Förstör bilar i Carmageddon: Reincarnation

Robot
Medlem
Förstör bilar i Carmageddon: Reincarnation

Hmm, efter att ha sett Next Car Games crashfysik så är jag väl, måttligt imponerad..

Inaktiv

bara för att musiken var så festlig så kände man ett ännu större sug att skaffa detta

Medlem
Skrivet av jlarss:

Hmm, efter att ha sett Next Car Games crashfysik så är jag väl, måttligt imponerad..

Det märks att du inte har spelat Carmageddon 1, 2 & TDR2000... kraschfysiken är inte det viktigaste i dom spelen.

Medlem
Medlem

Vad spelas videon upp i? 10fps? Ser inte smooth ut om man säger så

Medlem

Tycker det ser ut som carmageddon ska se ut lite dålig framerate dock.

Medlem

läste det ska komma ut som early access på steam om en månad.. grymt.

Medlem

Har inte varit hypad för ett spel på åratal, äntligen händer det något.

Medlem

Om de inte behåller ljudeffekten från när man tappar ett däck så blir jag besviken!

k3m
Medlem

Spelade, tror jag ettan när det kom. Jag hade kul med det spelet.

Medlem

Det tidigare Carmageddon är helt fantastiska och detta ser ut att bevara själen från dem, så det blir nog bra.

Spelglädjen, flytet och den smått sinnessjuka galenskapen i Carmageddon är det som gör det magiskt.

k3m
Medlem
Skrivet av SnelHest:

Tycker det ser ut som carmageddon ska se ut lite dålig framerate dock.

Det är en alpha.

Medlem

Efter att ha spelat BeamNG.drive så är det här inte något imponerande tyvärr.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2271847...


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Kraschfysiken mindre viktig, splatterfysiken desto viktigare!

Medlem
Skrivet av TheBlueLynx:
Skrivet av jlarss:

Hmm, efter att ha sett Next Car Games crashfysik så är jag väl, måttligt imponerad..

Det märks att du inte har spelat Carmageddon 1, 2 & TDR2000... kraschfysiken är inte det viktigaste i dom spelen.

Haha. Givetvis har jag spelat alla de tidigare Carmageddon spelen. Dock så kan jag tycka att om dom ändå ska ha crashfysik med i spelet så vore det väl inte fel om den kunde stå sig mot de bästa i bilspelens värld? Jag har aldrig påstått att spelet skulle vara dåligt för att inte fysiken är på topp

Medlem

Tyckte det såg ganska B ut faktiskt.

Medlem

Den videon och Early Access en månad bort... Jag avskyr "Early Access". Ge mig ett färdigt spel.


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av SnelHest:

Tycker det ser ut som carmageddon ska se ut lite dålig framerate dock.

Det är en alpha.

Well.... duh

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Efter att ha spelat BeamNG.drive så är det här inte något imponerande tyvärr.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2271847...

Det ser rätt kul ut men man kan ju inte jämföra en openworld bil-simulator med carmageddon, det är helt olika djur.

Medlem

Bara jag som saknade all form av klyvning av bilarna? Det bästa jag visste i Carma 2 var att ramma en bil in i husknut så ena halvan av bilen framför klövs och rullade vidare medan andra halva stod kvar och ramlad på sidan.

Ren deformering är inte hälften så roligt.

1
Skriv svar