FZ och PC Gamer spelar lunch-Dayz – nu!

Robot
FZ och PC Gamer spelar lunch-Dayz – nu!

Thomas, Calle, Mats och Micke har ätit lunch. Nu är det zombiernas tur att äta dem.

#dayz


Medlem
FZ och PC Gamer spelar lunch-Dayz – nu!

vilken server lira ni på?

Medlem

Ett första tips för att hitta varandra är att lära sig landmärken först, eller kolla på skyltar i städer och byar, och försöka komma ihåg var man var när man loggade ur senast.

Ett andra tips som är väldigt bra är http://www.izurvive.com vilket är en onlinekarta för Chernarus. Den finns också till Android och IOS.

Där kan man även skapa grupper och på så sätt sätta ut en markör var man är på kartan, sätta ut en markör på var man ska träffas upp m.m.

Detta använder vi i vår grupp i alla fall och det funkar väldigt bra!


signatur
Medlem

Precis när jag bestämde mig att lunch skulle vara trevligt!

Medlem

Ähh, jag visste ju exakt var jag var hela tiden. Jag visste bara inte åt vilket håll jag gick :).

Medlem

Lägg upp en video av streamen sen, om det går!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Lägg upp en video av streamen sen, om det går!

Du kan kolla på streamen på Twitch i efterhand.


signatur
Medlem

Tyvärr hände inte så mycket denna gång. Vi HÖRDE ganska mycket action, men vi såg i princip ingen... Men om ni vill se hur man INTE ska springa över ett fält så har ni mängder av material här :).

Medlem

Vad hände med denna server som skulle vara fz/pc gamer servern med ventrilo eller teamspeak?
Dayz Onlinegamer.se & Bearded Skulls - Regular - Fragnet.net
Varit offline i veckor nu..

Medlem
Skrivet av Torakan:
Skrivet av Pjotor:

Lägg upp en video av streamen sen, om det går!

Du kan kolla på streamen på Twitch i efterhand.

Jag hittade inte den under past broadcasts först. Men om ni väljer den som heter FZplay playing Titanfall så är det den iaf.

Medlem

Hoppas ni fortsätter att spela på Scandinavian Outcast-servern när ni inte streamar också, för där håller vår grupp till också och vi försöker spela hjältar och rensa banditer. Vi hade en riktigt lyckad dag för någon dag sedan.

Jag nickar som [SHiT]Torakan i alla fall. SHiT = Super Heroes in Training


signatur
Medlem
Skrivet av Torakan:

Hoppas ni fortsätter att spela på Scandinavian Outcast-servern när ni inte streamar också, för där håller vår grupp till också och vi försöker spela hjältar och rensa banditer. Vi hade en riktigt lyckad dag för någon dag sedan.

Jag nickar som [SHiT]Torakan i alla fall. SHiT = Super Heroes in Training

Torakan, jag är bilbo, vi dog vid airfield nyss, eller jag dog iaf efter att ha dödat 1 eller 2 av de som attackera oss.

Hur gick det?

Medlem
Skrivet av greencaptain1:
Skrivet av Torakan:

Hoppas ni fortsätter att spela på Scandinavian Outcast-servern när ni inte streamar också, för där håller vår grupp till också och vi försöker spela hjältar och rensa banditer. Vi hade en riktigt lyckad dag för någon dag sedan.

Jag nickar som [SHiT]Torakan i alla fall. SHiT = Super Heroes in Training

Torakan, jag är bilbo, vi dog vid airfield nyss, eller jag dog iaf efter att ha dödat 1 eller 2 av de som attackera oss.

Hur gick det?

Vi dog allihopa =(
Jävla sniper...

OBS. Kolla inkorgen.


signatur
1
Skriv svar