Välkommen Leo 140227

Medlem
Välkommen Leo 140227

Äntligen var det av! Leo föddes igår kl 19:33 på SUS Lund. Hela 3830g och 52cm lång.
Det gick förhållandevis snabbt, i alla fall om man jämför med förra förlossningen med Meya som var en utdragen process. Linda kämpade på så jäkla bra och jag gjorde så gott jag kunde för att peppa henne.

Vi går kronologiskt och jag kan lova er, det blir inget blod eller annat äckel... totally child and family friendly

Linda kämpade genom värkarna med sina nära vänner Morfin och Lustgas. De skulle komma varandra mycket nära och ibland var det svårt att släppa lustgas-masken

Efter ett par timmar med en hel del slit och jävlar anamma så kom han ut Lilla Leo!

Väl ute var det dags för mys och knos hos mamma och pappa.

Sen lilla guldklimpen själv!

Nu ska jag återgå till blöjbyten och annat skoj, ha överseende med att inläggen kanske blir lite sporadiska framöver en tid.

Trevlig kväll.

#blogg

Medlem
Välkommen Leo 140227

Grattis!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Grattis!

Stort tack

Medlem

Grattis till den lille.

Medlem
Skrivet av KlasD:

Grattis till den lille.

Han hälsar tillbaka!

Medlem

Stort grattis till er!

Medlem

Grattis till hela familjen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Stort grattis! Myz

Medlem

Grattis!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av manuelek:
Skrivet av KlasD:

Grattis till den lille.

Han hälsar tillbaka!

Nej men vänta... hur då?

Grattis!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Medlem

Tack kära internetvänner!! Det är så jäkla gött att få era hurra-rop och det värmer verkligen!

Idag har Meya för första gången träffat sin lillebror och det har gått jättebra. Hon är stol och klappar snällt honom på huvudet.

Medlem

Tvåbarnsfarsa är en riktig platinum achivement, grattis!

Medlem

Ett stort grattis till hela familjen! Hipp Hipp!


signatur

Grattis !


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Stort grattis!


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Tvåbarnsfarsa är en riktig platinum achivement, grattis!

Jag plockar vuxenpoäng så det knappt blir några kvar till er andra haha men nu får det räcka! Två ungar var vad som var överenskommet och hund och bil har vi ju haft ett tag nu. Vet inte vad som saknas?? Pool kanske...

1
Skriv svar