Nintendo dräper onlinetjänster för Wii och DS

Robot
Nintendo dräper onlinetjänster för Wii och DS

Onlinespelandet i Mario Kart Wii och Pokémon Black är snart ett minne blott.

#nintendo


MEG
Medlem
Nintendo dräper onlinetjänster för Wii och DS

Detta var väntat och jag förstår dem.


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv

Då finns det absolut ingenting att vara rädd för om man chippar ett gammalt Wii.

Medlem

Det var ju inte så jätte länge sen de släppte den senaste verisonen av DS

Medlem

Roligt att de släcker ner Wii när de inte på något sätt har kommit med en uppföljare värd namnet... #vägraWiiU


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Segas:

Då finns det absolut ingenting att vara rädd för om man chippar ett gammalt Wii.

Eller softmoddar Wii-mode på ett Wii U Att man släcker ner spel till Wii var ju väldigt väntat. Både Mario Kart och Super Smash Bros får ju uppföljare i år, och resten är förmodligen inget som spelas speciellt aktivt längre.

Väldigt strategiskt av Nintendo att släcka ner SSB då det har blivit en ganska populär titel inom eSport, vilket kommer få fler att gå över till Wii U.

Medlem
Skrivet av Segas:

Då finns det absolut ingenting att vara rädd för om man chippar ett gammalt Wii.

jag hyllar dig för att du har stake att referera till ett sånt fruktansvärt brott som att cippa en konsoll, se upp för alla fanboys som kommer vilja spöa dig med en nunchuck bara, om dem tar sig ut ur sina morsors källare förstås

Inaktiv
Skrivet av jafar:
Skrivet av Segas:

Då finns det absolut ingenting att vara rädd för om man chippar ett gammalt Wii.

jag hyllar dig för att du har stake att referera till ett sånt fruktansvärt brott som att cippa en konsoll, se upp för alla fanboys som kommer vilja spöa dig med en nunchuck bara, om dem tar sig ut ur sina morsors källare förstås

Herregud, du har rätt...

1
Skriv svar