PS4 Buddies Sökes!

Medlem
PS4 Buddies Sökes!

Tjena!

Mitt namn är Benjamin och jag är 25 vintrar gammal från Skaune! Jag har precis bytt över till PS4 och inga av mina vänner har fått sina PS4or och är i stort behov av lite härligt folk att spela med.

Jag har BF4 och Killzone för tillfället men är självklart på att spela andra spel som kommer ut i framtiden

Så om någon är intresserad adda gärna mig annars lämna en kommentar med ditt PSN nick så addar jag gärna dig!

PSN: NobbeM

Ser fram emot att lira med fellow FZare

Cheers!!!

Medlem

PSN : Locktail

Lirar BF4 och Killzone

Medlem

Alright!

Jag addar dig när jag kommit hem ikväll!

jkw
Medlem

Åhoj jkwGamer här. Har KillZone: Shadow Fall, Resogun och Battlefield 4 (jag är total noob på det ) som jag lirar. Lirar lite chill och inväntar Destiny, Diablo III: Ultimate Evil Edition mfl. Är mer av en RPG-nerd än shooter egentligen, men utbudet titlar är ju rätt begränsat nu i starten.

Medlem
Skrivet av jkw:

Åhoj jkwGamer här. Har KillZone: Shadow Fall, Resogun och Battlefield 4 (jag är total noob på det ) som jag lirar. Lirar lite chill och inväntar Destiny, Diablo III: Ultimate Evil Edition mfl. Är mer av en RPG-nerd än shooter egentligen, men utbudet titlar är ju rätt begränsat nu i starten.

Trevligt! Samma här faktiskt. Men dock väntar jag inte på D3, blev sjukt besviken på PC släppet som jag väntade på sjukt länge. Så trevligt att adda en fellow RPG nörd Addar lite senare idag! Haft en del nu till jul!

Medlem

Ska införskaffa. Diablo 3, FF 15, MGS phantom Pain, Division, med mera. När de kommer

jkw
Medlem
Skrivet av Worbi:

Trevligt! Samma här faktiskt. Men dock väntar jag inte på D3, blev sjukt besviken på PC släppet som jag väntade på sjukt länge. Så trevligt att adda en fellow RPG nörd Addar lite senare idag! Haft en del nu till jul!

Har Diablo 3 och vänner som har lirat det på Windows, de säger att konsoll-versionen är sjukt mycket bättre. Sambon köpte det till PS3 och hon tycker det är skitskoj.

Jag har aldrig spelat det till Windows men jag tyckte också att det var grymt skoj till PS3, dock vill jag inte nöta ut det så jag väljer att vänta tills det släpps till PS4.

Medlem

Jaså? Ja det kan ju inte vara sämre iaf! Kommer bli intressant att få höra/se när det släpps.

Ber om ursäkt det tog lite tid med addningen, haft fullt upp! Men ni båda är addade nu iaf Ser fram emot att spela med er!

Medlem

Vore härligt med lite fler folk från FZ i vänlistan så jag lägger till er imorgon. Mitt PSN nick är SpectralSE.
Har dock bara Killzone än så länge, men fler spel lär adderas så småningom.

Medlem

Trevligt! Ja det är bara att adda

Bizarre17... Lirar Killzone och COD: Ghosts

Medlem

Ityzenx på psn, kör bf4, cod ghosts och killzone

Medlem

Nice! Jag addar er båda ikväll!

Skrivet av jkw:
Skrivet av Worbi:

Trevligt! Samma här faktiskt. Men dock väntar jag inte på D3, blev sjukt besviken på PC släppet som jag väntade på sjukt länge. Så trevligt att adda en fellow RPG nörd Addar lite senare idag! Haft en del nu till jul!

Har Diablo 3 och vänner som har lirat det på Windows, de säger att konsoll-versionen är sjukt mycket bättre. Sambon köpte det till PS3 och hon tycker det är skitskoj.

Jag har aldrig spelat det till Windows men jag tyckte också att det var grymt skoj till PS3, dock vill jag inte nöta ut det så jag väljer att vänta tills det släpps till PS4.

D3 är så mycket bättre på konsol Har kört en hel del men som du säger, vill inte tjata ut det för mycket inför PS4-släppet. Kan ju hoppas på att det släpps samtidigt som Reaper of Souls släpps till PC.

Medlem

plockar på mig listan, när min PS4 kommer! Segt och vänta bara!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

När får du din Robbin?

Medlem

PSN: RobbbarN

Fick min idag så adda på bara.. spelar just nu Killzone.. kommer att mer och mer gå över till Ghost inom en framtid!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Spelar BF4 mestadels, ser gärna att den som skickar en friendsrequest (skriv gärna att det är från FZ) är lite äldre, kanske 30+?


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Spelar BF4 mestadels, ser gärna att den som skickar en friendsrequest (skriv gärna att det är från FZ) är lite äldre, kanske 30+?

Addar dig vid tillfälle.

Medlem

Tjena! Lägg gärna till mig, är 34 år och spelar det mesta. Mitt psn id är Jolly-Pumper

Medlem

Mitt nick är roqafellan, kör bf4!

Medlem

Adda mig (wicelock) precis fått hem en ps4, gått över från xbox Har just nu bara killzone och CoD ghost. Spelar det mesta, ser mycket fram emot Destiny och Elder scrolls online.

Btw är 30 bast och bor i Skåne...

Ses online!

Medlem

seppuko - spelar typ bara Black flag men framöver kommer det spelas annat. Adda på ni andra också. 31 år om ni vill veta

Medlem

Adda definition1987! Lirar bf4

Medlem

Adda gärna mig: Benjidono

Har bara Killzone o Knack till ps4an än så länge. E en rpg nörd o shotter nörd ( hur det nu går ihop) så jag kan spela det mesta ;D

Medlem

Här har ni en extra lirare

PSN: Swipar

Spel: Blacklight, Killzone, Assassins Creed Black Flag, Need for speed Rivals, Fifa 14 och Theif (även om det inte är online så klämmer vi in det )

Ålder 27 ifall det är viktigt.

Medlem

Sitter i samma sits och vore kul att ha några att spela med. Har ännu enbart Killzone.
Ser det som ett plus med åldern är själv 23 så man slipper nån prepubertal skrikande kid.

PSN: Emii_SWE tror jag det ska vara. Inte riktigt koll på hur PS funkar haft 360 innan.

Medlem

Har samma problem jag med, ingen av mina polare har skaffat PS4 och det verkar som att det kommer dröja innan de gör det. Spelar mest på PC just nu dock, men snart kommer iallafall Second Son och MGS. Spelar Killzone lite till och från, vore kul att ha några att spela med.

PSN: joonsson

Medlem

Spelar just nu bf4 och ufc. Är riktigt sugen på lite ordnat squadspel med någon löst sammansatt grupp.

PSN: mjuktuff

Medlem

Lägg gärna till mig PSN: Elfstrom 31år. Har bara Watch Dogs men mer är på väg
till den nya PS4an

12
Skriv svar