Är detta datumet för Watch Dogs?

Robot
Medlem
Är detta datumet för Watch Dogs?

På webhallen står det att det kommer släppas 24e april

fue
Medlem
Skrivet av Warfighter320:

På webhallen står det att det kommer släppas 24e april

och webhallen är det som gäller..? ELLLLLLEER

Medlem

Dra åt helvete med dom jävla asen om det är den 30 juni som gäller,
Fuck Ubisoft

Medlem

jag har tappat allt intresse för det här spelet. Vet inte varför, men med tiden så har jag börjat tröttna. trots att man inte ens har spelat det...märkligt.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

4 månander till =(

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

På webhallen står det att det kommer släppas 24e april

Webhallen skriver ofta datum som är tagna från ingenstans. Samt lägger upp spel för förhandsbokning som inte blivit utannonserade eller inte alls kommer komma ut.

Medlem

Jag ser att många är sura och arga för att de flyttat fram datumet så långt, men jag känner att de hellre får flytta fram släppet ett halvår och se till att spelet är riktigt bra än att släppa något dåligt tidigare. Kommer bli ordentligt besviken om det inte är bra dock nu när man fått vänta så länge.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Jag ser att många är sura och arga för att de flyttat fram datumet så långt, men jag känner att de hellre får flytta fram släppet ett halvår och se till att spelet är riktigt bra än att släppa något dåligt tidigare. Kommer bli ordentligt besviken om det inte är bra dock nu när man fått vänta så länge.

Nä.
Inte ÖVER ett halvår!

Medlem

Gamestop i Borlänge säger också 24 april.

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

På webhallen står det att det kommer släppas 24e april

Haha varför går folk efter datumen från butikerna? Butikerna vet inte mer än allmänheten

Vi vet ju alla nu att det mer eller mindre är AssCreed i modern miljö, det skulle inte förvåna mig om det sedan avslöjas att karaktären är kusin till Altair eller Ezio.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vi vet ju alla nu att det mer eller mindre är AssCreed i modern miljö, det skulle inte förvåna mig om det sedan avslöjas att karaktären är kusin till Altair eller Ezio.

Stod det så på toalett dörren?

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av walter_iego:

Vi vet ju alla nu att det mer eller mindre är AssCreed i modern miljö, det skulle inte förvåna mig om det sedan avslöjas att karaktären är kusin till Altair eller Ezio.

Stod det så på toalett dörren?

Näe, men i AC4 så finns det en del reklam om ett stort stadsnätverk som ska kunna sköta allt, om jag inte missminner mig

Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av walter_iego:

Vi vet ju alla nu att det mer eller mindre är AssCreed i modern miljö, det skulle inte förvåna mig om det sedan avslöjas att karaktären är kusin till Altair eller Ezio.

Stod det så på toalett dörren?

Näe, men i AC4 så finns det en del reklam om ett stort stadsnätverk som ska kunna sköta allt, om jag inte missminner mig

I GTA V finns det en alien, betyder det att trevor är son till batman?

Medlem

Hellre GTA 5 på PC men det får vi nog leta efter eftersom vi var så duktiga att köpa spelet till gamla trötta konsoler.


signatur

Det var detta...

Medlem

Det står troligtvis 30 juni eftersom han lovat senast i juni. 30 juni är ju då det senaste datum de kan skriva.

Inaktiv
Skrivet av fue:
Skrivet av Warfighter320:

På webhallen står det att det kommer släppas 24e april

och webhallen är det som gäller..? ELLLLLLEER

Herregud,han påpekade bara vad som stod där. Är det ens lönt att vara kaxig?

fue
Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av fue:
Skrivet av Warfighter320:

På webhallen står det att det kommer släppas 24e april

och webhallen är det som gäller..? ELLLLLLEER

Herregud,han påpekade bara vad som stod där. Är det ens lönt att vara kaxig?

bara så roligt att man tror att butiker har rättare datum än själva spelförlagen etc.

