Besök Jerry Seinfelds ställe

Robot
Besök Jerry Seinfelds ställe

En nyhet om ingenting.


Inaktiv
Besök Jerry Seinfelds ställe

Haha awesome!

Medlem

Måste tipsa farsan om detta!

Medlem

No Oculus for you!

Seriöst, när kommer den här underbara manick som kommer att förändra världen?!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Skål!

Medlem

Testade den precis.

Det var inte så kul som man tänkt sig. En intressant sak var dock hur liten och tråkig lägenheten är "på riktigt". Alltså man ser ju bara den från ett håll i serien, men det är ju bara en jättestor vägg där man inte ser.

Medlem
Medlem

Seinfeld är den bästa serien som gjorts tror jag, såg The Invitations i förrgår senast.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ni som älskar seinfeld borde även kolla på larry davids 'curb your enthusiasm' ett avsnitt som heter the reunion som hela gänget medverkar i

Medlem
Skrivet av Hullken:

Testade den precis.

Det var inte så kul som man tänkt sig. En intressant sak var dock hur liten och tråkig lägenheten är "på riktigt". Alltså man ser ju bara den från ett håll i serien, men det är ju bara en jättestor vägg där man inte ser.

Faktum är ju att det är där publiken sitter. Artikelförfattaren nämner att skratten skulle vara förinspelade men jag har för mig att de alltid hade studiopublik.


signatur

"When there is no more room in hell, the dead will walk the earth."

Medlem

Åldersdiskriminering på hög nivå! Är själv 91a och har glott igenom alla säsonger minst 4 gånger genom åren. Besökte tom "deras" fik när jag var i NYC i höstas ^^b
Med andra ord ska detta testas så fort man lägger vantarna på en OR!

Redaktör
Skrivet av Glaran:
Skrivet av Hullken:

Testade den precis.

Det var inte så kul som man tänkt sig. En intressant sak var dock hur liten och tråkig lägenheten är "på riktigt". Alltså man ser ju bara den från ett håll i serien, men det är ju bara en jättestor vägg där man inte ser.

Faktum är ju att det är där publiken sitter. Artikelförfattaren nämner att skratten skulle vara förinspelade men jag har för mig att de alltid hade studiopublik.

Ah, kan stämma! My bad. Men poängen är densamma - det känns omodernt att serien talar om för oss när vi ska skratta.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Glaran:
Skrivet av Hullken:

Testade den precis.

Det var inte så kul som man tänkt sig. En intressant sak var dock hur liten och tråkig lägenheten är "på riktigt". Alltså man ser ju bara den från ett håll i serien, men det är ju bara en jättestor vägg där man inte ser.

Faktum är ju att det är där publiken sitter. Artikelförfattaren nämner att skratten skulle vara förinspelade men jag har för mig att de alltid hade studiopublik.

Ah, kan stämma! My bad. Men poängen är densamma - det känns omodernt att serien talar om för oss när vi ska skratta.

Pff, Seinfeld står över all kritik.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fortfarande den bästa sitcom som existerat. Den rullar om och om igen i mitt hem, och får mig alltid på bra humör.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Glaran:
Skrivet av Hullken:

Testade den precis.

Det var inte så kul som man tänkt sig. En intressant sak var dock hur liten och tråkig lägenheten är "på riktigt". Alltså man ser ju bara den från ett håll i serien, men det är ju bara en jättestor vägg där man inte ser.

Faktum är ju att det är där publiken sitter. Artikelförfattaren nämner att skratten skulle vara förinspelade men jag har för mig att de alltid hade studiopublik.

Ah, kan stämma! My bad. Men poängen är densamma - det känns omodernt att serien talar om för oss när vi ska skratta.

