Två miljoner spelare betatestade Titanfall

Robot
Avstängd
Två miljoner spelare betatestade Titanfall

Blev riktigt pepp av betan. Spännande med lite skillnad från alla andra shooters på marknaden!

Givet köp i mina ögon

Medlem

Vad i....riktig beta!?....lära sig om buggar!?.....bättre spel!?

Nej nu är världen allt upp och ner.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Väntar på en fz-recension innan jag bestämmer huruvida detta ska köpas eller ej.

Medlem

Jag märkte inte av en enda bugg, tyckte det flöt på lika bra som ett demo.

Medlem

Testade inte betan. Så jag skulle vilja ha en gammal hederlig demo att ladda ner innan köp.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Killbom:

Blev riktigt pepp av betan. Spännande med lite skillnad från alla andra shooters på marknaden!

Givet köp i mina ögon

+1


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Redan förbokat för dryga 290:-

Betan var riktigt rolig så inga funderingar där inte.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

BETAn var riktigt roligt, fråga är bara om man kommer att ha tid till allt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

många spelare vill provspela ett hypat spel? va ovanligt!

Medlem

""Men det var inte bara en testperiod för att marknadsföra spelet, utan faktiskt en riktig beta där de lärde sig mycket om buggar och annat otyg – vilket kommer göra Titanfall till ett bättre spel ""

LOL... What a lie...

Medlem

Blir nog också ett köp! Kommer nog dock vänta på ett par recensioner för säkerhets skull.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Tråkigt att man inte hann testa det på sin xbox one. Är väldigt osäker på om detta passar för oss konsolspelare

Medlem

Nä det här var inget intressant spel då de slopat singleplayer, orkade inte ens testa betans men skoj för alla CoD/multiplayer älskare

Medlem

Tyckte spelet var riktigt roligt. Blir väl ett köp i framtiden :).

Medlem
Skrivet av Gaara:

Nä det här var inget intressant spel då de slopat singleplayer, orkade inte ens testa betans men skoj för alla CoD/multiplayer älskare

Och för alla som gillar Halo/Quake/Unreal Tournament/Tribes Ascend. Då spelet har många likheter från olika spel med sitt snabba gameplay. Många ser det bara som en CoD kopia utan att ens testat spelet, vilket är FEL, enligt mig.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Blir ett köp

Medlem

Jag tyckte Titanfall var riktigt uselt.......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Det var kul, men inte betala fullpris för endast multiplayer med botar och unlocks kul.


signatur

Xd

Geeks Gaming

Spela de typ 3 timmar... tappa intresset helt. Intressant koncept men de kändes inte nytt.

Medlem

Redan bokat i want it now

Medlem
Skrivet av Fezk:
Skrivet av Gaara:

Nä det här var inget intressant spel då de slopat singleplayer, orkade inte ens testa betans men skoj för alla CoD/multiplayer älskare

Och för alla som gillar Halo/Quake/Unreal Tournament/Tribes Ascend. Då spelet har många likheter från olika spel med sitt snabba gameplay. Många ser det bara som en CoD kopia utan att ens testat spelet, vilket är FEL, enligt mig.

Tror inte nån som kommenterat om CoD-kopior faktiskt har testat Titanfall själva men det är ju deras förlust om de dissar ett kul spel pga sina fördomar.
För mig är Titanfall något nytt och fräscht som jag kommer ha mycket kul med framöver.

Medlem

Jag hade kul under betan, parkour delen av spelet är det som tilltalar mest, blir nog ett köp.

Medlem

Även om mycket var likt alla andra spel så känns hastigheten och att man inte bryr sig om sin k/d som en friskt fläkt. Inte haft så kul sen Quake 3. Givet köp.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Killbom:

Blev riktigt pepp av betan. Spännande med lite skillnad från alla andra shooters på marknaden!

Givet köp i mina ögon

Samma här. Var bara halvintresserad innan men tänkte att jag iaf kunde testa betan och jag hade så kul att jag förbokade direkt

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Nä det här var inget intressant spel då de slopat singleplayer, orkade inte ens testa betans men skoj för alla CoD/multiplayer älskare

Det är mer likt ut och quake gameplaymässigt än vad det är likt cod och bf. Men det är lätt att döma om man inte testat själv.

Medlem

Alla verkar så positiva till spelet, jag VAR intresserad tills jag såg hur typ alla sprang runt med "smart pistol", då för mig så verkade det som att implementera auto aim i ett FPS på PC, vilket är ett enormt nej.

Är det nånting jag missar här? Andra saker som nuke när ens titan håller på dö känns ju också helt emot konceptet vinnare och förlorare, man borde väl inte straffas för att man vinner över en annan titan?

Jag har inte spelat det själv, men det är dom intrycken jag fått... Så kan någon upplysa mig varför det på något sätt både är ok och skoj?

Medlem

titanfall e bara pvp eller hur eller har jag fått det om bakfoten?

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Jag tyckte Titanfall var riktigt uselt.......

för att ?....


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av burkmopp:

Alla verkar så positiva till spelet, jag VAR intresserad tills jag såg hur typ alla sprang runt med "smart pistol", då för mig så verkade det som att implementera auto aim i ett FPS på PC, vilket är ett enormt nej.

Är det nånting jag missar här? Andra saker som nuke när ens titan håller på dö känns ju också helt emot konceptet vinnare och förlorare, man borde väl inte straffas för att man vinner över en annan titan?

Jag har inte spelat det själv, men det är dom intrycken jag fått... Så kan någon upplysa mig varför det på något sätt både är ok och skoj?

förklara dig gärna bättre gällande titan och straffad för man vinner över en annan för jag hängde absolut inte med där.

Och ja visst smart pistol var rätt onödig då den är simpel att använda, men i det stora hela var spelet riktigt trevligt,

123
Skriv svar