Danskar köper Duke Nukem-skaparna 3D Realms

Robot
Skägg.
10 Chambers
Danskar köper Duke Nukem-skaparna 3D Realms

Dit ansigt, din røv, hvad er forskellen!?


signatur

For fanden mand, det er noget lort inunder røven og nøglerna!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Ponny

Pølse


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Medan världens blickar är riktade mot Ukraina kommer Duke och befriar Skåne! Leve Drottningen, leve Pölsemannen!

Inaktiv

Lite fult att säga dnf blev fail, får det att låta som att alla tycker det. När det kommer till DNF är det rätt blandade åsikter, jag själv tycker spelet var bra men för kort, andra tycker det var dåligt, vissa tycker spelet var bra men saknar något endast och ja listan kan bli en bit.

Så fail vet jag inte, då är ju i princip alla spel det då, eftersom inom alla spel är det alltid olika åsikter så, vissa är nöjda och vissa blev inte nöjda.

Okej om recensenten skev efter egen åsikt vad han skrev men jag tolkade det mer som att han menar att alla tyckte det om senaste duke.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dvärgen:

Lite fult att säga dnf blev fail, får det att låta som att alla tycker det. När det kommer till DNF är det rätt blandade åsikter, jag själv tycker spelet var bra men för kort, andra tycker det var dåligt, vissa tycker spelet var bra men saknar något endast och ja listan kan bli en bit.

Så fail vet jag inte, då är ju i princip alla spel det då, eftersom inom alla spel är det alltid olika åsikter så, vissa är nöjda och vissa blev inte nöjda.

Okej om recensenten skev efter egen åsikt vad han skrev men jag tolkade det mer som att han menar att alla tyckte det om senaste duke.

Nu gillar jag inte att hänvisa till Metacritic men i detta fall är det ganska tydligt att majoriteten av både recensenter och spelare inte tyckte att DNF var särskilt bra. Sen får man ju självklart tycka vad man vill om spelet.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Dvärgen:

Lite fult att säga dnf blev fail, får det att låta som att alla tycker det. När det kommer till DNF är det rätt blandade åsikter, jag själv tycker spelet var bra men för kort, andra tycker det var dåligt, vissa tycker spelet var bra men saknar något endast och ja listan kan bli en bit.

Så fail vet jag inte, då är ju i princip alla spel det då, eftersom inom alla spel är det alltid olika åsikter så, vissa är nöjda och vissa blev inte nöjda.

Okej om recensenten skev efter egen åsikt vad han skrev men jag tolkade det mer som att han menar att alla tyckte det om senaste duke.

Nu gillar jag inte att hänvisa till Metacritic men i detta fall är det ganska tydligt att majoriteten av både recensenter och spelare inte tyckte att DNF var särskilt bra. Sen får man ju självklart tycka vad man vill om spelet.

Är inte metacritic känd för att vara skit eller var det något annat? Sen tror jag inte så värst mycket på just det där även o det skulle stå .t.ex 100/100 så är det ju inte exakt alla gamers som röstat så.
Därav jag håller mig till min sikt, men sure tycker man själv spelet var dåligt är det en sak,men jag tycker bara det är att dra en liten fuling att i princip dra in alla gamers.

Sure dom hade kunnat göra duke forever ännu bättre om dom bara tänkte till vad som behövde fixas, men i det stora hela s tycker inte spelet blev så illa.

Bara några timmar för kort

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Dvärgen:

Lite fult att säga dnf blev fail, får det att låta som att alla tycker det. När det kommer till DNF är det rätt blandade åsikter, jag själv tycker spelet var bra men för kort, andra tycker det var dåligt, vissa tycker spelet var bra men saknar något endast och ja listan kan bli en bit.

Så fail vet jag inte, då är ju i princip alla spel det då, eftersom inom alla spel är det alltid olika åsikter så, vissa är nöjda och vissa blev inte nöjda.

Okej om recensenten skev efter egen åsikt vad han skrev men jag tolkade det mer som att han menar att alla tyckte det om senaste duke.

Nu gillar jag inte att hänvisa till Metacritic men i detta fall är det ganska tydligt att majoriteten av både recensenter och spelare inte tyckte att DNF var särskilt bra. Sen får man ju självklart tycka vad man vill om spelet.

Är inte metacritic känd för att vara skit eller var det något annat? Sen tror jag inte så värst mycket på just det där även o det skulle stå .t.ex 100/100 så är det ju inte exakt alla gamers som röstat så.
Därav jag håller mig till min sikt, men sure tycker man själv spelet var dåligt är det en sak,men jag tycker bara det är att dra en liten fuling att i princip dra in alla gamers.

Sure dom hade kunnat göra duke forever ännu bättre om dom bara tänkte till vad som behövde fixas, men i det stora hela s tycker inte spelet blev så illa.

Bara några timmar för kort

Då ser vi på saken väldigt annorlunda.


signatur
Redaktör
Skrivet av Dvärgen:

Lite fult att säga dnf blev fail, får det att låta som att alla tycker det. När det kommer till DNF är det rätt blandade åsikter, jag själv tycker spelet var bra men för kort, andra tycker det var dåligt, vissa tycker spelet var bra men saknar något endast och ja listan kan bli en bit.

Så fail vet jag inte, då är ju i princip alla spel det då, eftersom inom alla spel är det alltid olika åsikter så, vissa är nöjda och vissa blev inte nöjda.

Okej om recensenten skev efter egen åsikt vad han skrev men jag tolkade det mer som att han menar att alla tyckte det om senaste duke.

Med tanke på förväntningarna och den extrema utvecklingstiden levde DNF inte alls upp till vad många hade hoppats på. Därför skrev jag fail, och jag tror många (vilket inte betyder alla) håller med.


signatur
Medlem

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag gillade med DNF. Tyckte det var riktigt kul. Men det var väldigt populärt att hata på spelet trots att de flesta inte ens lirat det. Var ju som en oldschool shooter typ.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

ELF
Medlem

Hoppas detta betyder att de gamla spelen släpps på ex. gog.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Gillade också DNF.

Medlem

Duke is dead... varför vill man köpa upp det sket företaget så många är som dom inte klarade färdigställa dnf är ju ett skämt, det som gearbox gjorde var bara att sätta ihop det dom gjorde alla år och spelet sög ju när det väl kom...

KoP
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Duke is dead... varför vill man köpa upp det sket företaget så många är som dom inte klarade färdigställa dnf är ju ett skämt, det som gearbox gjorde var bara att sätta ihop det dom gjorde alla år och spelet sög ju när det väl kom...

Är 3D Realms ett skitföretag bara för att DNF "failade"? Nej, man får allt ta och titta bakåt på deras historik också tycker jag.

Att äga och vara innehavare av varumärket 3D Realms kan nog vara gynnande.

Medlem

Ge mig ett nytt Hocus Pocus då för helvede!


signatur

Nämen!

Skribent

”Jag ska tala om för dig att Strindberg, han var en gång i det här landet. Det var någon sommar. Det var väl i landsflykt. Det måste ha varit i landsflykt. Och vet du vad han kallade Danmark för? Ett fekalt helvete. Det är ju inte speciellt smickrande, men det är ganska träffande.”

Skämt åsido, det är dags att ni lär er lite danska – svenskjävlar! Idag 3D Realms, i morgon Älvsborgsfästning för femtioelfte gången.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ingen som postat den här än? Come on guys.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

”Jag ska tala om för dig att Strindberg, han var en gång i det här landet. Det var någon sommar. Det var väl i landsflykt. Det måste ha varit i landsflykt. Och vet du vad han kallade Danmark för? Ett fekalt helvete. Det är ju inte speciellt smickrande, men det är ganska träffande.”

Skämt åisod, det är dags att ni lär er lite danska – svenskjävlar! Idag 3D Realms, i morgon Älvsborgsfästning för femtioelfte gången.

Pang Prego!


signatur

Nämen!

Medlem

Vadå, det företaget ligger väl inte i Skåne?

Skribent
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Johan Olander:

”Jag ska tala om för dig att Strindberg, han var en gång i det här landet. Det var någon sommar. Det var väl i landsflykt. Det måste ha varit i landsflykt. Och vet du vad han kallade Danmark för? Ett fekalt helvete. Det är ju inte speciellt smickrande, men det är ganska träffande.”

Skämt åisod, det är dags att ni lär er lite danska – svenskjävlar! Idag 3D Realms, i morgon Älvsborgsfästning för femtioelfte gången.

Pang Prego!

Mange takk!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Johan Olander:

”Jag ska tala om för dig att Strindberg, han var en gång i det här landet. Det var någon sommar. Det var väl i landsflykt. Det måste ha varit i landsflykt. Och vet du vad han kallade Danmark för? Ett fekalt helvete. Det är ju inte speciellt smickrande, men det är ganska träffande.”

Skämt åisod, det är dags att ni lär er lite danska – svenskjävlar! Idag 3D Realms, i morgon Älvsborgsfästning för femtioelfte gången.

Pang Prego!

Mange takk!

<3

1
Skriv svar