South Park: The Stick of Truth – så tycker kritikerna

Robot
South Park: The Stick of Truth – så tycker kritikerna

På torsdag släpps Obsidians South Park-rollspel och betygen är höga.

#south-park-the-stick-of-truth, #obsidian-entertainment


k3m
Medlem
South Park: The Stick of Truth – så tycker kritikerna

Kul att läsa att det går bra för rollspelsgenren

Medlem

Rollspel: BRA!
Southpark: BRA!
Tilsammans: Epic...


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Rollspel: BRA!
Southpark: BRA!
Tilsammans: Epic...

Exakt!

Torsdag, kom nu!

Medlem

Att rada upp betyg sådär får mig enbart att tänka på gamedev tycoon. Och enligt den realistiska simulatorn vet vi att spelet kommer vara 1-2 i några dagar och sen sjunka på listorna i några månader och vara totalt bortglömt om 6 månader. Ni skulle spenderat mer tid på buggarna obsidian

Medlem

Spelet kom väl inatt? Torsdag... Helt ute och cyklar.

Medlem

Wow. Jag är en total south park fanboy så jag trodde nästan att mina förhoppningar på det här spelet var helt överdrivna.
Men jag ska spara ihop pengar, lägga in det på ett sparkonto och fixa lite schyssta räntor aaaaaaaaaaaand ITS GONE.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Spelet kom väl inatt? Torsdag... Helt ute och cyklar.

I butik släpps det på torsdag. Det är det vanliga släppschemat nästan alla följer: Tisdag i Nordamerika, Torsdag i EU.

Medlem

Jag tycker personligen att Rev3Games borde få vara med i sådana här betygssamlingar!

http://revision3.com/games

http://revision3.com/rev3gamesreviews/south-park-the-stick-of...

Medlem
Skrivet av xorpen:

Wow. Jag är en total south park fanboy så jag trodde nästan att mina förhoppningar på det här spelet var helt överdrivna.
Men jag ska spara ihop pengar, lägga in det på ett sparkonto och fixa lite schyssta räntor aaaaaaaaaaaand ITS GONE.

Haha tack för ett gott skratt det gjorde arbetsdagen lite lättare!

Inaktiv

1. Gör ett rollspel med South park-tema.

2. -

3. Profit.

Medlem
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av xorpen:

Wow. Jag är en total south park fanboy så jag trodde nästan att mina förhoppningar på det här spelet var helt överdrivna.
Men jag ska spara ihop pengar, lägga in det på ett sparkonto och fixa lite schyssta räntor aaaaaaaaaaaand ITS GONE.

Haha tack för ett gott skratt det gjorde arbetsdagen lite lättare!

HAhaha min top 10 bästa South park ögonblick.

Kan bara säga att Jag Älskar spelet so far riktigt jäkla kul spel. Tror dom flesta som fillar South park och Rpg spel kommer digga det här

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Rollspel: BRA!
Southpark: BRA!
Tilsammans: Epic...

Är jag den enda som tycker att om det även skulle vara MMO för att det skulle få räknas som Epic? Hur grymt att hade inte varit om alla i gänget var en polare på riktigt. Tänk vad mycket end game content de skulle kunna skapa när de har south parks utsvävningar som frihet i skapandet.

Medlem

[quote=Är jag den enda som tycker att om det även skulle vara MMO för att det skulle få räknas som Epic?.[/quote]

Hmm, vet inte men det är möjligt.

Medlem

[quote=Wille_3]

Skrivet av Är jag den enda som tycker att om det även skulle vara MMO för att det skulle få räknas som Epic?.[/quote:

Hmm, vet inte men det är möjligt.

Ja det verkar ju vara rätt mild respons så jag får lira det själv helt enkelt

1
Skriv svar