Wolfenstein: The New Order – ny film med nazisthundar

Robot
Wolfenstein: The New Order – ny film med nazisthundar
Medlem
Wolfenstein: The New Order – ny film med nazisthundar

Den här "trailern" gav en lite mer inblick i spelet, ser bra ut tycker jag, lite klassiskt wolfensteinslott också

Medlem

Ser ritkigt kul ut faktiskt, sällan man ser bra FPS-spel.

Titanfall för MP och detta för SP

Medlem

Fast hur vet man att hundarna verkligen är nazister?

Inaktiv

ser mer fram emot maj nu längtar verkligen att få sätta mig ner och mata ner lite future nazis

Medlem
Skrivet av KatOne:

Fast hur vet man att hundarna verkligen är nazister?

för att dom är renrasiga...

Skribent
Skrivet av fluffmajster:
Skrivet av KatOne:

Fast hur vet man att hundarna verkligen är nazister?

för att dom är renrasiga...

Jag är renrasig gatukorsningen, men är fortfarande inte nazist. Hundarnas skäller ju: "VOFF HEIL!"


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Fast hur vet man att hundarna verkligen är nazister?

Dom gör "vacker tass" vid olämpliga tillfällen.

Medlem

Wolfenstein, Quake och Doom är mina favoritserier så jag kommer definitivt boka det här och få Doom 4 betan...my preciouuuus!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Wolfenstein, Quake och Doom är mina favoritserier så jag kommer definitivt boka det här och få Doom 4 betan...my preciouuuus!

mjo riktigtbra serier, dock var inte quake 4 något att hänga i granen av egen åsikt och erfarenhet. MP delen var riktigt usel med, knappat folk som spelade med. Men när man väl kunde spela MP delen för att testa hur känslan var i det så blev jag mer besviken, klumpigare multiplayer upplevelse i quake har jag aldrig varit med om.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Javas:

Wolfenstein, Quake och Doom är mina favoritserier så jag kommer definitivt boka det här och få Doom 4 betan...my preciouuuus!

mjo riktigtbra serier, dock var inte quake 4 något att hänga i granen av egen åsikt och erfarenhet. MP delen var riktigt usel med, knappat folk som spelade med. Men när man väl kunde spela MP delen för att testa hur känslan var i det så blev jag mer besviken, klumpigare multiplayer upplevelse i quake har jag aldrig varit med om.

Jag spelade enbart kampanjen i Quake 4 och älskade hur mycket som helst, speciellt uppdragen när man var människa. Favoritbanan var när man fick gå runt på skeppet i sitt egna tempo, prata med de övriga soldaterna osv. Jag vet inte varför, men jag älskar sånt till skillnad mot moderna spel där en filmsekvens slänger in spelaren i strid på en gång istället


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Javas:

Wolfenstein, Quake och Doom är mina favoritserier så jag kommer definitivt boka det här och få Doom 4 betan...my preciouuuus!

mjo riktigtbra serier, dock var inte quake 4 något att hänga i granen av egen åsikt och erfarenhet. MP delen var riktigt usel med, knappat folk som spelade med. Men när man väl kunde spela MP delen för att testa hur känslan var i det så blev jag mer besviken, klumpigare multiplayer upplevelse i quake har jag aldrig varit med om.

Jag spelade enbart kampanjen i Quake 4 och älskade hur mycket som helst, speciellt uppdragen när man var människa. Favoritbanan var när man fick gå runt på skeppet i sitt egna tempo, prata med de övriga soldaterna osv. Jag vet inte varför, men jag älskar sånt till skillnad mot moderna spel där en filmsekvens slänger in spelaren i strid på en gång istället

Ja, alla tycker olika. Spelet föll då inte mig i smaken, ångrade dom pengar jag kastade ut på det.
Som man bäddar får man ligga

Inaktiv

huvva

Inaktiv

Kan jag få fråga vad denna bild har och göra med wolfenstein?

Inaktiv
Skrivet av Dvärgen:

Kan jag få fråga vad denna bild har och göra med wolfenstein?

Den dök upp när jag sökte på nazi dog men nu ångrar jag spridningen av denna hemska bild

Medlem

Kommer det bara till PS3 och PS4?

Medlem

ja, men finns det eldkastare?

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Kommer det bara till PS3 och PS4?

Kommer till samtliga format vad jag vet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Texturerna var inte så snygga ibland men kanske är roligt att lira iaf:D

Geeks Gaming
Skrivet av Svanberg:

Kommer det bara till PS3 och PS4?

Ps3, Ps4, Xbox one, Xbox 360 och PC

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Svanberg:

Kommer det bara till PS3 och PS4?

Kommer till samtliga format vad jag vet.

Okej, tack! Dom nämnde nämligen bara PS3 och PS4 i videon.

Medlem

Verkar vara en trevlig throwback till gamla klassiska FPS, som inte försöker bryta för mycket ny mark bara man har kul. Även om det är sci-fi mumbo-jumbo så kan man aldrig få nog av nazistpangande!

Givet köp för en FPS-fantast. Notera att det inte finns något crosshair.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Någon som vet vart man måste boka för att få betanyckeln?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Javas:

Wolfenstein, Quake och Doom är mina favoritserier så jag kommer definitivt boka det här och få Doom 4 betan...my preciouuuus!

Tror dessvärre att Doom 4 kommer bli en sån där trattig konsoldynga med tanke på att det ska komma till 360 och ps3..
tyvärr


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar