Nya betanycklar till The Elder Scrolls Online!

Medlem
Skrivet av Striva:

Om du läste vad som stog på sidan kunde du se att nycklarna kommer skickas ut den 27:de

Om man läser på sidorna om nycklarna står det inget om 27:e med utskick, står bara först till kvarn och att de börjar på fredag (vilket är den 28:e).

Att sedan koden man får är invalid till ESO är ju bara meh.

Medlem

Tja, jag fick min kod idag och hade inga problem att lägga in den på sidan och ladda ner klienten.

Medlem
Skrivet av Calez:

Jag fick en kod i mejlen men hinner inte spela...

Skrivet av Rakoon:

Fick 2 nycklar, eller inbjudning på mailen. Komner dock inte spela, förjävla besvikElse.

Varför norpa en nyckel om ni ändå inte tänker nyttja den?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Invalid key? Använder jag den på fel sätt eller skickar FZ ut nycklar som inte fungerar?

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Calez:

Jag fick en kod i mejlen men hinner inte spela...

Skrivet av Rakoon:

Fick 2 nycklar, eller inbjudning på mailen. Komner dock inte spela, förjävla besvikElse.

Varför norpa en nyckel om ni ändå inte tänker nyttja den?

De fick en från Bethesda?

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Calez:

Jag fick en kod i mejlen men hinner inte spela...

Skrivet av Rakoon:

Fick 2 nycklar, eller inbjudning på mailen. Komner dock inte spela, förjävla besvikElse.

Varför norpa en nyckel om ni ändå inte tänker nyttja den?

De fick en från Bethesda?

Ah, det är mycket möjligt. Jag antog att de kom från FZ eftersom de skrev det i samband med nyckelutdelningen här.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anuraki:

Invalid key? Använder jag den på fel sätt eller skickar FZ ut nycklar som inte fungerar?

Ska nog inte att använda den fel, såvida det inte går att aktivera den ännu. Testa igen imorgon, annars ordnar vi en ny,


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av anuraki:

Invalid key? Använder jag den på fel sätt eller skickar FZ ut nycklar som inte fungerar?

Ska nog inte att använda den fel, såvida det inte går att aktivera den ännu. Testa igen imorgon, annars ordnar vi en ny,

Jag kunde aktivera min utan problem. Spelet håller på att installera i skrivande stund.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

12
Skriv svar