Läckt bild – Dishonored II på E3?

Robot
Läckt bild – Dishonored II på E3?

En logo, en hashtag, en Dualshock 4. Är detta bilden som bekräftar Dishonored II?

#nyhetstips, #arkane-studios, #bethesda, #dishonored


Medlem
Läckt bild – Dishonored II på E3?

HAPPY!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

signatur

God is dead

Medlem

Mums


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Trevligt, älskade Dishonored med alla story dlc:s


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Fick ett glädjerus i magen när jag såg denna artikel! Kan inte låta bli att skriva att detta är en av de bästa nyheterna på länge E3 2014 kommer bli så mycket bättre än i fjol.


signatur

I want to play a game.

Skägg.
10 Chambers

Arkane Studios är verkligen en personlig favorit just nu. Hoppas Victor Antonov fortfarande är ombord.


signatur
Medlem

Jag hoppas fortfarande på en riktig Thief uppföljare..

Medlem

Hoppas, hoppas...

Medlem

Hoppas att det stämmer, gillade verkligen Dishonored mycket!

Medlem

Varför behöver alla bra spel en uppföljare ? Slutar som assassin's mjölk, roligare med nytänk, blir en större och bättre utveckling på spel då ^^

Medlem

Dishonored är verkligen en favorit. Steampunk, sneak, grym design, fräsch, bra plot! Om tvåan är utvecklad av samma studio så kan det inte bli annat än bra

Medlem

Spiler!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Fy F*n vad jag har längtat! Undrar om man kommer spela som Corvo(han dog ju, men innan fast utan krafter) eller som Daud igen? =D


signatur

Gradixio!

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Varför behöver alla bra spel en uppföljare ? Slutar som assassin's mjölk, roligare med nytänk, blir en större och bättre utveckling på spel då ^^

Newsflash: A sequel does not render the previous game unusable or irrelevant.

Chansen finns ju att uppföljaren blir ännu bättre, den är marginal men chansen finns ändå. Älskar man något så vill man ju vanligtvis bara ha mer av det goda.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av vuze2143:

Varför behöver alla bra spel en uppföljare ? Slutar som assassin's mjölk, roligare med nytänk, blir en större och bättre utveckling på spel då ^^

Newsflash: A sequel does not render the previous game unusable or irrelevant.

Chansen finns ju att uppföljaren blir ännu bättre, den är marginal men chansen finns ändå. Älskar man något så vill man ju vanligtvis bara ha mer av det goda.

Helst hoppas jag det inte är sant att 2an ska komma.

Men om det kommer hoppas jag verkligen att det blir bra. ettan var fruktansvärt 'meh' spel.

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av vuze2143:

Varför behöver alla bra spel en uppföljare ? Slutar som assassin's mjölk, roligare med nytänk, blir en större och bättre utveckling på spel då ^^

Newsflash: A sequel does not render the previous game unusable or irrelevant.

Chansen finns ju att uppföljaren blir ännu bättre, den är marginal men chansen finns ändå. Älskar man något så vill man ju vanligtvis bara ha mer av det goda.

Helst hoppas jag det inte är sant att 2an ska komma.

Men om det kommer hoppas jag verkligen att det blir bra. ettan var fruktansvärt 'meh' spel.

Så för att summera så gilla du inte ettan och vill inte heller det ska komma en tvåa?


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Omg omg omg omg omg omg omg!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Hoppas det inte är lika konsollifierat som ettan var, med sina laddningsskärmar (glorifierat korridorspelande) och sin mycket, mycket låga grafiska fidelitet (INTE art direction, utan att de lät UE3 rendera texturer på 512x512 som absolut högsta alternativet... WTF).

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Varför behöver alla bra spel en uppföljare ? Slutar som assassin's mjölk, roligare med nytänk, blir en större och bättre utveckling på spel då ^^

Senare Assassin's Creed spel har varit betydligt bättre än det första.

Medlem
Skrivet av Gradixio:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Fy F*n vad jag har längtat! Undrar om man kommer spela som Corvo(han dog ju, men innan fast utan krafter) eller som Daud igen? =D

Tack för spoilervarningen.

Medlem
Skrivet av Gradixio:

Fy F*n vad jag har längtat! Undrar om man kommer spela som Corvo(han dog ju, men innan fast utan krafter) eller som Daud igen? =D

VARNING: MER SPOILERS...

Dog Corvo? Jag har spelat spelet flera gånger och minns inte det!? Han räddade ju tösen... Det var nån sorts epilog men var han verkligen död? Hur dog han nu igen?


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av jonah:
Skrivet av Gradixio:

Fy F*n vad jag har längtat! Undrar om man kommer spela som Corvo(han dog ju, men innan fast utan krafter) eller som Daud igen? =D

VARNING: MER SPOILERS...

Dog Corvo? Jag har spelat spelet flera gånger och minns inte det!? Han räddade ju tösen... Det var nån sorts epilog men var han verkligen död? Hur dog han nu igen?

Använd spoilertaggar, tack!

Medlem
Skrivet av jonah:
Skrivet av Gradixio:

Fy F*n vad jag har längtat! Undrar om man kommer spela som Corvo(han dog ju, men innan fast utan krafter) eller som Daud igen? =D

VARNING: MER SPOILERS...

Dog Corvo? Jag har spelat spelet flera gånger och minns inte det!? Han räddade ju tösen... Det var nån sorts epilog men var han verkligen död? Hur dog han nu igen?

I slutet ser man en Gammal Emily lägga blommor på hans grav så han dog men när och under vilka omständigheter vet man inte.

Medlem
Skrivet av Hazz:
Skrivet av Gradixio:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Fy F*n vad jag har längtat! Undrar om man kommer spela som Corvo(han dog ju, men innan fast utan krafter) eller som Daud igen? =D

Tack för spoilervarningen.

Oj! Förlåt! Tänkte inte så långt i min lycka :3


signatur

Gradixio!

Medlem

Ännu mera spoliers!

Skrivet av jonah:
Skrivet av Gradixio:

Fy F*n vad jag har längtat! Undrar om man kommer spela som Corvo(han dog ju, men innan fast utan krafter) eller som Daud igen? =D

VARNING: MER SPOILERS...

Dog Corvo? Jag har spelat spelet flera gånger och minns inte det!? Han räddade ju tösen... Det var nån sorts epilog men var han verkligen död? Hur dog han nu igen?

Man får se hans begravnings plats(sten?) på slutet, om jag minns helt rätt


signatur

Gradixio!

1
Skriv svar