Feedback på youtubekanal

Medlem
Feedback på youtubekanal

Hej hopp alla, ny på det här forumet men tänkte passa på och be om lite feedback på en nystartad youtube-kanal, där jag och min svåger filmar oss själva under inspelning av podcasten "Online med Samuel och Andreas". Här är länken till youtube:

http://www.youtube.com/channel/UCraZtU983STBozHY7J5AjSQ

Vi är redan smärtsamt medvetna om att kvaliteten på ljud och bild kan bli mycket bättre, och med tiden måste bli bättre, och vi jobbar på saken. Pengar finns inte riktigt på kontot än för att först och främst köpa bättre kameror men om vi lyckas få några trogna tittare/lyssnare så kan det ju bli värt att köpa lite bättre "gear".

Det vore kul med lite konstruktiv kritik gällande annat än just ljud och bild som ni kan tänkas komma på. Typ: Är programidén tydlig, mumlar jag för mycket, borde man lägga in lite sweepers som introducerar nya delar av programmet, har ni förslag på innehåll, vore intervjuer något roligt? You name it.

Om det finns någon annan stans den här typen av inlägg skall ligga så får eventuell moderator känna sig fri att låsa och flytta. Frid!

Medlem

Ni har nu fått en ny subskrajber! Riktigt intressant att lyssna på.

Medlem

Haha, vad roligt! Du är i sådana fall vår allra första suscriber.

Som sagt, känn er fria att komma med konstruktiv feedback. Har redan några idéer för hur jag ska redigera videorna lite bättre och håller på att tittar på en Logitech HD Pro Webcam C920 för att göra videokvaliteten bättre, och om det finns förslag på ämnen och länkar som vi borde kolla upp och kommentera så tas de emot med glädje.

1
Skriv svar