Guldstatus på Titanfall

Robot
Guldstatus på Titanfall

Respawns titankrig är färdigt och redo att skeppas till världen.

#titanfall, #respawn-entertainment


Medlem
Guldstatus på Titanfall

Köpte det I förr går för 325kr endast CD nyckel så längtar tills dem skickar min nyckel

Medlem
Skrivet av GhostWolf:

Köpte det I förr går för 325kr endast CD nyckel så längtar tills dem skickar min nyckel

Lät billigt! vart köpte du det?

Medlem

Tyckte gruntsen förstörde spelet, kunde knappt se skillnad på spelare och npcer.

Medlem
Skrivet av Cirez:

Tyckte gruntsen förstörde spelet, kunde knappt se skillnad på spelare och npcer.

Spelare springer runt och rör sig smidigare.

Skrivet av Cirez:

Tyckte gruntsen förstörde spelet, kunde knappt se skillnad på spelare och npcer.

NPC:er var alla de som satt på huk och stirrade rakt in i väggen. Riktiga spelare är de som studsar omkring.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Decubal:
Skrivet av GhostWolf:

Köpte det I förr går för 325kr endast CD nyckel så längtar tills dem skickar min nyckel

Lät billigt! vart köpte du det?

Cjs CD key köpte jag ifrån köpte battlefield 4 av dem också vet andra som har köpt från dem och kan säga dem är seriösa.

Medlem

klädsamt taggad?

klädsamt?

???

Medlem

Längtar, har inte haft så här kul i ett fps sen MW1

fast2play.se har för 290:-, dottersida till g2play.net som jag använt ett par år nu, så rekommenderar.


signatur

Who Dares, Wins

Medlem
Skrivet av burkmopp:

klädsamt taggad?

klädsamt?

???

Jag vet inte...
Men jag är det iaf :D!

Medlem
Skrivet av Decubal:
Skrivet av GhostWolf:

Köpte det I förr går för 325kr endast CD nyckel så längtar tills dem skickar min nyckel

Lät billigt! vart köpte du det?

Själv fick man det för 245 kronor

Medlem
Skrivet av RussianVodka:

Längtar, har inte haft så här kul i ett fps sen MW1

fast2play.se har för 290:-, dottersida till g2play.net som jag använt ett par år nu, så rekommenderar.

Varför behöver ett sånt bolag ha ett exakt likadant bolag?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av adde111:
Skrivet av Decubal:
Skrivet av GhostWolf:

Köpte det I förr går för 325kr endast CD nyckel så längtar tills dem skickar min nyckel

Lät billigt! vart köpte du det?

Själv fick man det för 245 kronor

Tell me your secret.


signatur

I drank what?

Medlem

Hur fan hittade ni billigt det jag hittade som billigast var 28-29 euro eller va det var då var det en ryss nyckel fick Mitt för 325kr då var den region free

Avstängd

Hur kommer det sig att ingen är taggad men den enda diskussionen i tråden är hur man köper spelet billigast.

I don't care mentaliteten kanske är inne nu för tiden

Medlem
Skrivet av Killbom:

Hur kommer det sig att ingen är taggad men den enda diskussionen i tråden är hur man köper spelet billigast.

I don't care mentaliteten kanske är inne nu för tiden

Antagligen är dom som röstat personer som antingen hatar cod utan att veta varför, därför hatar dom Titanfall också.
Tror säkert majoriteten älskar playstation också.

Inaktiv

Call of Duty-tema och spelet existerar på en konsol. Ne. Nu blev jag bara ännu mer äcklad -.- FPS ska aldrig spelas på konsoler! Du spelar en människa - aldrig en robot! Sån utveckling borde förbjudas!

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av RussianVodka:

Längtar, har inte haft så här kul i ett fps sen MW1

fast2play.se har för 290:-, dottersida till g2play.net som jag använt ett par år nu, så rekommenderar.

Varför behöver ett sånt bolag ha ett exakt likadant bolag?

