Renegade X finns ute nu för gratis nedladdning

Robot
Renegade X finns ute nu för gratis nedladdning

Du beheöver inte sakna Command & Conquer: Renegade längre.

#nyhetstips, #renegade-x, #command-conquer-renegade, #westwood-studios


Medlem
Renegade X finns ute nu för gratis nedladdning

Så jävla grymt!!! Renegade var alltid ett självklart LAN-spel, ser fram emot att få spela X.

Medlem

Från början var Renegade tänkt att bli mer som BattleZone och tanken på att spela C&C på det sättet var väldigt lockande. Det färdiga spelet blev dock inte alls ett BattleZone inspirerat C&C men det här ser ut att kunna bli det spel Renegade borde ha varit.

Medlem

Jag älskade Renegade i MP, fan vad kul vi hade i LAN.

Erik och jag gled runt i en buggy som engineers och acade powerplants.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Bäst att tanka det innan EA cpar-ur.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

får inte jag ett tack? jag tipsade er tidigt på morgonen om denna beta.

Well well testat en hel del idag, syns på slagfältet alla

Medlem

JAAAAAAA

Tankar för fult nu kommer ihåg när man lanade Renegade på 90 talet..shit va skoj...super tankar detta..

JAAAAA

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

Från början var Renegade tänkt att bli mer som BattleZone och tanken på att spela C&C på det sättet var väldigt lockande. Det färdiga spelet blev dock inte alls ett BattleZone inspirerat C&C men det här ser ut att kunna bli det spel Renegade borde ha varit.

Tycker renegade var riktigt underbart, lirade det mycket på nätet förr. dock var väl inte gamespy något jag hurrade för men det funkade

Inaktiv
Skrivet av Bamia:

JAAAAAAA

Tankar för fult nu kommer ihåg när man lanade Renegade på 90 talet..shit va skoj...super tankar detta..

JAAAAA

90 talet? det släpptes 2002 annars, annars håller jag med dig om att det var jävligt roligt.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:

JAAAAAAA

Tankar för fult nu kommer ihåg när man lanade Renegade på 90 talet..shit va skoj...super tankar detta..

JAAAAA

90 talet? det släpptes 2002 annars, annars håller jag med dig om att det var jävligt roligt.

ja men det känns som om det va på 90 talet..men shit va skoj o se detta spel få liv i sig igen

Inaktiv
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:

JAAAAAAA

Tankar för fult nu kommer ihåg när man lanade Renegade på 90 talet..shit va skoj...super tankar detta..

JAAAAA

90 talet? det släpptes 2002 annars, annars håller jag med dig om att det var jävligt roligt.

ja men det känns som om det va på 90 talet..men shit va skoj o se detta spel få liv i sig igen

Det är riktigt trevligt att spela, satt där vid fem på morgonen och lirade som nod och plockade folk med railgun

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:

JAAAAAAA

Tankar för fult nu kommer ihåg när man lanade Renegade på 90 talet..shit va skoj...super tankar detta..

JAAAAA

90 talet? det släpptes 2002 annars, annars håller jag med dig om att det var jävligt roligt.

ja men det känns som om det va på 90 talet..men shit va skoj o se detta spel få liv i sig igen

Det är riktigt trevligt att spela, satt där vid fem på morgonen och lirade som nod och plockade folk med railgun

vi brukade sitta o lana i flera dagar o lira detta super spel,,,,hoppas det e lika skoj som man mins det

Inaktiv
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:

JAAAAAAA

Tankar för fult nu kommer ihåg när man lanade Renegade på 90 talet..shit va skoj...super tankar detta..

JAAAAA

90 talet? det släpptes 2002 annars, annars håller jag med dig om att det var jävligt roligt.

ja men det känns som om det va på 90 talet..men shit va skoj o se detta spel få liv i sig igen

Det är riktigt trevligt att spela, satt där vid fem på morgonen och lirade som nod och plockade folk med railgun

vi brukade sitta o lana i flera dagar o lira detta super spel,,,,hoppas det e lika skoj som man mins det

Mja alltså renegade x skiljer sig en del från c&c renegade. Men känslan finns dock kvar där bara att det är i unreal engine 3
Jag kände mig som 12 igen då jag lirade, fick nostalgi känslor

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:

JAAAAAAA

Tankar för fult nu kommer ihåg när man lanade Renegade på 90 talet..shit va skoj...super tankar detta..

