skräckspel: The cursed forest

Inaktiv
skräckspel: The cursed forest

Ifall folk är sugna på att skrämma sig själva så är detta lir ett tips.

Gjort i cry engine och spelet ser riktigt snyggt ut och är dessutom gratis, dock är väl engelskan inte den bästa då jag läste något om att dom använde sig av google translate, men det är ju åtminstone bättre än att läsa på ryska som det var tidigare på.

http://www.helldescent.com/forums/showthread.php?tid=2037

Går att läsa lite om spelet på den här sidan.

Medlem

Drog ner spelet då man älskar skräck!

Pros: Spelet är rätt snyggt
Folk som är lättskrämda tycker nog spelet är skrämmande.

Cons: Fanns inte mycke till Options i spelet då det fanns en del jag ville stänga av så som headbobbing.
Engelskan va inte mycke att hurra för så som meddelandet man fick efter en stunds spelande "Somewhere passage open" xD
Jag fann inte spelet skrämmande ett dugg men kan nog bara vara jag då jag älskar att spela såna här spel och kolla på skräck, men lockar nog en dom som är lite mera lättskrämda!

Jag ger spelet 3 Dvärgar av 5 möjliga bara för att detta är ett indie spel

Inaktiv
Skrivet av Holmann:

Drog ner spelet då man älskar skräck!

Pros: Spelet är rätt snyggt
Folk som är lättskrämda tycker nog spelet är skrämmande.

Cons: Fanns inte mycke till Options i spelet då det fanns en del jag ville stänga av så som headbobbing.
Engelskan va inte mycke att hurra för så som meddelandet man fick efter en stunds spelande "Somewhere passage open" xD
Jag fann inte spelet skrämmande ett dugg men kan nog bara vara jag då jag älskar att spela såna här spel och kolla på skräck, men lockar nog en dom som är lite mera lättskrämda!

Jag ger spelet 3 Dvärgar av 5 möjliga bara för att detta är ett indie spel

Mjo dom använde sig av google translate så :P, jag ha ingen aning alls hur läskigt detta var då jag bara såg en som spelade det på youtube ^^

Dock skulle jag känna mig iakttagen i det av dom där figurerna som man kan se

1
Skriv svar