Förladda Wildstar klienten?

Medlem
Förladda Wildstar klienten?

Tjenare.

Hittade ingen information om detta så jag ställer frågan här.
Går att att förladda Wildstar klienten på något vis så man kan dra igång på fredag?

Har för övrigt glömt när vi som fick keys av fz i sista giveaway får nyckeln mailad till oss, någon som har koll på det?

Tack på förhand!
//shaakz

Medlem

Ja, det kan du. Betan pågår hela tiden för de som fått "riktig" tillgång till den och inte bara får vara med under helgeventen. Jag laddade ner klienten i förväg inför förra helgens event och det gick utmärkt.

Får du problem när du kör launchern och det står failedpå play-knappen kan det hjälpa att starta installationen som administratör, det gjorde det iallafall för mig. Sedan fanns det en till lösning om det inte skulle fungera men den kommer jag inte ihåg i huvudet då administratörsläge hjälpte mig.

Edit: Du måste dock ha nyckeln och registrera betan till ditt NCSOFT-konto för att kunna ladda ner klienten vad jag förstått. Den finns kanske att ladda ner någon annan stans om du inte vill vänta.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Ja, det kan du. Betan pågår hela tiden för de som fått "riktig" tillgång till den och inte bara får vara med under helgeventen. Jag laddade ner klienten i förväg inför förra helgens event och det gick utmärkt.

Får du problem när du kör launchern och det står failedpå play-knappen kan det hjälpa att starta installationen som administratör, det gjorde det iallafall för mig. Sedan fanns det en till lösning om det inte skulle fungera men den kommer jag inte ihåg i huvudet då administratörsläge hjälpte mig.

Tack för infon, då har jag fått svar på en utav frågorna.
Får se om nån vet när betakeyn kommer i mailen

Medlem

Väntar också på min key från tidigare i veckan, så du är inte ensam.

1
Skriv svar