Detta ingår i specialutgåvan av Dark Souls II

Robot
Detta ingår i specialutgåvan av Dark Souls II
Medlem
Detta ingår i specialutgåvan av Dark Souls II

Ge mig release date för PC!

Medlem

Bra jävla sugen asså. Blir nog ett köp, men kanske för nästa lön istället!

Medlem

Någon som har koll om detta kommer till ps4, inte hängt med nyheterna från början.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Någon som har koll om detta kommer till ps4, inte hängt med nyheterna från början.

Som det ser ut nu kommer det till ps3, Men det kommer nog komma en 10 euro betalning för att föra över den på ps4an.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Moderator | Testpilot
Skrivet av Rydell1986:

Någon som har koll om detta kommer till ps4, inte hängt med nyheterna från början.

Det är inte bekräftat till konsollen men tydligen ska det vara lätt att porta PC versionen till PS4, cirka 2 månaders arbete.

Tydligen ska motorn vara NEXT GEN redo också för sådana portningar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Var lite sugen på den här men det får bli standard. Jag gillar artbooks som fan, men den är lite väl liten. A4 format plz. Samt kartan är... väldigt ointressant.

Enda anledningen är om man vill ha en ball staty att pryda skrivbordet med. Hade varit ballt, men är nog inte beredd att lägga 500 extra bara för det.

Medlem

Collector's Edition here I come!

Medlem

Om jag lägger mig i frysen, kan någon knacka på och frosta av mig sen när det släpps till PC? Tack på förhand.

Medlem

vad jag fatta det som så står det release date på PC på deras japanska hemsida, dock läser jag ej kanji eller vad det heter så jag vet inte vad det står..

Medlem

Detta blir det dyraste spel köpet jag någonsin gjort.
1600kr för att få webhallen edition, ytterligare 500 kr för att få en PS3 version på release dagen (vill inte vänta på pc versionen) och ytterligare 1200 för den japanska CE:n. Men men Demon's souls är mitt favorit spel genom tiderna, så det kan vara värt det

Medlem
Skrivet av Rwaat:

Detta blir det dyraste spel köpet jag någonsin gjort.
1600kr för att få webhallen edition, ytterligare 500 kr för att få en PS3 version på release dagen (vill inte vänta på pc versionen) och ytterligare 1200 för den japanska CE:n. Men men Demon's souls är mitt favorit spel genom tiderna, så det kan vara värt det

låter som en hit, blir lite avis på japanska CE faktist ^^

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Rwaat:

Detta blir det dyraste spel köpet jag någonsin gjort.
1600kr för att få webhallen edition, ytterligare 500 kr för att få en PS3 version på release dagen (vill inte vänta på pc versionen) och ytterligare 1200 för den japanska CE:n. Men men Demon's souls är mitt favorit spel genom tiderna, så det kan vara värt det

låter som en hit, blir lite avis på japanska CE faktist ^^

Kände att jag Måste ha den japanska, skulle vara underbart ifall med kunde få statyn att hålla de vapnen istället
Hursom så fick jag leta ganska länge efter en butik som (enligt den infon jag kunde hitta) var seriös och som inte redan sålt ut allt.

Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Rwaat:

Detta blir det dyraste spel köpet jag någonsin gjort.
1600kr för att få webhallen edition, ytterligare 500 kr för att få en PS3 version på release dagen (vill inte vänta på pc versionen) och ytterligare 1200 för den japanska CE:n. Men men Demon's souls är mitt favorit spel genom tiderna, så det kan vara värt det

låter som en hit, blir lite avis på japanska CE faktist ^^

Kände att jag Måste ha den japanska, skulle vara underbart ifall med kunde få statyn att hålla de vapnen istället
Hursom så fick jag leta ganska länge efter en butik som (enligt den infon jag kunde hitta) var seriös och som inte redan sålt ut allt.

Dessutom om tvåan är som ettan så förlorar en inte supermycket på att köra på japanska eller inte, då alla stats har ikoner som går att lyckas lista ut, och story inte är världens största fokus (även om det fanns rätt mycket lore i bakgrunden som gick att utläsa ur vissa konversationer, men framför allt texterna till items)

Inaktiv

Ser fram emot detta, blir en vanlig utgåva dock när den kommer till pc (eller ps4).

Medlem

PC, X360 och PS3, inget annat just nu
antar att Xboner inte klarar utav den tunga grafik som kommer omhulda spelet

Skall man ha en specialutgåva så är det den japanska som gäller, tygkarta?, hahaha

Medlem
Skrivet av Zpartan:

PC, X360 och PS3, inget annat just nu
antar att Xboner inte klarar utav den tunga grafik som kommer omhulda spelet

Skall man ha en specialutgåva så är det den japanska som gäller, tygkarta?, hahaha

Inget fel på kartor. Har ett helt gäng uppe på väggen från diverse spel som jag samlat på mig. För mig är det en rätt härlig känsla och påminnelser av något slag om (spel)världen.

1
Skriv svar