Nästa del av Walking Dead: Season 2 släpps imorgon

Robot
Medlem
Nästa del av Walking Dead: Season 2 släpps imorgon

DETTA ÄR SÅ BRA ATT MAN MÅSTE ANVÄNDA CAPS!


signatur

- Wiiga -

Medlem

Nice!!!!!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

jävla hund!


signatur

New life, New hope

Medlem

WUNDERBAR


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

nästan fyra månaders väntan... undrar om den tiden är väl-spenderad för utvecklingen eller om dom bara sitter och skrattar åt oss medan vi väntar

Medlem
Skrivet av Ferren:

nästan fyra månaders väntan... undrar om den tiden är väl-spenderad för utvecklingen eller om dom bara sitter och skrattar åt oss medan vi väntar

Det var lite mer än två månader första episoden släpptes, inte fyra.

Medlem

Jaha.... Då kanske man kan köpa detta snart.

kanske när avsnitt 3 kommit ut så kanske man köper.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

GE MIG TISDAG!

Medlem

har jag missat nått menar ni med det här spelet är det inte bara en spinn off på en tvserie kan det verkligen vara nått att ha ??

Medlem
Skrivet av posyko:

har jag missat nått menar ni med det här spelet är det inte bara en spinn off på en tvserie kan det verkligen vara nått att ha ??

Första säsongen fick runt 80 Game of The Year-utnämningar. Spinn off på TV-serien är det inte. Du kanske förväxlar det med activisions Walking Dead-spel. Men missat något har du nog

Medlem

Bra skit. Tyvärr vill de mjölka ut lite mycket ur varje situation. Det är töligt att alla man träffar är så klantiga (bortom vad som känns trovärdigt)

Medlem
Skrivet av posyko:

har jag missat nått menar ni med det här spelet är det inte bara en spinn off på en tvserie kan det verkligen vara nått att ha ??

Walking Dead är en mycket populär serietidning, därav spelet och TV-serien.


signatur
Medlem

då kanske The Wolf Among Us episod 3 kommer snart! hehe skojar bara

Medlem
Skrivet av Millen:
Skrivet av posyko:

har jag missat nått menar ni med det här spelet är det inte bara en spinn off på en tvserie kan det verkligen vara nått att ha ??

Första säsongen fick runt 80 Game of The Year-utnämningar. Spinn off på TV-serien är det inte. Du kanske förväxlar det med activisions Walking Dead-spel. Men missat något har du nog

jag får ta och kolal lite gameplay och se va det e för nåt kansek hittat ett nytt helg spel då om man ska tro det ni säger om spelet

Medlem
Skrivet av posyko:
Skrivet av Millen:
Skrivet av posyko:

har jag missat nått menar ni med det här spelet är det inte bara en spinn off på en tvserie kan det verkligen vara nått att ha ??

Första säsongen fick runt 80 Game of The Year-utnämningar. Spinn off på TV-serien är det inte. Du kanske förväxlar det med activisions Walking Dead-spel. Men missat något har du nog

jag får ta och kolal lite gameplay och se va det e för nåt kansek hittat ett nytt helg spel då om man ska tro det ni säger om spelet

Gameplay är det väl knappast mycket av i detta spel, men storyn är fantastisk.

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av posyko:
Skrivet av Millen:
Skrivet av posyko:

har jag missat nått menar ni med det här spelet är det inte bara en spinn off på en tvserie kan det verkligen vara nått att ha ??

Första säsongen fick runt 80 Game of The Year-utnämningar. Spinn off på TV-serien är det inte. Du kanske förväxlar det med activisions Walking Dead-spel. Men missat något har du nog

jag får ta och kolal lite gameplay och se va det e för nåt kansek hittat ett nytt helg spel då om man ska tro det ni säger om spelet

Gameplay är det väl knappast mycket av i detta spel, men storyn är fantastisk.

äre inget gameplay e det typ film eller vad meanr du ?

Medlem
Skrivet av posyko:
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av posyko:
Skrivet av Millen:
Skrivet av posyko:

har jag missat nått menar ni med det här spelet är det inte bara en spinn off på en tvserie kan det verkligen vara nått att ha ??

Första säsongen fick runt 80 Game of The Year-utnämningar. Spinn off på TV-serien är det inte. Du kanske förväxlar det med activisions Walking Dead-spel. Men missat något har du nog

jag får ta och kolal lite gameplay och se va det e för nåt kansek hittat ett nytt helg spel då om man ska tro det ni säger om spelet

Gameplay är det väl knappast mycket av i detta spel, men storyn är fantastisk.

äre inget gameplay e det typ film eller vad meanr du ?

Det är mest enkel problemlösning/itemkombinering och dialogval. Är inte så utmanande. Men ack så spännande och känsloframkallande story. Man dras verkligen in.

och mår dåligt över sina val...aldrig haft så dåligt samvete och smukka drömmar efter spelat spelen..som sakt jävla hund


signatur

New life, New hope

Medlem

Det var fan på tiden! Har faktiskt börjat bli riktigt irriterad över hur lång tid det har tagit dom att få ut episod 2. Telltale måste skynda sig i framtiden, annars kommer nog folk sluta förköpa säsongerna om man ska döma av alla arga kommentarer man läst på sistånde


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vet någon ungefär vilken tid episoden släpps?

Medlem

Den är släppt nu.

1
Skriv svar