EOS Beta weekend! Någon som lyckats med att komma in?

Medlem
EOS Beta weekend! Någon som lyckats med att komma in?

Hej tänkte kolla ifall någon lyckats med att komma in på EOS . Själv får jag bara error 103. Som sägs vara för att mitt beta event inte har startat. Men ni på fz skrev att det skulle börja 28 februari (6.01am CET till 5.59 am CET 4 mars). Så undrar ifall någon annan har fått det att funka?

Medlem

Samma här.

Fattade som att det skulle börja 06.00 CET, men det verkar inte stämma. Enda tiden som anges är 4/4 i deras announcement.

Nån som vet vad som händer?

Medlem

Fick följande svar från deras support.

Greetings Robert!

Thank you for contacting The Elder Scrolls Online Team.

The error code 103 means the beta in which you have been invited to participate has not yet begun, check your e-mail, you'll find the dates and times for beta event.

If you still receive the same error code after the beta event has officially started, we recommend waiting for a period of 10 minutes and then attempting to login again as this error can also occur in moments of extraordinarily high login volumes.

Warm Regards,
Pedro R.
The Elder Scrolls Online Team

Känns inte som det hjälpte något

Medlem

I påminnelsemailet skriver de 12.00 pm (Noon). Om det stämmer med Noon så borde det starta 18.00 och inte 06.00.

Medlem
Skrivet av Manqs:

I påminnelsemailet skriver de 12.00 pm (Noon). Om det stämmer med Noon så borde det starta 18.00 och inte 06.00.

Tack!

Medlem

Har också fattat det som kl 18 alltså 12 Eastern Time.. eller tänker jag galet?


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Skulle tro betan drar igång 18:00 I Sverige förra beta weekend om ja minns rätt kunde ja spela runt 8-9 på fredag kvällen.

Medlem

Kl 18 är det. Nu gäller det att hitta rätt class för en archer som passar mig, kan ju vara vilken som helst. En smula ovan vid upplägget..

Skägg.
10 Chambers

Någon jänkare som missat 24-timmarsklockan i Europa, och glömt att lägga till ett PM efter 06:00 skulle jag tro


signatur
Medlem

kl 18 vettifan , jag kan logga in till char creation nu iaf (16.40) men inte testat att logga in, "ingame" så att säga.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Funkar fint att spela men måste säga att det känns precis som skyrim förutom att stridssystemet är sämre.

Medlem

Har faktiskt inte lyckats redeema koden jag fick av er. Får bara invalid code. Ska jag skapa en ticket eller gör jag något fel? Logga in, redeem code?

Edit: Problemet är löst. Jag är bara knasig!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kruwlabras:

Har faktiskt inte lyckats redeema koden jag fick av er. Får bara invalid code. Ska jag skapa en ticket eller gör jag något fel? Logga in, redeem code?

Edit: Problemet är löst. Jag är bara knasig!

Gott! Hur löste det sig, om det är fler som har samma problem?


signatur
1
Skriv svar