Lååång lista med indieutvecklare till Xbox One

Robot
Lååång lista med indieutvecklare till Xbox One
Medlem
Lååång lista med indieutvecklare till Xbox One
Inaktiv

Och listan för pc är ännu längre? Soo?

Kommer bli mycket najs på One framöver, är verkligen enda alternativet för folk som vill ha next gen OCH bra spel.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Detta är däremot inte alla, de har bara inte utannonserats förrän nu. Över 200 är anslutna än så länge.

Medlem

Asså one det är gulligt att du finns men sluta slösa skribenters tid och dö tyst i ett hörn.

Skrivet av anon_81726:

Och listan för pc är ännu längre? Soo?

Kommer bli mycket najs på One framöver, är verkligen enda alternativet för folk som vill ha next gen OCH bra spel.

Jadu de blir säkert jättebra i slutändan

Inaktiv
Skrivet av N4kame0:

Asså one det är gulligt att du finns men sluta slösa skribenters tid och dö tyst i ett hörn.

Svårt att acceptera att andra föredrar Xbox One? Eller är det bara ett sätt att motivera ditt eget köp genom att klanka ner på "motståndaren"?

Vi alla är Gamers och det är spelen som ska vara i fokus, inte hur vi spelar dem.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av N4kame0:

Asså one det är gulligt att du finns men sluta slösa skribenters tid och dö tyst i ett hörn.

Svårt att acceptera att andra föredrar Xbox One? Eller är det bara ett sätt att motivera ditt eget köp genom att klanka ner på "motståndaren"?

Vi alla är Gamers och det är spelen som ska vara i fokus, inte hur vi spelar dem.

Hade ingen aning att någon accepterade XB1 alls förlåt alla 3 där ute.
Själv jag inte XB1 som motståndare utan bara som en tillbehörstillverkare. Men denna gången fick faktiskt ps4 kontrollen övertaget och fungerar klockrent med min dator och bluetooth.
Och ska man nu vara förtappad (konsollspelare) kan man väll ändå skaffa en ps4 som imo gjort bättre ifrån sig denna generationen och som har en kraftfullare GPU lösning.

Såklart är spelen i fokus, men om man blir illamående av låg uppdateringsfrekvens och låg upplösning samt att det fattas funktioner i spelen och möjligheten att modda så är det ju för mig en mycket sämre upplevelse som jag inte skulle önska min värsta fiende (okej det skulle jag, måtte han ruttna med en potatismaskin).

Inaktiv
Skrivet av N4kame0:
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av N4kame0:

Asså one det är gulligt att du finns men sluta slösa skribenters tid och dö tyst i ett hörn.

Svårt att acceptera att andra föredrar Xbox One? Eller är det bara ett sätt att motivera ditt eget köp genom att klanka ner på "motståndaren"?

Vi alla är Gamers och det är spelen som ska vara i fokus, inte hur vi spelar dem.

Hade ingen aning att någon accepterade XB1 alls förlåt alla 3 där ute.
Själv jag inte XB1 som motståndare utan bara som en tillbehörstillverkare. Men denna gången fick faktiskt ps4 kontrollen övertaget och fungerar klockrent med min dator och bluetooth.
Och ska man nu vara förtappad (konsollspelare) kan man väll ändå skaffa en ps4 som imo gjort bättre ifrån sig denna generationen och som har en kraftfullare GPU lösning.

Såklart är spelen i fokus, men om man blir illamående av låg uppdateringsfrekvens och låg upplösning samt att det fattas funktioner i spelen och möjligheten att modda så är det ju för mig en mycket sämre upplevelse som jag inte skulle önska min värsta fiende (okej det skulle jag, måtte han ruttna med en potatismaskin).

Nej alla blir inte illamående och PS4an är inte bäst utan det beror på vad man letar efter i ett system. Jag valde Xbox One pga de spel som kommer ut till Microsofts konsol samt att jag gillar deras fokus på att skapa något nytt och inte bara köra samma gamla hårdvarurace.

Det är inte för alla men bara för det betyder det inte att den är dålig utan inriktar sig på en annan målgrupp. Hade spelen till PS4an tilltalat mig också hade jag antagligen köpt den också. Hårdvara är inte allt precis som att grafiken inte är allt, grafiken kan bara hjälpa en att leva sig in i spelet till en viss del och man har nått den gräns i stort sätt vad man kan urskilja.

Inaktiv

Och glöm inte alla rykten om stacked chips! Att One kan unlocka power som PS4 bara kan drömma om

1
Skriv svar