Death Wish – gratis uppdatering till Payday 2

Robot
OML
Medlem
Death Wish – gratis uppdatering till Payday 2

Skoj skoj, det är alltid kul när det blir ännu svårare!

Det går bra för Starbreeze läste jag idag, men det skulle vara kul om de kanske gick tillbaka till rötterna igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det går bra för Starbreeze läste jag idag, men det skulle vara kul om de kanske gick tillbaka till rötterna igen.

Hur menar du?

Medlem

skulle va nice om dom släppte det till ps3 med. Men antar att jag kan skaffa pc versionen tills det händer

Medlem
Skrivet av BoZo:
Skrivet av walter_iego:

Det går bra för Starbreeze läste jag idag, men det skulle vara kul om de kanske gick tillbaka till rötterna igen.

Hur menar du?

Han menar till den tiden det inte gick bra för Sbz


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av BoZo:
Skrivet av walter_iego:

Det går bra för Starbreeze läste jag idag, men det skulle vara kul om de kanske gick tillbaka till rötterna igen.

Hur menar du?

Han kanske vill att dom ska gå tillbaks då Fasttracker var på tapeten

Medlem

En ny fiende?
Det skall vara två nya.

Saxat från uppdateringens sida på Steam:
• Two new enemy types – Two new enemy types have been added to the game; the GENSEC Elite SWAT team and the haunting, LMG-wielding Elite Bulldozer!

Medlem

Gamla Starbreeze släpper snart nya Wolfenstein under namnet Machine Games så du behöver inte sakna dem så länge till. De som meckar under namnet Starbreeze just nu är nästan uteslutande gamla Overkill-gänget samt några "nya" talanger som t ex David Goldfarb tidigare DICE och Tid Cooney från Lucasart mfl.

1
Skriv svar