Bränna med två enheter

Medlem
Bränna med två enheter

Hallå Fz läsare!
Ska fatta mig kort och så enkelt som möjligt. Jag har en skiva med material på (film) som jag har fått från Audio Video (ett företag) Jag vill bränna det här tänkte ge till släkten. Nu är det så att jag kan inte bränna från skivan till datorn och sen till en ny skiva. Utan jag måste bränna från Skiva till Skiva, alltså via två enheter (läsare) vilket jag nu har skaffat. Behöver jag något speciellt program eller är det ''klippa klistra'' som gäller ?

Tack på förhand, ursäkta mitt snabb skrivande !

Medlem

Jag provade klipp o klistra så att säga, funkade ej.

Medlem

Varför kan du inte göra en iso först o bränna sen? Anywhoo, Imgburn ska klara att kopiera "on the fly" http://www.imgburn.com/ varning dock, det vill gärna installera 2 extra program/spel på köpet, men det går att opta ut om man bara läser i installern innan man klickar next vid varje steg.

Edit: kanske inte förresten... men som sagt, varför kan du inte göra en image för att sedan bränna?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tjena jag lyckades undvika extra programmen! Att göra en Iso från skivan gick inte försökte med det istället för on the fly rekommenderas inte av imgburn själv. Istället för att göra iso direkt så ville imgburn att jag skulle göra en build. Jag håller på med det nu och ska ser om det funkar !Återkommer !

1
Skriv svar