Trailer för fortsättning på säsongens The Walking Dead

Robot
Trailer för fortsättning på säsongens The Walking Dead
Medlem
Trailer för fortsättning på säsongens The Walking Dead

"Coming soon"...noooooo, vill ha ett datum att längta till


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Jaha?? Datum?!?! Vill spela säsong 2 men vill inte spela 2 timmar sen vänta flera månader innan nästa del.

Det suger så jävla hårt!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tycker det är alledes för långt emellan episoderna.
Det förstör ungefär ALLT.

Det var därför jag antagligen tyckte att första säsongen var så bra, för jag brydde mig inte om att spela det förens alla episoder var ute...

Synd är det.

inK
Medlem

4:e mars skrev ps3trophies.com att episoden släpps på amerikanska ps-store.


signatur

Every trophy counts...

phi
Medlem

Jag väntar tålmodigt på att sista episoden av säsong två ska släppas. Då börjar jag spela säsong två.

Mycket bättre så.

Moderator | Testpilot
Skrivet av phi:

Jag väntar tålmodigt på att sista episoden av säsong två ska släppas. Då börjar jag spela säsong två.

Mycket bättre så.

Inte allid. Nu tar det längre tid än lovat för varje del att släppas men väntan är ganska kul också då man kan sitta och diskutera mycket om spelet på forumen, saker man hittar och alla möjliga teorier. Samma sak med TV serier som sänds veckovis eller dylikt.

Släppas allt på en gång så försvinner hypen och det blir inte lika mycket diskussion med cliffhangers i slutet av varje del.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

#TheWalkingDead S2 Ep 2 'A House Divided' arriving Tues 3/4 on PC/Mac & @PlayStation NA. Check out the trailer here: youtu.be/3RkuY03QCVs

Medlem
Skrivet av totte1015:

Tycker det är alledes för långt emellan episoderna.
Det förstör ungefär ALLT.

Det var därför jag antagligen tyckte att första säsongen var så bra, för jag brydde mig inte om att spela det förens alla episoder var ute...

Synd är det.

Bara att vänta med att börja tills alla avsnitt är släppta, som jag gör med både TWD S2 och the wolf among us

Medlem

Ska bli nice med en liten dos TWD igen.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av totte1015:

Tycker det är alledes för långt emellan episoderna.
Det förstör ungefär ALLT.

Det var därför jag antagligen tyckte att första säsongen var så bra, för jag brydde mig inte om att spela det förens alla episoder var ute...

Synd är det.

Bara att vänta med att börja tills alla avsnitt är släppta, som jag gör med både TWD S2 och the wolf among us

The Wolf Among Us måste jag verkligen rekommendera att du spelar episodvis istället för allt på en gång då det är väldigt många twistar och cliffhangers som garanterat förhöjer spelupplevelsen om du får vänta lite grann på att få reda på dom...

Jag menar det är ju inte lika intressant och mind-boggling att behöva vänta 30 sekunder på, som det var i första episoden, en ganska stor twist och cliffhanger som att vänta 2 månader.

Bara min opinion though...

Medlem

Skulle det inte bli släpp varannan månad för dessa titlar eller minns jag helt galet?

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Skulle det inte bli släpp varannan månad för dessa titlar eller minns jag helt galet?

Jo, men det sa dom med säsong ett också men har för mig att vi fick vänta runt 3-4 månader mellan episod 3 och 4 (eller 4-5, kommer inte ihåg).

1
Skriv svar