Fint stycke rumpa?

Medlem
Fint stycke rumpa?

Skönt att få skratta så här på en måndag, och denna video gav upphov till många och långa skratt! Samtidigt är det intressant att se dessa matcho-killars reaktion, då vissa skäms och snabbt flyr därifrån medan andra går så långt att de blir aggressiva.

#blogg

Medlem
Fint stycke rumpa?

Skön!


signatur

Everybody needs help.

Skribent

'haha, så bra


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tror jag hade börjat gapflabba om det här hände mig själv, alternativt göra som killen med ryggsäcken och i tyst skam skynda mig från platsen, haha!

Det som gör det extra kul är ju att killen med tightsen är så skön och spelar vidare istället för att bara säga "vad gör du?".

Medlem

Haha, klockren!

Medlem

Om jag går förbi någon som står och letar efter något i sin bil på det där viset så tittar jag eftersom det är något som sker i min direkta omgivning. Det är lite av en reflex. Om den personen sen har rumpan i vädret så är det klart att det är den man ser. En del gav honom kommentarer men vissa av killarna var han lite väl snabb att konfrontera. Det kan ju som sagt vara situationen som intresserar vissa, och inte hans rumpa.

Men det var en ganska kul video.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Om jag går förbi någon som står och letar efter något i sin bil på det där viset så tittar jag eftersom det är något som sker i min direkta omgivning. Det är lite av en reflex. Om den personen sen har rumpan i vädret så är det klart att det är den man ser.

Ja precis. Lite som när man sitter på ett café och någon kommer in, eller om man sitter och väntar på bussen och någon går förbi. Man kollar ju inte nödvändigtsvis för att personen är snygg/ful/konstig/annat utan bara för att det är en slags reflex för att se vem det är.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Om jag ser någon sticka ut rumpan i vädret kollar jag lite diskret för att jag tycker rumpor är fina.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Om jag går förbi någon som står och letar efter något i sin bil på det där viset så tittar jag eftersom det är något som sker i min direkta omgivning. Det är lite av en reflex. Om den personen sen har rumpan i vädret så är det klart att det är den man ser. En del gav honom kommentarer men vissa av killarna var han lite väl snabb att konfrontera. Det kan ju som sagt vara situationen som intresserar vissa, och inte hans rumpa.

Men det var en ganska kul video.

Nu när du nämner det så kanske killen är lite väl snabb att "anklaga". Samtidigt tycker jag nog att de flesta tydligt spanar in hans sätesmuskler, vilket de ju inte behöver skämmas för. Då borde de flesta av dem skämmas mer för hur de beter sig när det sedan uppdagas att det är en mansrumpa de småsuktar efter.

Medlem

Är kanske inte så lätt att se skillnad på en manlig och kvinnlig rumpa på första anblicken.

Det undermedvetna börjar nog direkt ta över när någon står med rumpan i vädret med riktigt tajta yoga pants och man börjar direkt fantisera om sexiga tränade tjejer.
Är inte precis vanligt att killar gör det


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Är kanske inte så lätt att se skillnad på en manlig och kvinnlig rumpa på första anblicken.

Det undermedvetna börjar nog direkt ta över när någon står med rumpan i vädret med riktigt tajta yoga pants och man börjar direkt fantisera om sexiga tränade tjejer.
Är inte precis vanligt att killar gör det

http://www.818cjwebsite.net/albums/userpics/10003/normal_sexy...

Här på lokala gymmet är det väldigt vanligt, tro mig! Undrar om gubben på din bild skulle vara lika sugen att "rätta till deras ställning" då, haha! Visserligen är det inte yoga vi snackar om här, men ändå.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Är kanske inte så lätt att se skillnad på en manlig och kvinnlig rumpa på första anblicken.

Det undermedvetna börjar nog direkt ta över när någon står med rumpan i vädret med riktigt tajta yoga pants och man börjar direkt fantisera om sexiga tränade tjejer.
Är inte precis vanligt att killar gör det

[im=http://www.818cjwebsite.net/albums/userpics/10003/normal_sexy-lulu-yoga-pants-14.jpg]

Seriöst... vem fasen sätter handen sådär direkt mot anus? Liksom... what... alltså... :s

Nu är jag visserligen helt borta när det gäller kvinnlig anatomi, kanske finns en förklaring. >.>

Skribent

Det bästa var ju nästan snubben som direkt svarade på: "what are you looking at??? Are you looking at my ass?" med: "Yeah man, you got a nice ass" XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Det bästa var ju nästan snubben som direkt svarade på: "what are you looking at??? Are you looking at my ass?" med: "Yeah man, you got a nice ass" XD

Skönaste killen i klippet! Det är inte många män som skulle kunna säga det till en annan man.

1
Skriv svar