Är ett nytt Dino Crisis på gång?

Robot
Medlem
Är ett nytt Dino Crisis på gång?

Haha, Dino Crisis, minns att jag ville spela det som tusan men att veckopengen inte räckte till. Det var ett tag sen.

Medlem

Åhh, älskade Dino Crisis!
Får hoppas att Capcom gör det bra. En blandning av det första spelet och det andra ska det vara. Även en massa pussel och gåtor man ska lösa. Förhoppningsvis en öppen spelvärld att utforska.

Medlem

Vilket av dom 2 var det man tog ut den jättegigantiska T-rex liknande saken med en satellit? Det spelet var skoj iaf

Medlem

HOPPAS!!! Dino Crisis var en av mina favoritserier som liten knatte. Det första spelet var fantastiskt och jag spelade ut det minst fem gånger, tvåan var inte lika vass men fortfarande bra, spelade nog igenom det säkert 4-6 gånger.

Jag håller tummarna så hårt så blodcirkulationen stryps. Om ryktet visar sig vara sant, snälla gör en uppföljare som är mest lik orginalet! 3an var skräp!
Lite skumt att den här nyheten skulle dyka upp nu, då jag bara för några dagar sedan tänkte "vore fränt om dom gjorde ett nytt Dino Crisis" xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

Omg! Dino Crisis 1 var ju fantastiskt, kopplade alltid huvudkaraktären till Regina Lund av nån konstig anledning.


signatur

Nämen!

Medlem

dino crisis spårade ju ur flera år innan resident evil
om dem gör ett dino crisis 4 så kommer det garanterat suga,
typ dinosaurier i yttre rymden, vänta det var ju dino crisis 3

Medlem

Första spelet var så sjukt bra när det kom, hatar 2:an och 3:an dock, men om dem gör ett i samma still som 1:an så kommer det helt klart vara väldigt intressant.

Medlem

Detta är Capcom vi pratar om.

Medlem

Vågade inte spela klart det första spelet, men man kanske vågar sig på detta (om det nu kommer).

Medlem

Ååååååh jag vill! JAGVILLJAGVILLJAGVILL.

Äntligen börjar dinosauriespelen komma. Kvaliten har förstås varit sisådär, men man får ju hoppas!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Struggle:

Omg! Dino Crisis 1 var ju fantastiskt, kopplade alltid huvudkaraktären till Regina Lund av nån konstig anledning.

Kanske för att huvudkaraktären hette Regina?

Medlem

Asså OMG!! ett nytt dino crisis would be nice

Medlem

Dino crisis = resident evil fast med dinosaurier

Medlem

Hoppas dom gör detta rätt, inget jävla actionpackat skit utan atmosfäriskt och taktfullt som orginalet.

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Dino crisis = resident evil fast med dinosaurier

Ser bara positiva saker med den meningen

Medlem

Till Vita tack.

Medlem
Skrivet av 2c1c:

Vilket av dom 2 var det man tog ut den jättegigantiska T-rex liknande saken med en satellit? Det spelet var skoj iaf

Det var i 2an. Jävla träffsäkerhet alltså Jag ser gärna att det kommer ett nytt Dino Crisis. Fattar inte varför dom bara la ner serien så där. Jag vet att 3an kom till Xbox men jag testade det aldrig.

Inaktiv

Jag hoppas folk är medvetna om att det blir förmodligen en halv-kass gears of war kopia fast med dinosarier????

Capcom vet inte vad atmosfär och stämmning är för något längre

Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av sgt_lol:

Dino crisis = resident evil fast med dinosaurier

Ser bara positiva saker med den meningen

Jo säger inte att det är negativt tyckte dino crisis var grymt när det först kom! Men kanske var för att det var så likte resident evil på den tiden

Medlem

signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av 2c1c:

Vilket av dom 2 var det man tog ut den jättegigantiska T-rex liknande saken med en satellit? Det spelet var skoj iaf

Det var i 2an. Jävla träffsäkerhet alltså Jag ser gärna att det kommer ett nytt Dino Crisis. Fattar inte varför dom bara la ner serien så där. Jag vet att 3an kom till Xbox men jag testade det aldrig.

Trean var skräp! Storyn hade ingenting med föregångarna att göra, förutom någon detalj om "the third energy", typ att det var en gammal föregångare till den moderna teknologin i spelet.. Kameravinklarna var designade av Lucifer själv och gameplay var väldigt medioker...det enda positiva jag kan komma på om spelet är att slutbossen var utmanande och tog några försök att komma förbi


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar