Rejäl patch slår ner i The Elder Scrolls Online

Robot
Medlem
Rejäl patch slår ner i The Elder Scrolls Online

Ja, nu känns det värt att prova det igen.

Medlem

Jag ska ge min närstridare lite mer kärlek denna beta, körde magiker största delen av senaste.

Medlem

dom har fixat några av dom sakerna jag såg som största nackdelen just nu

Starting leveling is slightly quicker, while higher-level is a bit slower.
Player to NPC collision

jag körde bara melee klasser ingen kollision kändes väldigt tråkigt,dom första 10 lvlarna fann jag extremt tråkig hoppas det här fixar problemet

Medlem

Känns som ett smart drag att ta till sig av all feedback. Ska bli väldigt spännande att se hur detta utvecklar sig!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Blir bara bättre och bättre=)

Medlem

Hoppas dom lägger till chat bubbles, det är helt omöjligt att kommunicera med /s för att folk tittar på omgivningarna och inte chatt rutan


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Hoppas dom lägger till chat bubbles, det är helt omöjligt att kommunicera med /s för att folk tittar på omgivningarna och inte chatt rutan

JA! Bra att fler känner samma sak. Det är ju omöjligt att vara utan.


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Skrivet av Insanity:
Skrivet av Javas:

Hoppas dom lägger till chat bubbles, det är helt omöjligt att kommunicera med /s för att folk tittar på omgivningarna och inte chatt rutan

JA! Bra att fler känner samma sak. Det är ju omöjligt att vara utan.

Precis, det var lika omöjligt att kommunicera med folk i Guild Wars 2 betan tills dom lade till chat bubbles. Jag tror ESO utvecklarna vill ha UI´t så rent som möjligt och offrar chat bubbles, hoppas dom tänker om


signatur

Game long and prosper

Medlem

Låter bra faktiskt, det absolut sämsta med själva spelflytet är faktiskt början.

Kollision är också bra, fast det har ändå stadigt blivit bättre utan. Man märkte mest hur irriterande det var då ljudeffekterna inte fungerade, så att striden var tyst, men det är ju redan fixat.

Tänkte just säga att jag hoppas att de dumpar NDA:n också så man inte måste låta spekulativ om ett relativt färdigt spel (i grunden). Sedan såg jag listen överst på sidan.

Medlem
Skrivet av toern:

Tänkte just säga att jag hoppas att de dumpar NDA:n också så man inte måste låta spekulativ om ett relativt färdigt spel (i grunden). Sedan såg jag listen överst på sidan.

NDA:n är väck Gå in på patchlänken högst upp så är det det första som möter en.

Medlem

Tveksamt om dom kan rädda spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tycker det är rätt knepigt att se skillnad på spelare/pets och NPC's/mobs, vore skönt om det gick att ordna. Man kan ju alltid hoppas att det ligger under "NPC appearances", men det tror jag inte.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Tveksamt om dom kan rädda spelet.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av marcus8958:

Tveksamt om dom kan rädda spelet.

http://replygif.net/i/521.gif

Bittraste personen på denna sida?

Medlem

Testat ESO betan nu två gånger, och det känns som spelet inte har ett hjärta för mig. Men vissa av dessa punkter har varit någonting jag har själv påpekat och varit någonting som har gjort spelvärlden mera död än vanligt.

Så ska ge det ett till försök på Nord Dragonknight och hoppas på det bästa intrycket den här gången.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Ger ut en gratis nyckel. Fick två.

1
Skriv svar