Ger bort Wildstar beta nyckel

Medlem
Ger bort Wildstar beta nyckel

Denna nyckel är till Wildstars kommande beta weekend. Jag tog en nyckel eftersom jag var lite intresserad, men efter att ha checkat lite streams så vete fan om jag kommer orka dra ner det för att testa. Guild Wars 2 har ärrat mig för livet.

Tänk på att spelet fortfarande är under NDA, du får alltså inte ens berätta om spelet för din hund.

----->2RJ9-3XHC-4SNS-VPK6-VW2Q<-----

Redeeming your WildStar Beta Key

Log into your account using the NCSOFT account website.
Click "Apply A Code" on the red banner near the top of the page.
Paste in your serial key.
Click Apply.
If you receive a success message, you're good to go! If you receive any errors, double-check that the serial key was correctly entered.

GLHF


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

och här är en till!

-----> 27ER-3JPU-TWA7-HRFD-TNW8 <-----

Medlem
Skrivet av Mogres:

Denna nyckel är till Wildstars kommande beta weekend. Jag tog en nyckel eftersom jag var lite intresserad, men efter att ha checkat lite streams så vete fan om jag kommer orka dra ner det för att testa. Guild Wars 2 har ärrat mig för livet.

Tänk på att spelet fortfarande är under NDA, du får alltså inte ens berätta om spelet för din hund.

-----&gt;2RJ9-3XHC-4SNS-VPK6-VW2Q&lt;-----

Redeeming your WildStar Beta Key

Log into your account using the NCSOFT account website.
Click "Apply A Code" on the red banner near the top of the page.
Paste in your serial key.
Click Apply.
If you receive a success message, you&#039;re good to go! If you receive any errors, double-check that the serial key was correctly entered.

GLHF

Taget!
Tackar så mycket!


signatur
Medlem
Skrivet av Richie77:

och här är en till!

-----&gt; 27ER-3JPU-TWA7-HRFD-TNW8 &lt;-----

Tackar för nyckeln!

Medlem

hur kan folk sitta o streama det non-stop på twitch om det nu är under NDA? :S

Medlem
Skrivet av simon857:

hur kan folk sitta o streama det non-stop på twitch om det nu är under NDA? :S

Vissa har tillåtelse och streama till en viss gräns. Men då har dem alltså snackat med Carbine.

Medlem

Hade varit guld om någon hade haft en extra! Har väntat alldeles förlänge på att Carbine ska skicka ut nu...

Medlem

Om nån har en som inte kommer spela i helgen så tar jag gärna en jag okså, två polare som lirar..

Medlem

Det har visat sig att jag har en nyckel som inte används: XYT2-AC24-FE9L-68BY-6AHF

Hoppas någon får glädje av den!

Medlem

Om någon mer har en nyckel så tar jag den sjukt gärna har försökt få tag på en nyckel i flera månader nu

Medlem

Damnit! var för sen!

Medlem

De kör en del beta-key giveaways på twitter, för den som har konto där. Följ officiella kontot och håll utkik så kanske ni har tur!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Om någon vänlig själ fått en nyckel över får ni gärna skicka den min väg.

Medlem

Gäller visst att hugga lite snabbare nästa gång nån lägger upp en nyckel.. Som sagt; att vänta på Carbine funkar ju inte..

Medlem

Hade gärna tingat en Nyckel oxå...

Medlem

Skulle någon ha en Wildstar-nyckel över så är jag väldigt intresserad. Har följt spelet sen det först utannonserades men har inte haft någon tur med Beta-nycklarna. Har en ESO-nyckel till övers om någon vill ha den i gengäld!

Medlem

Någon som har en key över?

1
Skriv svar