Bioshock: Infinite-tillägg får retro-läge

Robot
Medlem
Bioshock: Infinite-tillägg får retro-läge

Meh, känner jag. Infinite var betydligt svagare än Bioshock (1) och Burial At Sea är ett av de mest oinspirerande DLC:n som någonsin prånglats ut. Det bröt kanon och var bara... märkligt.

Plz gief System Shock 3.

Medlem

Hmm, nu blev det faktiskt mer intressant.

Ase
Medlem

Ja e nog mer thief detta än vad nya thief blev ,spelade nya thief 30 min men höll på att dö av frustration över konsollkontrollerna för mus & tagentbord, inget hoppande & ej direkt kontroll över karaktären utan mer som färdig räls man skulle hålla sig till snyggt e det men det va nog allt det var
men nog gnällt får kolla in detta .

Medlem

Kanske orkar spela igenom spelet en gång till då, 1999-Mode är ju en barnlek.

Någon mer än jag här som tycker Infinite har sämst återspelarvärde i hela serien?

Medlem

Jahopp! Trodde att de inte skulle släppa fler DLCn nu när företaget är mer eller mindre "borta" men det här var ju glada nyheter. Satt och rensade i spelbiblioteket häromdan men magkänslan fick en att låta Bioshock Infinite vara kvar

Inaktiv
Skrivet av Nebowski:

Någon mer än jag här som tycker Infinite har sämst återspelarvärde i hela serien?

Själv är jag typen av spelare som i stort sett aldrig orkar spela igenom ett spel mer än en gång, det som driver mig mest genom att spel är storyn. Ibland önskar jag att jag inte fungerade så ^^

tyckte infinity var mycket spännande själva spelet var la så där men mindfuckandet var otriligt kan än i dag inte sluta tänka på historian


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av windowmaker:

Meh, känner jag. Infinite var betydligt svagare än Bioshock (1) och Burial At Sea är ett av de mest oinspirerande DLC:n som någonsin prånglats ut. Det bröt kanon och var bara... märkligt.

Plz gief System Shock 3.

Ser hellre en remake av system shock 2, endast grafiskt. på så vis skulle dom inte kunna förstöra spelserien.

Ase
Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av windowmaker:

Meh, känner jag. Infinite var betydligt svagare än Bioshock (1) och Burial At Sea är ett av de mest oinspirerande DLC:n som någonsin prånglats ut. Det bröt kanon och var bara... märkligt.

Plz gief System Shock 3.

Ser hellre en remake av system shock 2, endast grafiskt. på så vis skulle dom inte kunna förstöra spelserien.

Fast risken finns ju att dom anpassar för att det ska gå & spela på konsoller också & då blir det per automatik förstört, motorvägssmygande precis som i thief eller andra fördummningar

Medlem
Skrivet av Ase:
Skrivet av Loltron:
Skrivet av windowmaker:

Meh, känner jag. Infinite var betydligt svagare än Bioshock (1) och Burial At Sea är ett av de mest oinspirerande DLC:n som någonsin prånglats ut. Det bröt kanon och var bara... märkligt.

Plz gief System Shock 3.

Ser hellre en remake av system shock 2, endast grafiskt. på så vis skulle dom inte kunna förstöra spelserien.

Fast risken finns ju att dom anpassar för att det ska gå & spela på konsoller också & då blir det per automatik förstört, motorvägssmygande precis som i thief eller andra fördummningar

Dessvärre, ja.

1
Skriv svar