Är det här Rocksteadys nästa spel?

Robot
Är det här Rocksteadys nästa spel?
Medlem
Är det här Rocksteadys nästa spel?

wow YES

Medlem

Trodde jag skulle få se en bild på ett skitsnyggt spel haha.

Medlem

Jag tror inte mina ögon.


signatur

Nämen!

Gaah!!! Tyvärr är min Batman abstinens stillad för gott tror jagf efter senaste Origins...

Hade hoppats på något nytt typ Turtles som det ryktades om ett tag...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

detta låter spännande
när tungviktarna får en bra licens jobba med


signatur

New life, New hope

FM-guru
F.d. Sisyr

Även om jag utan att tveka hade köpt ett nytt Batman-spel vore det för mig mer spännande om Rocksteady tog sig an ett annat IP, eller varför inte ett helt nytt? De har redan visat att de är sjukt kompetenta, så hade gärna sett dem ge sig på något annat.

Medlem

Så nyskapande.... not

Moderator | Testpilot

Kevin Conroy försa sig ett tag tillbaka om att han gör en röst till ett Arkham spel. Bara väntat


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

De tyckte la Origins var så kasst gjort att de vill botgöra.


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv
Skrivet av NoiizeR:

Så nyskapande.... not

Vänta du bara, det kommer att mjölkas som Need for Speed.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Gaah!!! Tyvärr är min Batman abstinens stillad för gott tror jagf efter senaste Origins...

Hade hoppats på något nytt typ Turtles som det ryktades om ett tag...

Själv tycker jag att en batman som inte spelas av conroy inte är batman, så jag håller på absa

Medlem

Gimme, gimme, gimme.

Medlem

Jag hade hoppats att dom skulle gå vidare med något annat.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag hade hoppats att dom skulle gå vidare med något annat.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

En riktigt aftonblaskan rubrik...

Medlem

Ja nu jävlar får vi ett redigt Batman spel igen!! (hoppas jag)

Medlem

Jag vet inte vad det är men Batman är en av de där seriehjältarna som inte gör ett dugg för mig. Irriterande då vissa nyare spel verkar kul - om jag bara kunde få mig till att spela dem.

Medlem

Det kom som en blixt från en klar himmel!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av toern:

Jag vet inte vad det är men Batman är en av de där seriehjältarna som inte gör ett dugg för mig. Irriterande då vissa nyare spel verkar kul - om jag bara kunde få mig till att spela dem.

Han är trist i filmer men bättre i spel, speciellt när Rocksteady har gjort spelen.

Medlem

Jag tror mina ögon.

Medlem

Rocksteady har talang, jag har 100% förtroende att awesomesauce är under tillverkning!

Medlem

Jag hade hoppats på att de skulle lägga händerna på en ny superhjälte. Vem vet, de kanske hade lyckats göra ett bra spel om Stålmannen

Tabletspel?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Deras nästa stora spel är TMNT i arkham stil.

... är min gissning

Skägg.
10 Chambers

Men, ge mig Turtles!


signatur
Medlem

Hur länge ska dom här spelutvecklarna, då menar jag alla, fortsätta på samma tröttsamma spår. När ska dom inse att det är dags att skapa nya idéer? Något helt nytt. Nuförtiden ser man 95 procent identiska, oförändrade spel, enda skillnaden är att dom slutar på annorlunda titel-siffra. Tex COD, 1,2,3,4,5,6,7,8 osv. Följare efter följare, av förbannade samma slag

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Men, ge mig Turtles!

De är på väg vad jag har hört.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Batman i Rocksteadys regi är inget annat än bra! Men om de gjorde ett turtles vore det gött. Gillar hyr de lyckas bibehålla den stabila grunden och känslan som är batman, men samtidigt för konceptet vidare på ett mycket bra sätt. Skulle dö av glädje om de lyckades detta med TMNT. Skulle vara härligt att slå Beebob och Rocksteady på nöten i grafisk stil som Batman AA.

1
Skriv svar