Veckans mobilsvep – Brödrostar i monokel och köttig inspiration

Robot
Veckans mobilsvep – Brödrostar i monokel och köttig inspiration
Medlem
Veckans mobilsvep – Brödrostar i monokel och köttig inspiration

Trevlig sammanfattning

Super Crate Box fick mig föressten att tänka på Boubbles Boubbles eller vad det hette, det med de två drakarna som rapade(?) bubblor på fienderna. Originalet verkar dock varar roligare än detta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

pfft super crate box är gratis på steam så varför ens betala 15 kronor för, det är ju inte det allra roligaste spelet heller. Roligt i en kvart kanske sedan blir man less.

Inaktiv

Har du lagt ner med att tipsa om spel från Windows Store?

Medlem
Skrivet av Rockartisten:

Har du lagt ner med att tipsa om spel från Windows Store?

Häromveckan fick jag med en grej. Eller ja, åtminstone att liknande versioner finns till Windows phone. Jag är absolut där och skrotar runt men har jättesvårt att hitta något värt att nämna :/


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Medlem
Skrivet av Kerstin Alex:
Skrivet av Rockartisten:

Har du lagt ner med att tipsa om spel från Windows Store?

Häromveckan fick jag med en grej. Eller ja, åtminstone att liknande versioner finns till Windows phone. Jag är absolut där och skrotar runt men har jättesvårt att hitta något värt att nämna :/

Jetpack Joyride finns till WP. Men tyvärr är det som du säger, jag hittar inte många guldkorn i store.

http://www.windowsphone.com/sv-se/store/app/jetpack-joyride/d...

Inaktiv
Skrivet av Kerstin Alex:
Skrivet av Rockartisten:

Har du lagt ner med att tipsa om spel från Windows Store?

Häromveckan fick jag med en grej. Eller ja, åtminstone att liknande versioner finns till Windows phone. Jag är absolut där och skrotar runt men har jättesvårt att hitta något värt att nämna :/

Jag tänkte mest eftersom det är ofta som vissa av spelen du nämner här finns på WS när man söker. T ex det gamla Jetpack Joyride denna vecka, men det visste jag redan eftersom jag har det.

Då kan jag rekommendera Ilomilo+ till plattor, eller Ilomilo (utan expansion) till mobiler. Har du missat det, och många andra riktigt bra exklusiva, så har du nog missat en hel del annat också. Det är bara att börja leta och slänga upp kreditkortet, så slipper jag göra det.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Kerstin Alex:
Skrivet av Rockartisten:

Har du lagt ner med att tipsa om spel från Windows Store?

Häromveckan fick jag med en grej. Eller ja, åtminstone att liknande versioner finns till Windows phone. Jag är absolut där och skrotar runt men har jättesvårt att hitta något värt att nämna :/

Jetpack Joyride finns till WP. Men tyvärr är det som du säger, jag hittar inte många guldkorn i store.

http://www.windowsphone.com/sv-se/store/app/jetpack-joyride/d...

w00t? Mer jag som har missat det. Bättre koll I shall have.


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Kerstin Alex:
Skrivet av Rockartisten:

Har du lagt ner med att tipsa om spel från Windows Store?

Häromveckan fick jag med en grej. Eller ja, åtminstone att liknande versioner finns till Windows phone. Jag är absolut där och skrotar runt men har jättesvårt att hitta något värt att nämna :/

Jag tänkte mest eftersom det är ofta som vissa av spelen du nämner här finns på WS när man söker. T ex det gamla Jetpack Joyride denna vecka, men det visste jag redan eftersom jag har det.

Då kan jag rekommendera Ilomilo+ till plattor, eller Ilomilo (utan expansion) till mobiler. Har du missat det, och många andra riktigt bra exklusiva, så har du nog missat en hel del annat också. Det är bara att börja leta och slänga upp kreditkortet, så slipper jag göra det.

I recensionerna tar jag upp saker som är färska, i de övriga texterna tipsar jag om lite äldre spel men med samma stuk som de jag satte betyg på så Ilomilo får jag ju åtminstone slänga med som tips ju. Haha! Utsätta mig för sådant! Iofs... det är mitt jobb.


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Inaktiv
Skrivet av Kerstin Alex:
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Kerstin Alex:
Skrivet av Rockartisten:

Har du lagt ner med att tipsa om spel från Windows Store?

Häromveckan fick jag med en grej. Eller ja, åtminstone att liknande versioner finns till Windows phone. Jag är absolut där och skrotar runt men har jättesvårt att hitta något värt att nämna :/

Jag tänkte mest eftersom det är ofta som vissa av spelen du nämner här finns på WS när man söker. T ex det gamla Jetpack Joyride denna vecka, men det visste jag redan eftersom jag har det.

Då kan jag rekommendera Ilomilo+ till plattor, eller Ilomilo (utan expansion) till mobiler. Har du missat det, och många andra riktigt bra exklusiva, så har du nog missat en hel del annat också. Det är bara att börja leta och slänga upp kreditkortet, så slipper jag göra det.

I recensionerna tar jag upp saker som är färska, i de övriga texterna tipsar jag om lite äldre spel men med samma stuk som de jag satte betyg på så Ilomilo får jag ju åtminstone slänga med som tips ju. Haha! Utsätta mig för sådant! Iofs... det är mitt jobb.

Det är en ung plattform än så länge, så jag förstår att du inte lägger den större vikten där ännu. Jag vill bara att du betalar, sparar min tid, och säger till mig om det är värt det eller inte.

Medlem

Make Toast? Mkay!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar