Rehabilitera fångar i Prison Architect

Robot
Medlem
Rehabilitera fångar i Prison Architect

Detta verkar så sjukt kul. Är det något som redan nu är värt att skaffa?
Någon som har någon feedback?

Medlem
Skrivet av pillveke:

Detta verkar så sjukt kul. Är det något som redan nu är värt att skaffa?
Någon som har någon feedback?

Jag äger spelet och tycker att det är väldigt roligt. Jag är dock sparsam med spelandet då man just nu bara kommer till en punkt och sedan tar det stop. Det är dock på good väg att bli riktigt bra och varje uppdatering ser bara ut att göra spelet djupare. Kan du inte hålla dig så är det just nu helt ok att spela några timmar innan alfan gör sig påmind.

Medlem
Skrivet av Bahoven:
Skrivet av pillveke:

Detta verkar så sjukt kul. Är det något som redan nu är värt att skaffa?
Någon som har någon feedback?

Jag äger spelet och tycker att det är väldigt roligt. Jag är dock sparsam med spelandet då man just nu bara kommer till en punkt och sedan tar det stop. Det är dock på good väg att bli riktigt bra och varje uppdatering ser bara ut att göra spelet djupare. Kan du inte hålla dig så är det just nu helt ok att spela några timmar innan alfan gör sig påmind.

Nja, har redan en del early access spel som man gör likadant med, så jag ska försöka ha is i magen, speciellt ett sådant här spel vill man ju inte att det ska säga stopp (im looking at you, SimCity!).
När de kommer till betan kanske det blir dags.

Tack för bra input!

Inaktiv
Skrivet av pillveke:

Nja, har redan en del early access spel som man gör likadant med, så jag ska försöka ha is i magen, speciellt ett sådant här spel vill man ju inte att det ska säga stopp (im looking at you, SimCity!).
När de kommer till betan kanske det blir dags.

Tack för bra input!

Jag sitter i den sitsen. Kollar på varje video de släpper, men tänker vänta tills release innan jag spelar. Man vill ju inte bli leds något och riskera att ta med sig en del av tröttheten till det färdiga spelet.

Medlem

Är inte det här nån sorts simulator?


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Inaktiv
Skrivet av Kane:

Är inte det här nån sorts simulator?

Ja. Hur så?

Medlem

Tänkte fel, kriminal "vården" funkar annorlunda i andra länder och spelet är inte svenskt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Önskar att grafiken var lite mer som Jagged Alliance eller något liknande. Visst kan detta upplägg vara charmigt men personligen så känns det lite fånigt. Lite mer 3D-känsla så att säga. Har inte spelat spelet ännu, dock funderat på att skaffa det. Sett en del videos på tidigare Alpha och det verkar rätt underhållande.

Medlem
Skrivet av GeneralOddball:

Önskar att grafiken var lite mer som Jagged Alliance eller något liknande. Visst kan detta upplägg vara charmigt men personligen så känns det lite fånigt. Lite mer 3D-känsla så att säga. Har inte spelat spelet ännu, dock funderat på att skaffa det. Sett en del videos på tidigare Alpha och det verkar rätt underhållande.

Jag skulle gärna sett det här spelet med det grafiska från t.ex. Rollercoaster Tycoon 1-2. Det hade varit snajsigt.

1
Skriv svar