Bakom kulisserna på Dark Souls II

Robot
Medlem
Bakom kulisserna på Dark Souls II

Pepp som fan! Riktig tur att det finns så mycket att spela fram till den 14e, vette tusan hur jag skulle hantera det annars. Dark och Demon's Souls är två av mina absoluta favoriter, ska bli så sjukt kul.

My body is ready.

Medlem
Skrivet av Cliffie:

Pepp som fan! Riktig tur att det finns så mycket att spela fram till den 14e, vette tusan hur jag skulle hantera det annars. Dark och Demon's Souls är två av mina absoluta favoriter, ska bli så sjukt kul.

My body is ready.

You said it!

Medlem
Skrivet av Cliffie:

Pepp som fan! Riktig tur att det finns så mycket att spela fram till den 14e, vette tusan hur jag skulle hantera det annars. Dark och Demon's Souls är två av mina absoluta favoriter, ska bli så sjukt kul.

My body is ready.

But is your mind? . Ja, jag kan inte förstå mig på dom som inte tycker om DeS och DaS för att dom är "för svåra", för mörka osv. Så underbara spel som jag aldrig kommer sluta spela ^^

Inaktiv

Se han/Art Director som vilar händerna på sin käpp där (3:05)... Ett direkt köp bara där.

Medlem

Detta är det spelat jag ser fram emot mest i år. Snart dags!

Medlem

Kommer fortfarande ihåg dagen då efter ett års väntande äntligen fått min version av Demon's Souls Black Phantom edition! Vilken härlig känsla det var. Samma känsla ligger och växer i magen på mig med denna titeln också.

Medlem

Peppad som bara den! Nyligen spelat klart DaS för att skynda på tiden igen.

En av få spelen jag väntat mest på i år. Hoppas på en helg av slakt, då personer kommer att invadera(och hjälpa) en till höger och vänster medans man tar sig igenom spelet.

Medlem

Längtar! Demon & Dark Souls är några av de få spelen idag som faktiskt är bra.

Det här är en studio som fan vet vad dem håller på med. Inget jävla AAA bullshit som fördummar för 12-åriga pojkar. Tack!

Medlem

Tycker hela PVP grejen i detta spel förstör vad som annars hade varit ett bra singleplayer spel. Jag gillar inte ens pvp. Multiplayern är ett skämt, går inte bjuda in vänner till sitt spel utan man får någon främmande unge som joinar.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Tycker hela PVP grejen i detta spel förstör vad som annars hade varit ett bra singleplayer spel. Jag gillar inte ens pvp. Multiplayern är ett skämt, går inte bjuda in vänner till sitt spel utan man får någon främmande unge som joinar.

Det jag tycker är charmen med det hela.

Kommer bli extra intressant nu när de har utvecklat Covenant mera. Tänkte på Covenant of the Blue (Eller va de heter)

Medlem
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av Gaara:

Tycker hela PVP grejen i detta spel förstör vad som annars hade varit ett bra singleplayer spel. Jag gillar inte ens pvp. Multiplayern är ett skämt, går inte bjuda in vänner till sitt spel utan man får någon främmande unge som joinar.

Det jag tycker är charmen med det hela.

Kommer bli extra intressant nu när de har utvecklat Covenant mera. Tänkte på Covenant of the Blue (Eller va de heter)

Ok, men vad tror du om Lords of the fallen (typ darksouls clone)då?

http://www.youtube.com/watch?v=DLLN42gSg3E

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av Gaara:

Tycker hela PVP grejen i detta spel förstör vad som annars hade varit ett bra singleplayer spel. Jag gillar inte ens pvp. Multiplayern är ett skämt, går inte bjuda in vänner till sitt spel utan man får någon främmande unge som joinar.

Det jag tycker är charmen med det hela.

Kommer bli extra intressant nu när de har utvecklat Covenant mera. Tänkte på Covenant of the Blue (Eller va de heter)

Ok, men vad tror du om Lords of the fallen (typ darksouls clone)då?

http://www.youtube.com/watch?v=DLLN42gSg3E

Ser faktiskt riktigt intressant ut. Skall kika närmre på det

Medlem

Synd att PC blir en senare release


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Va? Senare release till PC? Det visste jag inte

När senare?

Medlem
Skrivet av Ballong:

Va? Senare release till PC? Det visste jag inte

När senare?

Tragiskt nog tror jag dem inte har sagt release datum för PC. "Någon gång 2014"... Kanske blir en PS3 version ändå vet inte om jag pallar vänta.

1
Skriv svar