Unboxing av Titanfall: Collector's Edition

Robot
Unboxing av Titanfall: Collector's Edition
Medlem
Unboxing av Titanfall: Collector's Edition

Går att få tag på för ca. 3000 kr. Lite väl dyrt tycker jag.

Medlem

Hmm kanske något jag hade get 1500-1700 för men med tanke på att man inte får så mycket annat i den som soundtrack, musmatta, någon form av special dlc (exklusivt skin till ens titan och vapen) så blir det för ovanlighetens skull en standard edition av spelet.

För 3000kr känns det mer som om att den borde varit radiostyrd, eller ännu större än så där, otympligt kanske men 1 meter hög. (överdriver för effekt )
Att den är av hög kvalité är inget jag bryr mig om faktiskt. Jag har Killzone 3 hjälmen och den är plastig som fan, men så kostade också den versionen av KZ bara 350kr när jag köpte den.

Medlem

CE är så sjuk överskattat, vem fan vill ha en stor leksak att ställa i hyllar. Ja om man är 12 år kanske

Medlem
Skrivet av robbis:

CE är så sjuk överskattat, vem fan vill ha en stor leksak att ställa i hyllar. Ja om man är 12 år kanske

Målgruppen för spelet då (; hehe

Medlem
Skrivet av robbis:

CE är så sjuk överskattat, vem fan vill ha en stor leksak att ställa i hyllar. Ja om man är 12 år kanske

Kalls för prydnader har du hört talas om något sådant? Vissa personer har ankor, tomtar och andra ting andra personer har spel och filmrelaterade figurer. Själv har jag ett helt rum med diverse figurer, det mesta från Star Wars episod 4-6 :).

Medlem

Var det bara jag som fick Firefly vibbar av musiken?

Medlem
Skrivet av robbis:

CE är så sjuk överskattat, vem fan vill ha en stor leksak att ställa i hyllar. Ja om man är 12 år kanske

Spelet blir inte bättre för att man köper en stor plastfigur, i det här sammanhanget är spelfiguren överordnad spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av robbis:

CE är så sjuk överskattat, vem fan vill ha en stor leksak att ställa i hyllar. Ja om man är 12 år kanske

Samlare?

För min del är det LEGO som gäller. Det är en leksak för de flesta... men för mig så är det samlarobjekt mestadels.

Medlem

var samma typ av låda till Skyrim CE, just saying, nothing special D:


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Skulle kunna köpa detta paket bara för boken, spelet skiter jag fullständigt i

Medlem

Halo Reach mc farlane figurer, thats the shit

1
Skriv svar