Ett nytt Tony Hawk-spel är på gång

Robot
Medlem
Ett nytt Tony Hawk-spel är på gång

Ett Tony Hawk's Underground 3 inklusive ett fantastiskt soundtrack? Ja, tack!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hade gärna velat ha Skate 4 från EA!

Medlem

Hoppas hoppas hoppas på Underground 3

Medlem

Fantastiskt!
Har saknat den serien.


signatur

// Bacon <3

ELF
Medlem

Najs, men det blir säkert konsol-exklusivt bara för att det är en av de bättre titlarna. När man letar skate spel till pc så hittar man enbart skit.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Krytiskt? En blandning mellan kryptiskt och kritiskt?

Medlem

Kul för er som gillar skateboards..men allvarligt talat - börjar inte detta kännas utmjölkat? Eller är det så stor skillnad på spelen? (aldrig spelat, så upplys mig)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Släng in lite In Flames igen så spelet blir bra.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Kul för er som gillar skateboards..men allvarligt talat - börjar inte detta kännas utmjölkat? Eller är det så stor skillnad på spelen? (aldrig spelat, så upplys mig)

Det senaste spelet var ett så enormt fiasko att det dödade serien på bara några veckor, och det efter tidigare spel som var copy paste skräp. Det folk hoppas på nu är väl en reboot som varken är helt vilse eller kopierar tidigare spel helt.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Hoppas det kommer till Ps4 iaf:P

Medlem

http://www.reddit.com/r/Games/comments/1uzala/weve_been_worki...

Slirar in med den där

Inom en månad kommer det även komma THPS4 banor.

Medlem

Tony Hawk's Underground 3 Till Next Gen Konsolerna en PS4 samt Xbox One version please

Medlem

Gött det, har alltid gillat Tony Hawk spelen mer än konkurrenterna.

Medlem

#%&$€Q#&¤%/!!!!!!!!!!

THPS HD var ju en skam bortom alla gränser (på PS3), tvi vale! Att det ens fick säljas. Men, jag får väl skylla mig själv som köpte det omgående utan att kolla recensioner eller dylikt. Var lite för taggad på de gamla banorna i ny motor och med fräsch grafik. Men det var ju helt ospelbart. -_-

Nu har jag förträngt det mesta, men det var en rätt diger lista med fatala fel jag fick ihop på bara en kvart. Men bara det att kontrollerna hade löjligt hög fördröjning gör ju ett sånt precisionsspel fullständigt irrelevant.

Medlem

Haha, fanns det något skönare än att göra combo tricks i en kvart

Medlem
Skrivet av nils45:

Haha, fanns det något skönare än att göra combo tricks i en kvart

http://www.youtube.com/watch?v=IIvSSw5fGLA&list=UUyYLvf5Y84Gk...
Om du gör det i 22 minuter?

Medlem

Skulle bli rätt nöjd med ett THPS2 i 1080 och en jefla massa extra content. Men bara rätt så.

Medlem
Skrivet av Frostmork:

Skulle bli rätt nöjd med ett THPS2 i 1080 och en jefla massa extra content. Men bara rätt så.

http://www.reddit.com/r/Games/comments/1uzala/weve_been_worki...

Nära nog?

Medlem

Snälla släpp det till Vita

Medlem

Sist jag spelade ett THPS som var ganska coolt var när tvåan kom

Medlem

Next-Gen Skate-klon med Tony Hawk Pro Skater musik/estetik/skateare påslappat? Sign me up!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Spelar mycket heller Skate-serien. Hoppas på Skate4.

Medlem

Oj oj vad många timmar jag klämde in på demot till ett av Tony Hawk spelen. Kommer inte ihåg om det var 3an eller 4an men man skejtade på ett college campus till AC/DC låten TNT och kunde utföra "uppdrag" från olika personer.

Hade så kul med demot så jag struntade i att köpa hela spelet, saknar demos ur den kalibern


signatur

Game long and prosper

Medlem

Schysst! Alla TH spelen har ju varit roliga och personligt utmanande. Jag bokar så fort jag ser att det e' på G.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Blev så fett sugen på Tony Hawk Underground för ett tag sen att jag inskaffa det till ps2:an igen. Hoppas det kan komma ett lika bra tony hawk spel igen.


signatur

I am a Psychonaut, a sailor of the soul.

1
Skriv svar