fz suport 5 torskar av 6 elefanter

fz suport 5 torskar av 6 elefanter

måste bara säga att fz känsla av att hjälpa till är i en helt klass för sig själv..

i min förvirring glömde jag att min wildstar nyckel skulle komma i dag men mailade i går och undrade vart den var. Tog inte mera än en timme innan jag fick den skickad till mig lite innan så där.

tusan tack Fz yo a da best

#blogg


signatur

New life, New hope

Skägg.
10 Chambers
fz suport 5 torskar av 6 elefanter

Naw! Tack!


signatur
Medlem

Vi som har "FZ-supporter" i titeln finns också alltid till tjänst för upphämtning av skrikande barn på dagis, hårdskrubbande av badkar, körning med grovsopor eller bara för hjälp med att smörja in fnasiga armbågar.

Allt ni behöver är en strålkastare med FZ-symbolen, riktad mot natthimlen, och en rejäl dos tålamod så kommer vi antingen med buss eller på cykel, tids nog (om Socialen inte kan täcka bussbiljetten...).

Alltid redo fattas bara!

Glöm inte att FZ-supporten också kör hem mat. Man skickar in sin matlista till exempelvis Calle, sedan hör man en knack på dörren inom en timme, grymt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Glöm inte att FZ-supporten också kör hem mat. Man skickar in sin matlista till exempelvis Calle, sedan hör man en knack på dörren inom en timme, grymt

Detta måste prövas!

Medlem
Skrivet av jimsam100234:
Skrivet av walter_iego:

Glöm inte att FZ-supporten också kör hem mat. Man skickar in sin matlista till exempelvis Calle, sedan hör man en knack på dörren inom en timme, grymt

Detta måste prövas!

Ja shit! Har ni studentrabatter?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Och så har man ett gäng PC Gamer-blaskor hemma som kära FZ-gäster kan få forkovra sig i till en kopp kaffekask och en torr vetelängd.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

hahah

vet inte vad jag ska svara men detta var bland det roligaste svaren jag fått i mitt liv.

fz supporter at your service sir I can make food and save you from baaaad games


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar