Wildstar – 17:00 delar vi ut nya betanycklar!

Robot
Wildstar – 17:00 delar vi ut nya betanycklar!

Hör upp alla Wildstar-sugna läsare. Om en liten stund delar vi ut nya betanycklar. Först till kvarn!

#wildstar


Medlem
Wildstar – 17:00 delar vi ut nya betanycklar!

Hur gör man? Jag vill ha en!


signatur

IDKFA

Medlem

Är det för ett "stress-test" igen?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Let the F5 refresh begin...

fue
Medlem

Underbart, runt 17 you say! Time to plan the evening then! Tycker de borde fasiken släppa pre-order med beta-access, jag blev kär i Wildstar i helgen! <3

Hur många nycklar har ni?

Medlem

Hur många nycklar kommer utdelas?

Medlem

Låter lite bitter men oj vad jag tröttnade efter 9 lvlar. Kändes som en enda stor wow-clon!

Edit: Stavfel

Medlem

Önskar att jag kunde ge tillbaka min nyckel så att någon annan stackare får köra den här wowklonen. Inget nytt alls kändes de som, tröttnade direkt. Been there done that!

Medlem

Testade betan i helgen, sammanfattningsvis helt ok.

Men rent krasst, det enda som får in mig i mmorpg-träsket igen är nästa expansion av WoW.

Medlem
Skrivet av fue:

Underbart, runt 17 you say! Time to plan the evening then! Tycker de borde fasiken släppa pre-order med beta-access, jag blev kär i Wildstar i helgen! &lt;3

Hur många nycklar har ni?

Håller med. Bokat på CDon, men det kommer kännas som en evighet tills det kommer. Testade i helgen och vill testa mer

Medlem

Försökte ladda ner med Fick bara upp Failed förra Stress-Test. Någon som vet varför??

Medlem

Ser coolt ut. Testar gärna.

Medlem

Är det en ny beta eller får man spela om man fick nyckel förra gången?

Medlem

Jag vill väldigt gärna ha en nyckel! Hur går man till väga för att få en nyckel av FZ? Är det bara att F5:a kl 17:00 och hoppas att man hinner få en?

Inaktiv

väntar med wow nån vecka till då om man får testa detta....


signatur

äldre än dig!

MEG
Medlem

Lycka till alla, jag har tyvärr annat för mig annars hade jag prövat min lycka


signatur

Death is only the beginning

Skägg.
10 Chambers

Det är en ny beta, med nya nycklar, och jag kan rekommendera supportar att ta en titt i supporterforumet.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av rickuz:

Jag vill väldigt gärna ha en nyckel! Hur går man till väga för att få en nyckel av FZ? Är det bara att F5:a kl 17:00 och hoppas att man hinner få en?

Först till kvarn. Vi har dock många så tror inte det är någon superstress.


signatur
Medlem
Skrivet av emiaff96:

Försökte ladda ner med Fick bara upp Failed förra Stress-Test. Någon som vet varför??

Hade samma problem , men hitta i deras forum att om man hade det problemet så var man tvungen att göra en genväg av deras client och köra genvägen som administratör, och då funkade det. så ifall du får tag på en beta nu så är det såhär du fixar problemet

Medlem

Sträcker sig testat "enbart" över helgen eller?

Medlem
Skrivet av emiaff96:

Försökte ladda ner med Fick bara upp Failed förra Stress-Test. Någon som vet varför??

Japp, jag hade samma problem tills jag böt sökväg för installationen. Funkade inte i standard mappen

Medlem

Blev ett par timmars testande förra helgen men långt ifrån tillräckligt. Riktigt bra spel de första timmarna, älskade grafiken mest av allt.

Medlem
Skrivet av werme:

Önskar att jag kunde ge tillbaka min nyckel så att någon annan stackare får köra den här wowklonen. Inget nytt alls kändes de som, tröttnade direkt. Been there done that!

WoW klon säger du/ni? Men då är ju detta snarare en klon av t ex Everquest, som var före WoW. Wildstar är mer olikt WoW än vad WoW är EQ.
Men det är ju naturligtvis irrelevant för gnällandets skull.

Medlem

Jahapp, då blir jag kvar på jobbet ett tag till och kollar forumet då


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

någon som vet om karaktärerna från helgens test är sparade eller om det kommer en wipe innan nästa helg?


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det är en ny beta, med nya nycklar, och jag kan rekommendera supportar att ta en titt i supporterforumet.

Awesome.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem
Medlem

Mounted and ready for thaa key

Medlem

Killar, om ni inte har levlat förbi 20 säg inte att det är en wowklon! Instancerna är imponerande. Och detta är en beta. Så spelet är inte färdigt. Och vi i europa får spela med 200ping vilket förstör spelkänslan lite.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sanazin:

FZ är lite sega. Finns gott om nycklar här redan:

http://www.tentonhammer.com/giveaways/wildstar-beta-key-givea...

FZ tänkte "vi kör utdelningen lite senare så att fler har chans att få en". Serru.


signatur
12
Skriv svar