The Last of Us får kanske uppföljare

Medlem
The Last of Us får kanske uppföljare

hoppas uppföljaren blir lättare

Medlem
Skrivet av Bamia:

hoppas uppföljaren blir lättare

Vad var det som var så svårt med the last of us? Du vet väll att det finns olika svårighetsgrader som du kan välja mellan...

Medlem

Har inte spelat spelet, men vill ha det till PS4, vill inte behöva köpa en ps3 bara för det spelet? Så släpp en HD version snälla.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Naughty Dog är en utvecklare man kan lita på. Finns inte många av samma kaliber.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Gillade settingen, med clickers osv. Ser gärna en uppföljare, men helst utan joel och ellie, tyckte man spelade ut deras roll liksom, nog för att joel är en bra karaktär.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Naughty Dog är en utvecklare man kan lita på. Finns inte många av samma kaliber.

Sant, är det någon som kan göra en pålitlig uppföljare så är det de.

Dock så vill jag inte att de ska göra en uppföljare. Tycker de ska satsa på nya grejer.


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv
Skrivet av Bamia:

hoppas uppföljaren blir lättare

Ja gud så tråkigt att spelet var svårt, inte ska utmaningar finnas i ett spel inte. Helst ska det vara ett knapptryck sedan har du klarat ut hela spelet

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Bamia:

hoppas uppföljaren blir lättare

Vad var det som var så svårt med the last of us? Du vet väll att det finns olika svårighetsgrader som du kan välja mellan...

jo men det e svårt ändå för mig

Medlem

/me kastar pengar på monitorn!!!!!
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv
Skrivet av Bamia:
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Bamia:

hoppas uppföljaren blir lättare

Vad var det som var så svårt med the last of us? Du vet väll att det finns olika svårighetsgrader som du kan välja mellan...

jo men det e svårt ändå för mig

Allt ska inte vara enkelt,är det svårt så lär dig istället.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av marcus8958:

Naughty Dog är en utvecklare man kan lita på. Finns inte många av samma kaliber.

Sant, är det någon som kan göra en pålitlig uppföljare så är det de.

Dock så vill jag inte att de ska göra en uppföljare. Tycker de ska satsa på nya grejer.

Jag gillar världen rätt mycket. Även om dem skulle hitta en lösning på viruset utan E. så att nästa del inte involverar creepy svampzombies, så hade hela världen fortfarande varit såpass trasig att det hade kunnat bli ett skithäftigt spel.

Medlem
Skrivet av Bamia:
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Bamia:

hoppas uppföljaren blir lättare

Vad var det som var så svårt med the last of us? Du vet väll att det finns olika svårighetsgrader som du kan välja mellan...

jo men det e svårt ändå för mig

det är för att du ska anpassa dig till situationen och bli bättre med tiden. utan några motgångar i spel så blir man aldrig bättre


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Bamia:

hoppas uppföljaren blir lättare

Vad var det som var så svårt med the last of us? Du vet väll att det finns olika svårighetsgrader som du kan välja mellan...

jo men det e svårt ändå för mig

det är för att du ska anpassa dig till situationen och bli bättre med tiden. utan några motgångar i spel så blir man aldrig bättre

så sant men jag har svårt o lära mig...men som sagt det e bara att nöta på

FM-guru
F.d. Sisyr

The Last of Us var det första spelet jag lirade på mitt nyinköpta PS3, och jag som total konsollnoob tyckte inte det var för svårt.

That settles it!

Medlem
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Bamia:

hoppas uppföljaren blir lättare

Vad var det som var så svårt med the last of us? Du vet väll att det finns olika svårighetsgrader som du kan välja mellan...

jo men det e svårt ändå för mig

det är för att du ska anpassa dig till situationen och bli bättre med tiden. utan några motgångar i spel så blir man aldrig bättre

så sant men jag har svårt o lära mig...men som sagt det e bara att nöta på

Se till att använda Joel förmåga att lyssna(se genom väggar). Och memorera hur fienden går. Börjar ta ut den som är längst bort och ta sedan en i taget systematiskt. Det hjälper att uppgradera shiv och stealth(eller vad det heter). Jag valde alltid smygandet framför skjutande om möjligheten fanns. Blir mer spännande då tycker jag


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Bamia:

hoppas uppföljaren blir lättare

Vad var det som var så svårt med the last of us? Du vet väll att det finns olika svårighetsgrader som du kan välja mellan...

jo men det e svårt ändå för mig

det är för att du ska anpassa dig till situationen och bli bättre med tiden. utan några motgångar i spel så blir man aldrig bättre

så sant men jag har svårt o lära mig...men som sagt det e bara att nöta på

Se till att använda Joel förmåga att lyssna(se genom väggar). Och memorera hur fienden går. Börjar ta ut den som är längst bort och ta sedan en i taget systematiskt. Det hjälper att uppgradera shiv och stealth(eller vad det heter). Jag valde alltid smygandet framför skjutande om möjligheten fanns. Blir mer spännande då tycker jag

ok..men det e nog bara mig det e fel på...inte spelet...men man får öva

Medlem

The Next Of Us


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

En av Världens bästa spel de senaste 10 åren. Lätt.

Blev så otroligt rörd av scenen med girafferna när jag satt i mitt mörker och spelade det.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:

hoppas uppföljaren blir lättare

Ja gud så tråkigt att spelet var svårt, inte ska utmaningar finnas i ett spel inte. Helst ska det vara ett knapptryck sedan har du klarat ut hela spelet

Det allra bästa är ju spel vars intro är en svinlång eftertext som inte går att hoppa över. Orka utmaningar, jag vill läsa vilka som har gjort spelet!

Medlem

The Last of Us är en av anledningarna till att jag borde skaffa en PS3. Verkar gudomligt.

Avstängd

Skulle vara grymt att få följa någon/några andra personers historia i samma värld och under samma tid som Joel och Ellie.

Medlem

Skönt att Sony i stort sett verkar låta Naughty Dog göra vad de vill.

Medlem

Trist att de är konsol exclusive då bara.

Skrivet av marcus8958:

Naughty Dog är en utvecklare man kan lita på. Finns inte många av samma kaliber.

4A Games (Metro / Metro: Last Light).


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tyckte last of us fick ett tydligt och bra avslut. Inte spelat Ellies dlc än, men verkar som ett bra tillägg att få uppleva utbrottet ur ett till perspektiv. Vad ska en uppföljare handla om? 20-50 år efter originalspelet? Ser hellre att naughty dog jobbar på nästa uncharted eller ett nytt ip

Medlem

jag förbokar vilket spel som helst som Naughty Dog släpper från och med nu.

Medlem

The second last of us?


signatur

Metal is best served heavy.

Skrivet av Red_warning:

The second last of us?

"The Almost Last of Us".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Hoppas de gör en förståelig story isåfall. Gillade spelet men storyn var inte mycket att hänga i granen. Och snorungen som följde efter hela spelet ville jag bara örfila upp (fick starta dungeon keeper och avreagera mig).

1
Skriv svar