Medlem

hade helt glömt bort detta spel, undrar vad det var att de sköt up det... kass port? dåligt optimerat? mer content?

Medlem

Eller kanske mera finslipning?

Skrivet av Oneone:

hade helt glömt bort detta spel, undrar vad det var att de sköt up det... kass port? dåligt optimerat? mer content?

Medlem

...Har folk bråttom eller något? Kan släppas 2016 for all I care, menar då inte att jag vill att det ska hända men om det är något man har gott om så är det nog allt tid...

Finns gott om andra spel att tänka på dessutom. Är jag för positivt inställd nu?

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av walter_iego:

Vi vet ju alla nu att det mer eller mindre är AssCreed i modern miljö, det skulle inte förvåna mig om det sedan avslöjas att karaktären är kusin till Altair eller Ezio.

Stod det så på toalett dörren?

Näe, men i AC4 så finns det en del reklam om ett stort stadsnätverk som ska kunna sköta allt, om jag inte missminner mig

I GTA V finns det en alien, betyder det att trevor är son till batman?

När du springer runt på kontoret i AC4 och hackar kan du se en broschyr från Blume Corporation och det är med Blumes mjukvara du hackar skit med telefonen i Watch Dogs.

Men det kanske bara är en easter egg och inte har något med storyn att göra. För i Far Cry 3 finns en övergiven abstergobyggnad.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av Bensinspade:

Eller kanske mera finslipning?

Skrivet av Oneone:

hade helt glömt bort detta spel, undrar vad det var att de sköt up det... kass port? dåligt optimerat? mer content?

jäkligt låååång finslipning...känns långt borta nu


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av walter_iego:

Vi vet ju alla nu att det mer eller mindre är AssCreed i modern miljö, det skulle inte förvåna mig om det sedan avslöjas att karaktären är kusin till Altair eller Ezio.

Stod det så på toalett dörren?

Näe, men i AC4 så finns det en del reklam om ett stort stadsnätverk som ska kunna sköta allt, om jag inte missminner mig

I GTA V finns det en alien, betyder det att trevor är son till batman?

När du springer runt på kontoret i AC4 och hackar kan du se en broschyr från Blume Corporation och det är med Blumes mjukvara du hackar skit med telefonen i Watch Dogs.

Men det kanske bara är en easter egg och inte har något med storyn att göra. För i Far Cry 3 finns en övergiven abstergobyggnad.

Där ser man. I did not know that.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Luciphear:

...Har folk bråttom eller något? Kan släppas 2016 for all I care, menar då inte att jag vill att det ska hända men om det är något man har gott om så är det nog allt tid...

Finns gott om andra spel att tänka på dessutom. Är jag för positivt inställd nu?

Nä, det är lite jobbigt det där..."Jag väntar gärna ifall det blir ett bättre spel men jag vill spela NUUUU"

Inaktiv
Skrivet av fue:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av fue:
Skrivet av Warfighter320:

På webhallen står det att det kommer släppas 24e april

och webhallen är det som gäller..? ELLLLLLEER

Herregud,han påpekade bara vad som stod där. Är det ens lönt att vara kaxig?

bara så roligt att man tror att butiker har rättare datum än själva spelförlagen etc.

Han påpekade som sagt, han sa inte att webbhallen hade rätt datum.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av fue:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av fue:
Skrivet av Warfighter320:

På webhallen står det att det kommer släppas 24e april

och webhallen är det som gäller..? ELLLLLLEER

Herregud,han påpekade bara vad som stod där. Är det ens lönt att vara kaxig?

bara så roligt att man tror att butiker har rättare datum än själva spelförlagen etc.

Han påpekade som sagt, han sa inte att webbhallen hade rätt datum.

Han sa inte att det var fel datum heller. Goes both ways.

Medlem

Jag undrar varför vissa tycker att det liknar assgredd när jag har inte sett något parkour, hösäckar eller liknande närstrider i gameplayvideorna

Medlem

Ser fram emot det här spelet. Sen att det dröjer lite, vad gör det.

12
Skriv svar