Vad händer med Bioshock till PS Vita?

Robot
Medlem
Vad händer med Bioshock till PS Vita?

ps vita är ju sämsta konsollen jag någonsin köpt
om dem inte har släppt ett enda bra spel innan nästa generation så skänker jag bort den till vem som helst

Medlem
Skrivet av jafar:

ps vita är ju sämsta konsollen jag någonsin köpt
om dem inte har släppt ett enda bra spel innan nästa generation så skänker jag bort den till vem som helst

Finns en hel del bra spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ps vita *meh* waste of time.

Medlem

Finns massor av bra spel till Vita. Ergonomin är dock inget vidare och touchknapparna helt värdelösa.

Medlem

Bioshock har ju aldrig varit i produktion till vita, det var väl bara nåt den där tölpen ville göra.

Medlem
Skrivet av jafar:

ps vita är ju sämsta konsollen jag någonsin köpt
om dem inte har släppt ett enda bra spel innan nästa generation så skänker jag bort den till vem som helst

Jag har endast fyra spel och jag älskar dom alla! Ska självklart köpa fler men måste tänka på ekonomin. Spelen är Project Diva Hatsune Miku F, Persona 4 Golden och Ys Memories of Celceta. Det är den bästa handbara konsolen, spelar alltid på tunnelbanan. Låter nästan som du inte vet vad du pratar om, är du säker på att det är en PS Vita? Varför köpte du den om du inte gillar spelen (konsolen)?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Har inte spelat så många spela på vitan, men Uncharted golden abyss tyckte jag var ett schysst lir på vitan Var faktiskt den största anledningen till att jag köpte vitan. Däremot så kan jag hålla med om att ergonomin på den är hemsk. måste ta jämna pauser för att man får kramper i händerna. finns visserligen utrustning man kan köpa till för bättre ergonomi, men då blir det ju som att hålla en i en jävla tegelsten istället. förstör själva grejen med en smidig handhållen konsol i min mening. Hur som helst, hoppas på att de kommer lite nya bra spel till vitan snart

Medlem

Har aldrig handlat så mycket spel som jag gjort till min psvita. Trodde aldrig man kunde ha så kul med en bärbar enhet faktiskt.

Däremot är jag inte speciellt sugen på något Bioshock till vitan så 2k får gärna lägga krut på något nytt ip som passar bättre till bärbart.

Medlem

PS Vita lol

Jävligt tragiskt egentligen, 3DS har alla spel men en fruktansvärt dålig maskin med dåliga knappar och bara en analog spak.

Vita däremot har riktigt bra känsla och kontroller men finns inte ens en handfull spel värda att köpa

Medlem
Skrivet av Cane:

PS Vita lol

Jävligt tragiskt egentligen, 3DS har alla spel men en fruktansvärt dålig maskin med dåliga knappar och bara en analog spak.

Vita däremot har riktigt bra känsla och kontroller men finns inte ens en handfull spel värda att köpa

Kan känna igen den känslan. Ägt båda, och upplevde samma. Dock är det såklart min åsikt och kanske kan bottna i att jag egentligen "önskade" ha dem och att jag skulle gilla dem o bruka dem snarare än att jag faktiskt var rätt person med rätt smak för det hela.

Får se om nästa generations handhållna kan komma lite närmare mina förväntningar på en komplett handhållen konsol.

Medlem
Skrivet av jafar:

ps vita är ju sämsta konsollen jag någonsin köpt
om dem inte har släppt ett enda bra spel innan nästa generation så skänker jag bort den till vem som helst

Jag tar gärna emot den om du inte vill ha den.

Medlem

Ys MoC kommer till affärer idag psn på onsdag. Vill ha det men har ps+ så laddar nog lite extra tills FFXHD kommer den 21 mars. KZ har ju 2 extra banor nu med kan vara skoj att pröva när man får tid.....

Medlem
Skrivet av Cane:

PS Vita lol

Jävligt tragiskt egentligen, 3DS har alla spel men en fruktansvärt dålig maskin med dåliga knappar och bara en analog spak.

Vita däremot har riktigt bra känsla och kontroller men finns inte ens en handfull spel värda att köpa

Det är för att man får alla bra spel till Vita gratis genom PS+

Men håller med om att utbudet till PS Vita är fattigt i jämförelse med 3DS.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av jafar:

ps vita är ju sämsta konsollen jag någonsin köpt
om dem inte har släppt ett enda bra spel innan nästa generation så skänker jag bort den till vem som helst

Jag har endast fyra spel och jag älskar dom alla! Ska självklart köpa fler men måste tänka på ekonomin. Spelen är Project Diva Hatsune Miku F, Persona 4 Golden och Ys Memories of Celceta. Det är den bästa handbara konsolen, spelar alltid på tunnelbanan. Låter nästan som du inte vet vad du pratar om, är du säker på att det är en PS Vita? Varför köpte du den om du inte gillar spelen (konsolen)?

jag sammlar på konsoller för det första
och för det andra så hade jag tänkt skaffa walking dead spelet (det finns visserligen till andra konsoller, men vore kul att spela nånting på ps vita)
saken är den att de spelet har släppt på ps vita card i USA
men i europa släpptes det bara digitalt, jag vägrar köpa digitala produkter till samma pris som fysiska produkter, en annan anledning att jag skaffade ps vita var att jag avgudar psp och hoppades att ps vita skulle vara ungefär i samma kaliber

Medlem

Jag är jävligt nöjd med mitt Vita-köp, har inte jättemånga spel men de jag har ger mig mycket nöje!
Alla Final Fantasy, Ninja Gaiden, Uncharted, Sly Cooper.
Köpte nyss The Walking Dead, funkade förvånansvärt bra att spela på Vita!

Medlem

Annars så får väl PS Vita ägarna helt enkelt hoppas på en Rapture! (höhöhö... nej fan vad dålig.)

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Annars så får väl PS Vita ägarna helt enkelt hoppas på en Rapture! (höhöhö... nej fan vad dålig.)

Den bra så dålig att den blev bra!

Medlem

PS vita är en bra konsol, spelbiblioteket är dock ganska sämst till den.

Medlem
Skrivet av svartlock:
Skrivet av Xepheros:

Annars så får väl PS Vita ägarna helt enkelt hoppas på en Rapture! (höhöhö... nej fan vad dålig.)

Den bra så dålig att den blev bra!

Hahaha, I know right! Lite göteborgare finns det nog fan i mig

1
Skriv svar