Förstör bilar i Carmageddon: Reincarnation
Efter att ha spelat BeamNG.drive så är det här inte något imponerande tyvärr.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2271847...
Text does not represent Mozart's life.
Hmm, efter att ha sett Next Car Games crashfysik så är jag väl, måttligt imponerad..
Det märks att du inte har spelat Carmageddon 1, 2 & TDR2000... kraschfysiken är inte det viktigaste i dom spelen.
Haha. Givetvis har jag spelat alla de tidigare Carmageddon spelen. Dock så kan jag tycka att om dom ändå ska ha crashfysik med i spelet så vore det väl inte fel om den kunde stå sig mot de bästa i bilspelens värld? Jag har aldrig påstått att spelet skulle vara dåligt för att inte fysiken är på topp
Efter att ha spelat BeamNG.drive så är det här inte något imponerande tyvärr.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2271847...
Det ser rätt kul ut men man kan ju inte jämföra en openworld bil-simulator med carmageddon, det är helt olika djur.
Bara jag som saknade all form av klyvning av bilarna? Det bästa jag visste i Carma 2 var att ramma en bil in i husknut så ena halvan av bilen framför klövs och rullade vidare medan andra halva stod kvar och ramlad på sidan.
Ren deformering är inte hälften så roligt.