JAAAAA

90 talet? det släpptes 2002 annars, annars håller jag med dig om att det var jävligt roligt.

ja men det känns som om det va på 90 talet..men shit va skoj o se detta spel få liv i sig igen

Det är riktigt trevligt att spela, satt där vid fem på morgonen och lirade som nod och plockade folk med railgun

vi brukade sitta o lana i flera dagar o lira detta super spel,,,,hoppas det e lika skoj som man mins det

Mja alltså renegade x skiljer sig en del från c&c renegade. Men känslan finns dock kvar där bara att det är i unreal engine 3
Jag kände mig som 12 igen då jag lirade, fick nostalgi känslor

installerar nu ska beställa en pizza o cola sen blir det som om man va 17 igen

Medlem

Fragzone server, let's play like it's 2002!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas ni gillar 'vårat' arbete!

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Hoppas ni gillar 'vårat' arbete!

skit skoj jo fan vilka minnen

Medlem

ser riktigt bra ut,
förutom att jag har endast blått vatten som mark utomhus, i övrigt flyter det på bra

kan kanske vara mitt grafikkort som är för gammalt.
stöder spelet aegia physx kort?


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Hoppas ni gillar 'vårat' arbete!

Är du en av utvecklarna? Fan vad kul i så fall, grattis.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det här ska testas!


signatur

Game long and prosper

Medlem

OMFG!!! Kan jag kasta det här förbannade jävla Battlefield skiten åt helvete!
Ser ut att vara ganska fritt från all förbannad utrustning och tramsig laserlocking!
Är tamigfan i helt jävla extas! Och svär något jävulskt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Atlas Tasume:

Hoppas ni gillar 'vårat' arbete!

Är du en av utvecklarna? Fan vad kul i så fall, grattis.

Ingen utvecklare, men invecklad ( ) i både tidig intern testning samt har pushat många idéer till teamet.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:

JAAAAAAA

Tankar för fult nu kommer ihåg när man lanade Renegade på 90 talet..shit va skoj...super tankar detta..

JAAAAA

90 talet? det släpptes 2002 annars, annars håller jag med dig om att det var jävligt roligt.

Till hans försvar så känns det fortfarande som att det var sådär 90-talet för sådär 6-7 år sedan.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Bäst att tanka det innan EA cpar-ur.

Först och främst, detta verkar helt underbart! vilken nostalgi.

Men som sagt, kmr inte EA se rött på grund av detta?
Eller får dom göra detta så länge dom inte tar betalt?

Medlem
Skrivet av gusgun577:
Skrivet av Hipshot:

Bäst att tanka det innan EA cpar-ur.

Först och främst, detta verkar helt underbart! vilken nostalgi.

Men som sagt, kmr inte EA se rött på grund av detta?
Eller får dom göra detta så länge dom inte tar betalt?

EA har gett sin tillåtelse sen flera år tillbaka. Dom har till och med promotat spelet på sin hemsida, samt på en video-show som hette Battlecast Primetime en gång i tiden.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Bäst att tanka det innan EA cpar-ur.

Den kommentaren gjorde precis min dag

Inaktiv
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Bamia:

JAAAAAAA

Tankar för fult nu kommer ihåg när man lanade Renegade på 90 talet..shit va skoj...super tankar detta..

JAAAAA

90 talet? det släpptes 2002 annars, annars håller jag med dig om att det var jävligt roligt.

Till hans försvar så känns det fortfarande som att det var sådär 90-talet för sådär 6-7 år sedan.

Han har redan förklarat om du tar dig tiden att kolla så

Geeks Gaming

för er som inte redan vet de så har det funnits en singel player del till detta nu i typ 3 år

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Bäst att tanka det innan EA cpar-ur.

Renegade X har jobbats med ett bra tag och skulle EA ha blivit förbannad för det så skulle man aldrig fått ta del nu att få testa det, och för det andra så har dom fått EAs godkännande att göra spelet.

Medlem

På ett LAN.
*kör över en motståndare med en stealth tank*
Man hör mumlade svordomar på andra sidan rummet.
*kör över samma snubbe ett par gånger till med stealth tanken*
Från samma ställe i rummet hör man "UHHH, VEM FAN SNIPAR?"

Good times

12
Skriv svar