Kanske har med lokalisering att göra, eller ngt. Alltså skatter, valutor, varifrån det skeppas och så vidare.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag är klädsamt taggad. En mening jag aldrig trodde att jag skulle säga.

Inaktiv
Skrivet av Killbom:

Hur kommer det sig att ingen är taggad men den enda diskussionen i tråden är hur man köper spelet billigast.

I don't care mentaliteten kanske är inne nu för tiden

Eller så är det förmodligen så att de som röstar på "I dont care" inte är samma person som skriver en kommentar på denna nyhet.

Medlem

Jag är extremt taggad efter betan, spelet gav mig ren spelglädje och jag kunde sitta i flera timmar och röja utan att tröttna. Kommer nog att spela detta seriöst iaf så seriöst som det går att spela.

Funderar på att starta en titanfall klan eller möjligtvis joina en klan som vill spela seriöst och tävla.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Roligt att så många röstar att dom inte alls är intresserade av spelet. Ändå gjorde dom sig besväret att både klicka in på nyheten och delta i omröstningen.

Det är ungefär som med "anti-mainstream-kidsen" som hatar WoW, men ändå är flitiga på att följa och kommentera alla WoW-nyheter.

Medlem
Skrivet av RussianVodka:

Längtar, har inte haft så här kul i ett fps sen MW1

fast2play.se har för 290:-, dottersida till g2play.net som jag använt ett par år nu, så rekommenderar.

sidor som säljer keys så billigt är ofta lite fischy och har inte kommit över nycklarna på ett helt okej sätt. varför tror ni att sådana sidor nästan alltid är från fattigare länder?

Medlem

Jag köpte nyckel från spelbutiken ( 349:- ). Tycker det är värt 50-60 spänn extra så man kan klappa sig själv på axeln för att ha handlat lokalt

Jag har aldrig varit det minsta intresserad av CoD men tyckte Titanfall var skitkul, kanske blivit lite skönare att lira mer casual-spel ju äldre man blir....

Medlem

Meh... testade betan men var inte imponerad (tyvärr)


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Det såg ju så kul ut tills jag prövade det själv. Idén var ju bra, det höga tempot var bra. Men det blev aldrig bra. För få spelare på kartorna. Meningslöst att använda sin titan när det var lättare att slå ut dem som pilot. Men jag tror dem är på rätt väg och hoppas dem gör en uppföljare med lite förändringar och nya idéer.

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av adde111:
Skrivet av Decubal:
Skrivet av GhostWolf:

Köpte det I förr går för 325kr endast CD nyckel så längtar tills dem skickar min nyckel

Lät billigt! vart köpte du det?

Själv fick man det för 245 kronor

Tell me your secret.

Mexikansk Proxy

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Cirez:

Tyckte gruntsen förstörde spelet, kunde knappt se skillnad på spelare och npcer.

NPC:er var alla de som satt på huk och stirrade rakt in i väggen. Riktiga spelare är de som studsar omkring.

Förlåt, kunde inte låta bli efter det du skrev

Medlem
Skrivet av adde111:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av adde111:
Skrivet av Decubal:
Skrivet av GhostWolf:

Köpte det I förr går för 325kr endast CD nyckel så längtar tills dem skickar min nyckel

Lät billigt! vart köpte du det?

Själv fick man det för 245 kronor

Tell me your secret.

Mexikansk Proxy

Du köpte spelet från em Mexikansk proxy? Givetvis är det namnet på affären som jag vill veta.

Medlem
Skrivet av Decubal:
Skrivet av adde111:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av adde111:
Skrivet av Decubal:
Skrivet av GhostWolf:

Köpte det I förr går för 325kr endast CD nyckel så längtar tills dem skickar min nyckel

Lät billigt! vart köpte du det?

Själv fick man det för 245 kronor

Tell me your secret.

Mexikansk Proxy

Du köpte spelet från em Mexikansk proxy? Givetvis är det namnet på affären som jag vill veta.

Trodde det var rätt uppenbart att det var på själva Origin.

12
Skriv svar