Nya betanycklar till The Elder Scrolls Online!

Robot
Nya betanycklar till The Elder Scrolls Online!

Ytterligare 700 nycklar till The Elder Scrolls Online-betan vill bli haffade. Vad väntar du på?

#wildstar, #the-elder-scrolls-online


Medlem
Nya betanycklar till The Elder Scrolls Online!

Trevligt. Då fick man äntligen nytta av att vara supporter (bortsett från att slippa all reklam).

Medlem

testat redan fasnade inte alls

Medlem

Först till kvarn! BETANYCKEL: NXHNCLFMKML4EALYFAHE
(Citera gärna om just DU fick den så att man kan se den lyckliga vinnaren!)

Medlem

Yay, tack! Riktigt nyfiken på detta. Som följare av Elder Scrolls-serien är det visserligen med skräckblandad förtjusning som jag nu ser fram emot helgen. Hoppas verkligen att det kan vara något.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jozo:

Trevligt. Då fick man äntligen nytta av att vara supporter (bortsett från att slippa all reklam).

Prenumerationer, musmattor, rabatter... varsågod!


signatur
Avstängd

Jag fick en kod i mejlen men hinner inte spela...

Inaktiv

får så fort en ny stresstest kommer så behöver inte själv ansöka, dock kommer jag trycka på nyckeln tills alla här är slut sedan får folk kriga om vem som ska få min key. Då jag spelat tillräckligt för att veta att spelet är värd mina pengar

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Nihuli:

Yay, tack! Riktigt nyfiken på detta. Som följare av Elder Scrolls-serien är det visserligen med skräckblandad förtjusning som jag nu ser fram emot helgen. Hoppas verkligen att det kan vara något.

Spelet är faktiskt helt okej, jag fick en känsla av skyrim och morrowind och kanske lite oblivion. Tycker dom gjort det riktigt bra faktiskt att slänga in hela elder scrolls världen till ett stort MMO

Kan ju erkänna jag var lite tidigare negativt inställd då jag alltid funnit mig till att elder scrolls spelen ska vara single player vilket jag ännu är. Men ESO är klockrent

Medlem

Gött, då blir det en ickeproduktiv helg för mig, ska låsa in mig i min mansgrotta med ESO och inte se morgonljuset förrän måndag morgon. Ungefär så.

Medlem

Härligt!!!.. Jag hoppas att dom öppnar fler områden och höjer level cap till denna. känns som man sett och gjort allt (utom pvp då) i dom 2 senaste stresstesterna

Medlem

Om du lirat någon annan stresshelg så gäller det dig OCH en vän den här gången. Kan vara bra att veta.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

För övrigt hoppas jag det är bättre än Wildstar, som jag hoppades på, men efter helgens betatest lämnade mig besviken.

Medlem

Gött mos! Här ska liras.


signatur

The Emperor protects.

phi
Medlem

Ska ge det lite mer tid i helgen men än så länge är jag långt ifrån övertygad om att ESO är något för mig, åtminstone inte till en månadskostnad.

Tack för nyckeln!

Medlem

Fick en nyckel i e-posten som man kan skicka till en vän.

Nu skall det spelas i helgen. Få se vad man tycker. Hann typ bara spela någon timme på förra betan.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Nihuli:

Yay, tack! Riktigt nyfiken på detta. Som följare av Elder Scrolls-serien är det visserligen med skräckblandad förtjusning som jag nu ser fram emot helgen. Hoppas verkligen att det kan vara något.

Spelet är faktiskt helt okej, jag fick en känsla av skyrim och morrowind och kanske lite oblivion. Tycker dom gjort det riktigt bra faktiskt att slänga in hela elder scrolls världen till ett stort MMO

Kan ju erkänna jag var lite tidigare negativt inställd då jag alltid funnit mig till att elder scrolls spelen ska vara single player vilket jag ännu är. Men ESO är klockrent

Härligt! Lite mer förtjusning än skräck inför helgen då

Medlem

Fick min kod precis nu gött

Medlem

Har en extra kod till den som vill ha.
5XMXF3WP4YKCHRCD6GXX

Medlem

Denna betan är nog den sista innan den blir helt öppen skulle jag säga. I princip alla som är intresserade av spelet kan få tag på en nyckel nu eller har en redan.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Gillar inte ESO. så nån kan få min beta-key

Ha så kul med det tråkiga combat-systemet

L6RND37EWENJYF9NTLRY

Medlem

Kul att nyckeln man får är invalid som igår när man signa upp för en Wildstar nyckel, blir reserverad som det stod men ingen har då kommit än. Ajja blir mer WoW då :).

Medlem

Tackar!. Ni har vart generösa med beta nycklar senaste tiden

Medlem
Skrivet av bushkalle:

Kul att nyckeln man får är invalid som igår när man signa upp för en Wildstar nyckel, blir reserverad som det stod men ingen har då kommit än. Ajja blir mer WoW då :).

Om du läste vad som stog på sidan kunde du se att nycklarna kommer skickas ut den 27:de

Medlem

Fick 2 nycklar, eller inbjudning på mailen. Komner dock inte spela, förjävla besvikElse.

Medlem

Verkar vara PVP som är det fläskiga har dock inte haft något emot pven hittils förutom bristen på monster att döda

Ska försöka nå level 10 med min templar och DK för att bege mig ut på slagfältet!

Medlem

Jag får "invalid code" när jag försöker "redeema" koden från mailet, what's up? o.O

Medlem

Tack så mycket FZ!


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Inaktiv

Jag har en extrakod om någon är sugen så är det bara att PM:a mig

12
Skriv svar