Twitch Plays Pokémon har ställt till det för Twitch

Robot
Twitch Plays Pokémon har ställt till det för Twitch
Inaktiv
Twitch Plays Pokémon har ställt till det för Twitch

Helt ärligt, är det någon som tycker att Twitch Plays Pokemon är roligt? Jag kikade in där som snabbast men det var ju bara kaos så det kändes helt meningslöst.

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Helt ärligt, är det någon som tycker att Twitch Plays Pokemon är roligt? Jag kikade in där som snabbast men det var ju bara kaos så det kändes helt meningslöst.

det är ett roligt socialt experiment, det är inte tänkt att du ska sitta där i timmar och "spela"

Medlem

Helt ärligt, livestreams är skit rakt igenom.

Sitta och lyssna på diverse babblande och inte kunna spola framåt eller bakåt...

Tackar fan för Youtube.

Medlem

Det har ju iochmed streamen skapat massa memes, hur Helix är en religös symbol och hur Dome är den onda motsvarigheten. Eve är en falsk profet som ställer till med problem och dödade två andra pokemons, som i sin tur blev dödad av BirdJesus. Det är väldigt facinerande och roligt.

Vad jag skulle se är "Twitch writes a FZ article" =P

Medlem

Förstår dock inte varför twitch låter dom spamma och inte sätter på en cap på hur mycket dom får spamma eller något, förstör ju för alla andra seriösa streamers där ute

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Helt ärligt, är det någon som tycker att Twitch Plays Pokemon är roligt? Jag kikade in där som snabbast men det var ju bara kaos så det kändes helt meningslöst.

Det hade varit roligt för mig om alla verkligen hade varit seriösa. Men när folk ska komma in och förstöra genom att bara gå åt fel håll eller öppna startmenyn och släppa ut pokémons så ser man bara hur mycket idioti det finns på nätet.

Om det är något denna stream har visat mig så är det bara att mitt hopp för mänskligheten bara sjunker...

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Helt ärligt, är det någon som tycker att Twitch Plays Pokemon är roligt? Jag kikade in där som snabbast men det var ju bara kaos så det kändes helt meningslöst.

Jag tycker det var roligt att titta in då och då bara för att fascineras över hur 100 000 människor som spammar olika kommands ändå lyckas ta sig vidare i spelet. Jag tycker även att det är för jädrans roligt hur många internet jokes projektet har skapat.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av bavver:

Förstår dock inte varför twitch låter dom spamma och inte sätter på en cap på hur mycket dom får spamma eller något, förstör ju för alla andra seriösa streamers där ute

Tycker samma sak. Det var okej kanske en dag för att dom skulle antingen skjuta ner twitchplayspoke eller utöka kapaciteten på chatservern.. Nu har det snart gått en vecka och man börjar bli riktigt less då man faktiskt inte bryr sig om det och vill bara kolla på vanliga streams

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Helt ärligt, är det någon som tycker att Twitch Plays Pokemon är roligt? Jag kikade in där som snabbast men det var ju bara kaos så det kändes helt meningslöst.

Det är oerhört många som finner det roligt tydligen... Jag följer inte det dock.

Medlem

Det är ju 75% bottar också.

Skribent
Skrivet av Davio:

Det har ju iochmed streamen skapat massa memes, hur Helix är en religös symbol och hur Dome är den onda motsvarigheten. Eve är en falsk profet som ställer till med problem och dödade två andra pokemons, som i sin tur blev dödad av BirdJesus. Det är väldigt facinerande och roligt.

Vad jag skulle se är "Twitch writes a FZ article" =P

Vi lyder inte under någon, förutom Calle som lyder under Satan.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

"Visats runt en miljon" är dock lite felaktigt, den har visats runt 17 miljoner gånger.

Medlem
Skrivet av bavver:

Förstår dock inte varför twitch låter dom spamma och inte sätter på en cap på hur mycket dom får spamma eller något, förstör ju för alla andra seriösa streamers där ute

Vilket det finns, detta cap styrs dock av streamern, vilket i denna streamers situation sulle vart kontra-produktivt, tyckte detta var ett intressant experiment som dessutom visade twitch exakt vad deras chatt klarade av, ser inte hur någon förlorade på lång sikt


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Det är ju 75% bottar också.

Källa?

Medlem
Skrivet av Arizato:

Det hade varit roligt för mig om alla verkligen hade varit seriösa. Men när folk ska komma in och förstöra genom att bara gå åt fel håll eller öppna startmenyn och släppa ut pokémons så ser man bara hur mycket idioti det finns på nätet.

Jag tvivlar på att en enda Pokémon har släppts ut med flit; det vore enormt svårt för troll att koordinera en sådan kupp.

Mycket av det som till synes är trollning är helt enkelt en fråga om det kaos som uppstår när spelet tar emot hundra kommandon i sekunden, med responslagg på 30-40 sekunder.

1
Skriv svar