Det är just därför som jag inte tittar på en del av serierna som går nu. Har för mig att jag kollade på Big Bang Theory för ett tag sedan och det var inget fel på humorn. Men däremot gjorde det pålagda skrattet att jag bytte kanal. Man märker av det mer när skådespelarna gör en paus efter dom har sagt någonting så att "publiken" får skratta klart innan nästa replik kommer. Ser väldigt fånigt ut när dom bara står där i 3 sekunder och väntar tills skrattet tystnar innan dom fortsätter som vanligt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bästa showen ju

Medlem
Skrivet av Falo:

Åldersdiskriminering på hög nivå! Är själv 91a och har glott igenom alla säsonger minst 4 gånger genom åren. Besökte tom "deras" fik när jag var i NYC i höstas ^^b
Med andra ord ska detta testas så fort man lägger vantarna på en OR!

+1

Medlem

Jag vill ha ett DLC där man kan göra korvar med Kramer och Newman!

Medlem

Tvi vale, Seinfeld har jag aldrig gillat

Medlem
Skrivet av Glaran:
Skrivet av Hullken:

Testade den precis.

Det var inte så kul som man tänkt sig. En intressant sak var dock hur liten och tråkig lägenheten är "på riktigt". Alltså man ser ju bara den från ett håll i serien, men det är ju bara en jättestor vägg där man inte ser.

Faktum är ju att det är där publiken sitter. Artikelförfattaren nämner att skratten skulle vara förinspelade men jag har för mig att de alltid hade studiopublik.

Jo precis, jag förstår att det bara är ett set i verkligheten. Men om man nu tänker sig det som en riktigt lägenhet så är det inte en optimal planlösning...

Han har fått skalan rätt tycker jag i all fall, det är A och O när man gör saker till Riften.

Skrivet av bjosarn:

Fortfarande den bästa sitcom som existerat. Den rullar om och om igen i mitt hem, och får mig alltid på bra humör.

Kommer nog alltid komma tillbaka till Seinfeld. När repriserna inte rullar runt på 6:an eller liknande känns det tomt, väldigt tomt

Skrivet av conthox:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Glaran:
Skrivet av Hullken:

Testade den precis.

Det var inte så kul som man tänkt sig. En intressant sak var dock hur liten och tråkig lägenheten är "på riktigt". Alltså man ser ju bara den från ett håll i serien, men det är ju bara en jättestor vägg där man inte ser.

Faktum är ju att det är där publiken sitter. Artikelförfattaren nämner att skratten skulle vara förinspelade men jag har för mig att de alltid hade studiopublik.

Ah, kan stämma! My bad. Men poängen är densamma - det känns omodernt att serien talar om för oss när vi ska skratta.

Det är just därför som jag inte tittar på en del av serierna som går nu. Har för mig att jag kollade på Big Bang Theory för ett tag sedan och det var inget fel på humorn. Men däremot gjorde det pålagda skrattet att jag bytte kanal. Man märker av det mer när skådespelarna gör en paus efter dom har sagt någonting så att "publiken" får skratta klart innan nästa replik kommer. Ser väldigt fånigt ut när dom bara står där i 3 sekunder och väntar tills skrattet tystnar innan dom fortsätter som vanligt.

FYI Har The Big Bang Theory en Livepublik


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av KatOne:

Jag vill ha ett DLC där man kan göra korvar med Kramer och Newman!

https://www.youtube.com/embed/mqMl5P2H22w

Jackie Davis med den fantastiska Manana
Jävligt skön scen dessutom!

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

FYI Har The Big Bang Theory en Livepublik

Har dom, precis som så många andra, en lampa som lyser när dom skall skratta eller applådera?

Hur som helst så förändrar det inte saken, det förstör i alla fall. Standup, teater eller liknande med publik är såklart helt Ok, men i en TV-serie så blir det bara konstigt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av conthox:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

FYI Har The Big Bang Theory en Livepublik

Har dom, precis som så många andra, en lampa som lyser när dom skall skratta eller applådera?

Har faktiskt fått intrycket av att allt är spontant och genuint i TBBT


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Helt klart roligaste serien. Intressant att ingen senare ens kommit i närheten. Happy Festivus!

Medlem

Kollar Seinfeld när jag ska sova varje kväll o har gjort så i 10 år, bästa serien som finns, allt är helt genialt

Medlem

Börjar inse nu hur likt Seinfelds lägenhet är med Room 302 från Silent Hill 4... åtminstone köket

1
Skriv svar