in en mängd olika egenskaper i materialen, liknande det de hade i SWG. Det ger ett helt annat djup i craftingen, och den envise samlaren kan på så sätt skapa något unikt.

Jag håller helt med dig... sedan SWG har jag letat efter bra MMOs där crafters är värderade och har en personlig prägel. Där inte alla blir mästare på crafting för att de craftat en dag eller två...

Nä, de slänger in lite olika halvmesyrer i craftingen, som i GW2 och nu i ESO. Lite forskning som ger illusionen om att man kan skapa något unikt, men där recepten ger samma resultat om man använder rätt material. Båda är steg i rätt riktning om man jämför med WoW eller Rift, men man kommer inte ifrån att alla kan skapa identiska prylar. Verkar som de tror att spelarna inte har ork eller lust att sätta sig in i komplicerade craftingmodeller. Jaja, får väl se fram emot The Repopulation, när nu det kommer

Repopulation verkar bli sjukligt bra!

1
Skriv svar