The Mighty Quest for Epic Loot

Robot
The Mighty Quest for Epic Loot

Vyn från vårt luftslott är inte så hisnande alla gånger och det är något som inte stämmer när inbrott blir blir mer slentrian än spännande.

#dungeon-keeper-mobile


Medlem
The Mighty Quest for Epic Loot

Jag startade det - sedan avsltutade jag det för evigt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

inget vidare spel i mitt tycke....


signatur

Playstation 4 guru

Medlem

Jag tyckte det var ruskigt tråkigt. Jag spelade det i en timme eller två, riktigt, riktigt tråkigt var det. Jag hade nog för höga förhoppningar..

Medlem

Idén är god men utförandet är uselt.

Medlem

Ett intressant spel som snabbt blir tråkigt men som sedan blir roligt igen när man kommer högre upp i nivåerna.

Skulle jag betala för att spela detta spel? Nej och då är det bra att dom siktar på F2P

Medlem

Spelet heter Epic loot. Men efter ca 10timmar spelande har jag inte sett någon Epic loot, mest shitty loot.

Märkligt spel när det inte finns någon loot att loota, borde finnas tusentals items men nej efter 10h så har man hittat några tråkiga vapen etc.

Medlem
Skrivet av Salami:

Spelet heter Epic loot. Men efter ca 10timmar spelande har jag inte sett någon Epic loot, mest shitty loot.

Då kanske WoW är något för dig, spela ett par minuter och få en massa epics

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Jag startade det - sedan avsltutade jag det för evigt.

samma här, testade det under closed beta tror jag. Redan då kunde man göra en hel del, men spelet var fruktansvärt tråkigt. behövde inte mer än 5-6 minuter för att märka hur kasst spelet var.
bryr mig inte om f2p modellen då det finns många bra spel som kör efter den, men detta var ren och skär dynga.

Medlem

Jag har haft kul med det ett gäng timmar. Och gult + orange har jag hittat i mängder (loot). Någon lila med.

1
Skriv svar